Spelrum
Giraffen | 42 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 72 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Krakatoa - Ej medlem längre | 2012-07-20 07:46 | |
Efter vad du utsatte honom för lär han aldrig visa sig igen. | ||
Ida-Fina | 2012-07-20 07:46 | |
Ssshh, han sover! Han svamlade nåt om att han blivit drogad på något sätt vid någon underlig olycka, men jag är säker på att det bara är en dålig ursäkt! Var ärlig nu - var ni ute och svirade igår igen??? | ||
Krakatoa - Ej medlem längre | 2012-07-20 07:47 | |
Det verkar som att vi talar om samma incident, Ida-Fina. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2012-07-20 07:58 | |
Bengan har sadlat om och blivit en brottsbekämpande superhjälte. Hans superförmågor är att han kan sväva och prata med en väldigt rolig röst. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-20 09:57 | |
Äsch, har Bengan tullat på heliumförrådet nu igen?! Han får för sig saker ibland. Tro inte på allt han säger, Resurrection! Så nu tror han att han är superhjälte? Hmm, tillåte mig tvivla. Han har en fäbless för att klä ut sig. Sist hade han kanindräkt. Är det Batmankostym eller Fantomendräkt som gäller nu? | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2012-07-20 10:23 | |
Han har lånat Krakatoas lederhosen. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-20 12:13 | |
Åh nej, inte nu igen! Och det som är bröllop i helgen. Då kommer inte Maja bli glad... | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-20 16:47 | |
Du måste helt enkelt göra en akututryckning, Snörvlan! På med kattdräkten och riv av honom lederhosen! Tvinga på honom bröllopsstassen med hot om att punktera zeppelinaren. Det borde ta skruv. | ||
Maja G | 2012-07-20 16:55 | |
Nä, jag är INTE glad. Sitter här i kabyssen mitt i någon sjö någonstans. Var är ni??? Och vem är det som ska gifta sig? Inte jag va?? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-20 17:44 | |
Har du tagit Finlandsfärjan nu igen...?! Du lovade ju att skära ned på kryssningarna och paraplydrinkarna. Har du inte ens koll på vem som ska gifta sig...?! Du är ju helt otrolig. Men jag tycker om dig ändå, Maja. Kom hem nu så du inte missar bröllopet. | ||
Maja G | 2012-07-20 18:34 | |
www.youtube.com/watc...mZ dhIVLvBA Sitter här och kollar ut över Östersjön. Nere på däck sprang Tiittii omkring och försökte få med alla på allsången... Jag fattade som om vi skulle ta Viking Line allihop. Har jag missförstått dig nu igen, Mönjelilja??! | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-20 18:43 | |
Men hallå, har ni lämnat kaj utan mig och Mönje?! Jag får hämta upp henne på vägen och sno en båt. Håll ut Maja, vi kommer!! Och du... lämna ett paraply åt mig med! | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-20 18:45 | |
Fina "Kom hem" kan väl alla sjunga med i, så det kan väl inte ha varit någon svår uppgift för Titti att få folk att sjunga med? Jag sa väl att ni skulle sluta klaga över vädret och bete er som vikingar? Hur du fick det till att ni skulle hoppa på Viking Line begriper inte jag. | ||
Maja G | 2012-07-20 18:52 | |
Skynda dig Snörvlan..Dansen börjar,snart är det damernas!! Nu är jag här iallafall. Ta och sno en båt och ro som bara den! Beställer in paraplydrinkar åt er så länge! | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-20 19:05 | |
Spara en karl åt mig i så fall också! Jag är på väg... har just kapat Djurgårdsfärjan 7... | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-20 19:19 | |
Åh, nej... Finkan nästa för dig, Snörvlan, igen... Hmm, jag får väl hänga med för att försöka förklara för sjöpolisen att du försöker rädda en dam i nöd. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-20 19:32 | |
Jo, men vi har det trevligt här... Kaffe och munkar precis som det ska vara. Jag ger dem en halvtimme så kan du storma in och frita mig sen. Ring Maja och säg att hon får hålla utkik! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-20 19:50 | |
*bakar en jättestor bröllopstårta* | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-20 19:57 | |
Dig kan man alltid lita på! Jag har varit lite skeptisk till det här bröllopet som du vet, men om det här är vad de där två stollarna verkligen vill, så ska jag inte vara den som är den... | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-20 20:33 | |
Du kommer säkert hålla ett fint tal till stollarna också. Du påstår ju att du inte är någon talare, men efter ett glas innanför västen bara flödar orden ur dig som en porlande bäck. | ||