Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 21 061 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Nettan83 | 2006-08-29 18:47 | |
Var väl sådär imponerad av nya 100-höjdare, även om det hade sina höjdpunkter! Men jag kommer absolut att kolla på resten av avsnitten. Men det bästa någonsin är ju Grattis världen! Så sjuuukt roligt! | ||
Ouck - Ej medlem längre | 2006-09-05 17:28 | |
Greve Stenbock är min favorit. Ni som såg gårdagens avsnitt av 100 Höjdare!!! förstår vem jag menar. Eller han är ju rätt känd, så det kan finns andra som känner till honom i alla fall. Hoppas på att de besöker Uppsala nån gång :) | ||
solidaritet - Ej medlem längre | 2006-09-05 18:17 | |
Han var klart sevärd!! 94 år och så klar i huvudet! Även om han hade en något förlegad syn på bland annat kvinnor så var det svårt att inte gilla honom. Men annars måste jag säga att programmet i övrigt var ganska uselt! | ||
Ouck - Ej medlem längre | 2006-09-05 19:35 | |
Nja, det första (förra) avsnittet var bättre. Gustaf Pouladi! | ||
JOEK | 2006-09-05 23:21 | |
Såg buss-samlaren in action i Norrköping i onsdags, plåtade bussar vid Rådhuset. Samma ryggsäck, anteckningsblock men med ett än mer plågat ansiktsyttryck. Han var nämligen inte ensam, kändisskapet har antagligen medfört groupie-besvär, stackarn. | ||
Sawawa | 2007-03-05 22:56 | |
De är ju för underbara de små liven! Och när Filip skulle dansa, oj vad jag skrattade! Mer Filip och Fredrik till folket! | ||
tarmflora - Ej medlem längre | 2007-03-05 23:12 | |
underbart att 100 höjdare har börjat igen. det är det enda på tv jag riktigt följer. gillar bodil från dagens program, och gubben i amazonen. | ||
stefanf | 2007-03-05 23:35 | |
Ja, dessa diskussioner om humor.. :) Det är väl underbart att det finns folk som gillar Filip och Fredrik så att det de gör inte blir _totalt_ meningslöst. Personligen håller jag helt med Elmis om själva "kvalitetsmärkningen".. (som kommentar till pubishår på överläppen..) Å andra sidan har jag sett zapp-glimtar av Filip och Fredrik där de faktiskt hållt en ganska hyfsad nivå (tror det var något av programmen där de intervjuar viktiga personer..). Var och en blir salig på sin humor.. | ||
Sawawa | 2007-03-06 00:22 | |
Jag vet inte om det är humor för min del, jag blir mest bara glad i hjärtat när jag ser hur gulliga de är mot folk. För även när det är svårt att få igång ett vettigt "underhållande" samtal försöker de ändå. Och de är alltid så...realistiska på något vis! Och lilla Filip blir alltid så rädd när det händer konstiga saker, det är så gulligt! | ||
Hedenstierna | 2007-03-06 01:38 | |
Visades på TV idag från min hemstad (degerfors) om Gunnar Rydholm på 100 höjdare, fränt :) | ||
traskorg | 2007-03-06 10:04 | |
jag ska gifta med med filip:) | ||
Alexiza | 2007-03-06 10:09 | |
Älskar dom:)skoj med folk som bjuder på sig själva:) | ||
KillerCow | 2007-03-06 12:26 | |
Mötte Fredrik på stan, han kom gående med nån kompis eller så. Enda jag kunde tänka på var : - Jisses vad han är lååång!! :D De är roliga de två o passar bra ihop :) | ||
Sturgis | 2007-03-06 14:13 | |
jag tycker dom har en underhållande syn på saker o ting. och jag håller väll med båda parterna i denna tråd, ibland kan det vara extremt barnsligt och nästan dumt. men ibland klämmer dom till det så magmusklerna får en ordentlig omgång. | ||
Elmis | 2007-03-06 16:34 | |
100 höjdare är lite för mkt "skratta åt" än "skratta med" och det tilltalar inte mej direkt. Men även om jag tidigare varit negativ i denna tråd så har de sina stunder. Och jag hävdar fortfarande att de verkar vara väldigt trevliga. De försöker iaf utveckla sig och det är positivt. Det var lite väl spretigt och trevande i början. Fick lite känslan att de ville hävda sig. Och de har väl även varit tvungna att be om ursäkt en och annan gång har jag förstått. I övrigt tycker jag ändå att överträffa varann i galenskap, äcklighet, råhet, sensationslystenhet osv, alltså i runda lag effektsökeri har avtagit lite jämfört med några år sen och det tackar iaf jag för. Den mer subtila humorn har fått stå tillbaka lite och det man ibland bara anar står sig oftast längre kvalitetsmässigt. | ||
Elmis | 2007-03-06 16:35 | |
Det sista stycket var i allmänhet alltså. | ||