Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 21 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
hfranke | 2012-08-14 20:37 | |
![]() | Men, jag sa ju till Seaburr att ringa dig Silverkrok! Ja jag kan inte rå för att inte folk gör som dom ska, men oss emellan... *shhh...är det inte liiite typiskt? Det är ju inte första, och antagligen inte sista gången. Men har du tvättat färdigt så du kan dra direkt då? Vi kan inte vänta på dig jämt. | |
Bruise | 2012-08-14 21:59 | |
![]() | haha, hfranke..! Trodde att det var som allra mest livat den där gången då du & jag (och resten) festade & dansade från kväll till morgon tills kvällning igen i den där igloon mitt ut´ på mälaren.. Men nyss när jag såg dig smyga iväg med alla 5(!) söt-grabbarna i grann-kollektivet så förstår jag att detta kan bli en MYCKET intressant kväll för din del.;) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-15 00:12 | |
![]() | utan denna tråd skulle systemet gå i konkurs,och vem ska städa efter er nu då? | |
seaburg | 2012-08-15 00:23 | |
![]() | Fesebengan har trimmad en städmaskin, han vill komma och testa. Ska vi våga släppa in honom igen,, | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-15 00:38 | |
![]() | hekt klart får han städa,jag menar vad kan bli värre? | |
Bruise | 2012-08-15 09:46 | |
![]() | Men ttiittii, du kommer väl och tröstar oss i vår bakis-ångest som du brukar..? Utan dig så kommer vårt skepp sjunka snabbt som tusan. Jag lovar dig (ja, jag vet att jag lovat förut men denna gång ger jag ett lillfingers-löfte) att september blir en vit månad, om du bara tar hand om mig en sista gång idag.. Jag är sjuuuuuuk..! D: | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-15 10:12 | |
![]() | självklart tar jag hand om dig,vad har mönje tagit vägen | |
Maad Max | 2012-08-15 12:29 | |
![]() | Är det okej om jag tar med barnen? De älskar din lasagne och tjatar alltid om den när vi äter något annat hemma. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-08-15 20:51 | |
![]() | lasagne? jag kör med fiskpinnar och spenat. om ungarna ska med får du lämna färgkritorna hemma. jag hade ju precis tapetserat om förra gången du dök upp med dom små monstren...jag menar liven. | |
Fesebengt2 | 2012-08-15 20:52 | |
![]() | De här med städningen förstår jag inte riktigt. Att damma med lövblåsen gick ju alldeles utmärkt att sen alla tavlor och löst ställt pynt for omkring gjorde väl inget för det är ju inte smuts eller? Dessutom befattar jag mig inte med så tekniskt avancerade apparater som damsugare och tvättmaskin. Ja tack kör över lite lasagne med helikoptern nu. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-15 21:14 | |
![]() | kommer starax med lasanga,måset tanka helikoptern först,vad vill du dricka till? | |
Fesebengt2 | 2012-08-15 21:23 | |
![]() | Kohäst mjölk vad annars dricker man till lasagne? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-15 21:27 | |
![]() | jag kan inte mjölka den,vet inte hur man gör vet du? | |
Fesebengt2 | 2012-08-15 21:33 | |
![]() | Pumpar man inte med svansen? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-08-15 23:59 | |
![]() | Ah, ett delikat problem. Det spelar ingen roll hur mycket ni pumpar med svansen. Det är inget ko-sto. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-16 00:06 | |
![]() | mönje är du på rymmen nu igen,kom genast hit och mjölka kohunden | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-18 09:23 | |
![]() | Äh nu hann kohunden rymma,hur löser vi detta nu då? | |
Fesebengt2 | 2012-08-18 11:43 | |
![]() | Vi gör så här... Jag sätter ett par balkar mellan gungställningen och piskstället sedan lägger vi på en pressening, drar dit ström och sätter upp kulörta lyktor. Du ttiittii dukar och pyntar. Mönje gör aioli. Silverkrok skaffar fram sångtexter. Snörvlan väcker Maja och köper eller tillverkar dryckjom. Jag åker och köper kräftor nu. Jag tror att det är den bästa lösningen på kohund problemet. | |
tipitina | 2012-08-18 11:49 | |
![]() | Alltså Fese, jag måste bara fråga, är anledningen att jag inte är bjuden att jag tittade lite väl långt ner i tequilaflarran förra gången? I så fall ber jag om ursäkt och lovar att lämna dylika drycker därhän denna gången om jag bara får vara med på ett litet hörn. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-08-18 12:16 | |
![]() | Ok, jag köpet vitlök och olja och fixar aiolin. Skönt att Bengan styr upp. Jag är utmattad. | |