Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 21 535 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-28 15:11 | |
![]() | Tänkte inte på det. Seaburg skulle hämtat mig, men han dök inte upp så jag fick åka kommunalt. Jag borde bett kungen förstås. Stackars Bruce fick också ta sig fram för med SL? Kunde han inte fått köra landån? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-28 15:12 | |
![]() | I do! | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-28 15:24 | |
![]() | klart han fick. jag bara skojade :) sa båda "i do"? jag har fått en vaxpropp så jag hör lite dåligt. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-28 15:30 | |
![]() | Japp, nu är de man och hustru i nöd och lust. You may kiss the bride, Bruce! | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-28 16:02 | |
![]() | *provar alla sorters drinkar då förrätten bestående av salta kex och olika ostar känns lite för lite.* | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-28 16:17 | |
![]() | Bara du beter dig som det anstår en kung så... Vill inte se dig gå undan ibuskarna sen.Ge mig en drink som matchar det ljusgröna i min klänning är du snäll. | |
miaa | 2012-07-28 17:46 | |
![]() | Har du också hört att bröllopet är avblåst? Tydligen hade bruden rymt iväg med vår statsminister, tror e-type fanns med på ett hörn också.. Jösses! Vad ska jag nu göra med tårtan, alla kläder och allt som jag fixat.. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-28 18:51 | |
![]() | kom till fåfängan tokfia, bröllopet blev visst av. kom med tårtan snabbt som attan - allt annat (inte mycket om sanningen ska fram) är uppätet. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-28 19:01 | |
![]() | Men du är ju omättlig! Du moffade ju i dig massor med krokodil och känguru och klagar över att det var snålt på faten?! Och var fasen tog min drink vägen? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-28 23:23 | |
![]() | gjorde en drink med grön absinth i och gav bengan den för att ge till dig. jag var ju tvungen att titta till grillen och kunde inte gå ifrån. | |
Fesebengt2 | 2012-07-29 10:33 | |
![]() | Jaha tack du. Jag smakade på den och vaknade upp i morse bland rävarna på skansen. Tur att jag inte hade kanindräkten på mig. Smakade renskaven och ris a la maltan bra? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-29 10:37 | |
![]() | Jasså, var det ris a la Malta?! Jag undrade just vad som låg på tårtan... Det verkar ju som det varit en lyckad fest, men har någon sett till min man? | |
Fesebengt2 | 2012-07-29 11:40 | |
![]() | Jag är ledsen snörvlan men Steven-Bruce var schizofren och det var personligheten Bruce du gifte dig med. Men under festen tog personligheten Steven över och han lever och arbetar som osthåls borrare och rodel joddlare i schweiz. Du hittar honom i Basel-Landshaft området. Ställ dig vid rodel banan och vänta på joddel ljud. Jag har hört att han eventuellt byter identitet igen om du fyller han med strå rom och apfelkorn. | |
seaburg | 2012-07-29 12:17 | |
![]() | Haha tyckte väl jag kände igen Bruce,, måste alltså ha sett Steven någonstans i vimlet vid sista alpvandringen. Har du hans mobilnummer | |
Maja G | 2012-07-29 12:48 | |
![]() | Äntligen har jag hittat er. Jäklar vad jag har letat!! Är det bröllop idag? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-07-29 13:00 | |
![]() | Det är så dags att komma nu va Maja?! Jag har en man som är galen, ett efternamn som jag inte kan uttala och en huvudvärk som får mig att undra vad som egentligen hände igår. Kan jag ha varit så smart att jag svarade Nein igår? | |
macgamer | 2012-07-29 14:03 | |
![]() | tyvärr inte, men efteråt rymde du med hans bästa vän | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-29 14:04 | |
![]() | troligen inte, troligen aldrig på ti´n. du backar ju aldrig för ett äventyr, hur galet det än är. kommer du ihåg Afrikaresan när du stannade kvar efter det att vi andra åkt hem? för att försöka lära några nomader dressyrritt...med kamel! | |
Fesebengt2 | 2012-07-29 14:18 | |
![]() | Fick du hem tärnorna ordentligt? Tänk att du var tvungen att slåss med prästen för att få ha dem ifred. Han var då inte bra på att vända andra kinden till. Snörvlan Kolla äktenskapslicensen jag vill minnas att mönje satt och snöt sig i den när hon grät över det vackra bröllopet. Kanske namnteckningarna har smetat ut sig till oläslighet? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-07-29 22:10 | |
![]() | Det var verkligen vackert. Intet öga var torrt. Tror att jag råkade vifta med papiret när Snörvlan och Bruce for iväg i trampbilen, och vart det tog vägen sen är en gåta. Har du återhämtat dig efter eskapaden på Skansen? Tyvärr lär det väl dröja innan rävarna blir sig lika igen. | |