Spelrum
Giraffen | 53 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 35 |
Inloggade | 90 |
Mobilspel
Pågående | 20 016 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fesebengt2 | 2012-09-12 23:18 | |
För enkelt. Lite av tjusningen är ju att komma ut lite och umgås med sitt husdjur | ||
mask1 | 2012-09-12 23:46 | |
Nu har väl du visat dig här så ofta Bengt, så "return to your hut" kan väl tillämpas! Med eller utan husdjur. eller..? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-09-13 00:01 | |
fortfarande inte varit till optikern och rättat till bågarna, ser jag, masken. bengt är ju den driftiga av oss, vem ska annars ta tag i saker och ting. men behöver man verkligen träna en gädda att spåra abborre?? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-09-13 07:00 | |
Jag tror inte att Bengan kommer få nån abborre på det viset. Göddan kommer sluka abborren i ett nafs innan Bengan hinner ner med håven, Påminner om historien med damen som tränade kantarellsök med sin hund. Hunden lärde sig att leta upp kantarellerna och glufsade i sig dem innan matte hann fram, Varför inte ta hand om en vattensköldpadda? Det finns så många oönskade sådana när barnen tröttnar. Var det opalerna som du hittade i Australien, Silvris? Ser fram emot att äntligen få smycket. Gissar att det inte dröjer mer än ett år nu med dina kunskaper i smide, metall- och träslöjd. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-13 07:53 | |
vattensköldpadda?mönje åk och och jobba nu sitt inte där och såsa | ||
seaburg | 2012-09-13 10:27 | |
Jag tror Bengans Astrid är ganska duktig när det blir skarpt läge. såg på hans blogg en kort videosnutt där Astrid tränar i badkaret med krokfria wobblers | ||
Fesebengt2 | 2012-09-13 15:46 | |
Astrid är duktig på att apportera men behöver naturligtvis mer träning. Jag har annars en fundering att odla fram JAS Gäddor (JAS=jakt attack spaning för den som inte vet) för att spana och rapportera fientlig ubåts aktivitet i våra svenska insjöar. Kanske nått för försvaret? | ||
seaburg | 2012-09-13 17:04 | |
Det kommer bli många JAS Astridor som slöar i vassarna. Kan du träna dem att göra nytta istället. Indikationer om nakenbadare på allmänna badplatser finns både i Hjälmaren och Siljan | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-09-13 18:08 | |
Du brukar vara så fiffig, Bengan, men du har nog kalkylerat fel angående gäddornas kapacitet som spanare. Gäddor brukar väl mest stå stilla i vassen och vänta på intet ont anande byten? Tror inte att de är så sugna på mobil spaning. Det är inte deras grej helt enkelt. Menar du att nakenbadarna ska straffas med gäddnyp i fossingarna Seaburg? | ||
seaburg | 2012-09-13 19:04 | |
Tårna får man visa utan badkläder | ||
Fesebengt2 | 2012-09-13 19:05 | |
Det handlar nog mest om motivation. Om inte gäddtjejer och gäddkillar hade spanat på varandra hade inte beståndet överlevt. Det gäller bara att övertyga dem att göra det samma med ubåtar och eventuella nakenbadare. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-09-14 07:26 | |
Då får du väl prägla gäddungar på ubåtar så de tänder på såna när de blivit storgäddor. Du behöver ständig tillgång till ubåt. Motivationsföreläsning blir nog svårt. Tror inte de förstår människotal. Hör de ens? Döv gädda blir nog svår att motivera. Krävs en sexig ubåt. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-14 07:30 | |
en sexig ubåt nu får du förklara dig mönje? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-09-14 07:46 | |
Kan mönje ha missat att det bara är ståplatser i ubåten eller måste hon ligga?! Jag har tyvärr inte tid i alla fall, men låna akvariet, badkaret, ja vad ni vill, men när jag kommer hem nästa helg hoppas jag slippa återställare. So long friends! | ||
seaburg | 2012-09-14 07:57 | |
Ha det på playan,,, köp med dig hem lite paellakrydda till höstens experiment | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-09-14 08:25 | |
Ubåten måste vara attraktiv för gäddor om de ska vilja spåra dem, Titti. Trevlig resa, Snörvlan. Jag kan städa lite i skåpen och vattna glasen när du är borta. Ska vi laga paellan i helgen, Seaburg? Många räkor vill jag ha. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-14 08:28 | |
protest,räkor kokas levande det är inte humant,fram för ett vegetariskt alternativ | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-09-14 17:55 | |
Ok. Tofu är OK för min del. Klart att vi ska ha ett vegetariskt alternativ. Idag åt jag morotsbiffar och couscous till lunch. Det hade du nog uppskattar att äta, Titti. | ||
Bazoo | 2012-09-14 18:03 | |
Ttiittii! Jag hörde att tandläkaren fått lämna återbud? Det var nåt om löss tror jag han sa att han fått?? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-09-14 18:07 | |
Aha, hämnden är ljuv för Titti? Har hon lyckats smitta tandis med löss? | ||