Spelrum
Giraffen | 43 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 70 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-21 16:56 | |
så det blir giftemål i Finland? och jag som hatar finlandsfärjor. jag vet inte ens vem bruden är men brudgummen kan jag hämta i min Opel Kadett -68 - om någon talar om vem det är alltså. | ||
miaa | 2012-07-21 17:13 | |
Ja det blir det, så himla roligt! Du får väl ta flyget då! Ja, brudgummen bor ju nere i Australien, men vore ju kanoners om du kunde hämta honom! Allt bra med din gamla faster förresten? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-21 17:35 | |
ja hon vägrar dö den kärringen. vill ju ha mitt arv medan jag är ung nog att göra av med pengarna. great, semester i Australien, jag drar direkt och hämtar brudgummen. du bloggar fortfarande om second-hand mode och leguaner antar jag?? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-21 17:40 | |
Jag har lagt ner bloggen sen jag blev kallad skräcködlan. Säg till om du inte hittar på brudgummen! Visst är det lite roligt med såna här blindweddings? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-21 17:56 | |
Nu när du säger det så ser jag en likhet med en viss ödla. Diana i V. Hon var snygg fastän hon bara var en ödla. Blind weddings are the best. Den ultimata överraskningsfesten. Silvris får ordna svensexan utan att brudgummen anar oråd. Han blir glad sen i efterhand. Möhippan verkar vara i full gång på färjan hör jag. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-21 18:58 | |
Jag får väl söka till: Gör om mig... Du fattar att vem som helst av oss kan sluta som nygift här?! Fan om jag vaknar upp med ring på fingret! Men en möhippa är alltid en möhippa.... | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-21 21:47 | |
Ja, man får ta det som det kommer. Roll with the punches. Apropå punsch så blir bordsplaceringen skrivna med punschpraliner. Hur går det med tårtan, Silvris? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-21 22:05 | |
är på planet för att hämta brudgummen, så jag har överlämnat bakandet till maja. kanske inte var den bästa av idéer när jag tänker efter. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-21 22:21 | |
Men hallå?! Har du blivit helt stollig? Hon är ju på möhippan så det går ju inte! Seaburg kanske kan baka? | ||
miaa | 2012-07-21 22:24 | |
Men gud, jag glömde ju det.. tårtan är ju beställd redan, Seaburg ringde ju mig o sa att det redan var löst. Vad ska du ha på dig på bröllopet?? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-21 22:28 | |
Vilken lättnad att höra! Tårtan är ju viktig som fasen. Jag får se vilken folkdräkt det blir. Har ju lite olika bygder att välja på. Kommer du ha din Leksandsdräkt? | ||
miaa | 2012-07-21 22:35 | |
Mjaa, jag tror det.. inte helt 100 dock, man vill ju liksom smälta in o sådär.. ska du fortfarande uppträda på efterfesten? Ser fram emot det! | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-21 22:42 | |
Nja, tänkte låta nån annan glänsa den här gången. Har stukat foten så nån annan får visa framfötterna. Du kanske? | ||
Råtta | 2012-07-21 22:44 | |
Miaa skriver dikter till mig i smyg och sover med sju sorters kakor under kudden. Hennes lillebror är dvärg, så dom håller honom inlåst i källaren. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-21 22:45 | |
Brukar jag inte ha fötterna på jorden kanske?! Men okej, jag kanske låter bli skönsången.... Är alla inräknade eller är någon tappad? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-21 22:56 | |
En del är borttappade och andra är helt förtappade. Som vanligt mao. Sjung för allt vad tygeln håller! Det blir alltid kul när du släpper loss. Mia kan rappa nån av sina dikter. Tack för tipset, råttan! | ||
Maja G | 2012-07-22 00:47 | |
-Rajdirajdanradiradirajan . Tralalalalaaaa!! Jädrans vilket ös det är här på båten alltså. Och varför har jag två paraplydrinkar i handväskan för? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-22 00:53 | |
En är ju till mig!!! Håll den i linje, paraplyet behövs inte då solen ska skina i morgon! Eller om det är en dag i dimma som väntas.... det återstår att se... Maja, har du koll på läget verkligen? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-22 02:26 | |
hmm vi var på en strippklubb i Melbourne för svensexan. nu är vi anställda som fårklippare på Nya Zeeland. vi måste tjäna in lite stålar till resan tillbaks till giftermålet. somnade på hotellrummet i melbourne och vaknade på ett BnB utanför Auckland. vete tusan hur det gick till. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-22 08:33 | |
EnÅh nej, samma visa som när du åkte till Sydamerika för att hämta hem Maja! Varför hamnar du alltid på avvägar? Förresten är väl Crocodile Dundee rik som ett troll. Släpp fåren och pallra dig hemåt. Bruden väntar. | ||