Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 21 203 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nina73 - Ej medlem längre | 2006-06-28 18:13 | |
varför säger så många "tack vare.... " åt nåt negativ, istället för på grund av ??? | ||
Vega5 | 2006-06-28 23:41 | |
jag tänker ofta på varför inte kroppen inte bara blir sugen på sånt som är nyttigt, typ broccoli. istället får man cravings efter fett och socker och så mår man bara skit. varför fattar våra kroppar så långsamt. det var ju ett bra tag sedan vi svalt i västvärlden. | ||
Nunnan Green - Ej medlem längre | 2006-07-16 05:03 | |
Vad är motsatsen till feminism? | ||
joelxy79 | 2006-07-16 07:29 | |
Intelligens! Nä, skojade bara, döda mig inte;) | ||
joelxy79 | 2006-07-16 07:34 | |
chauv...chav..shau... Att vara en mansgris kanske? | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-07-16 19:49 | |
kungens närmsta vänner kallar ju honom för CG ,då måste ju carl-philips kompisar kalla honom för.. | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-07-17 21:57 | |
Kalle... eller?? Hehehe.... Jag funderar ofta på varför jag inte har mer pengar än de få slantar jag har.... Varför ingen ger mej en miljon eller nåfra tio-tusingar. Och du Vigdir, det där med måsar har jag också funderat på... Måste ju bli MÄSS eller hur? | ||
smurvlan | 2006-07-17 22:03 | |
Men varför går vi runt o tänker på såna saker egentligen? ************************* ************************* Tror ni att det finns nån vettig anledning??? | ||
Onica - Ej medlem längre | 2006-07-17 22:24 | |
Ja, mamman..varför är det alltid så enormt mycket månad kvar i slutet av pengarna? Jag har tänkt på att det känns som att jag har menstruation oftare än löneutbetalningar!! Vilket är märkligt..för båda brukar ju komma en gång /månad..men hos mig känns det inte så :P | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-07-17 23:41 | |
känns också som jag har mens oftare än löning,då kan ni fatta hur ont om pengar jag har!! | ||
Onica - Ej medlem längre | 2006-07-17 23:47 | |
*Skrattar* Ja du väsgöten..såvida du inte har en onormal hormonuppbyggnad i kroppen med tillhörande livmoder och annat tjafs..så har du en djävligt skral kassa...den saken är klar. | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-07-17 23:58 | |
skämt åtsido ,är jävligt tungsint för tillfället, tänkarna bara snurrar i huvudet det känns som uppförsbacke hela tiden...orkar inte dra hela storyn skulle bli en hel novell.. | ||
Nunnan Green - Ej medlem längre | 2006-07-18 00:34 | |
Förstår att det känns som uppförsbacke nu när du är på väg från Västergötland upp till Norrland med en traktor. ;-) Kanske inte kan glädja dig men - jag fick drygt 26 000 i restskatt som vi ännu inte riktigt kommit överens om jag och skattenissarna. Men då brukar jag fundera över. Vad är väl pengar egentligen... Huvudsaken är att man är frisk och har humor! Frisk som en Bolinder-Munktell som tuffar på i sommarnatten. ;-) | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-07-18 00:52 | |
hm..är inte pengar som är problemet..bara allt annat..men tack för att du får mig attl le ,nunnan!. brukar ha humöret på topp för det mesta ,men vissa dagar kärvar det... | ||
JoanFerguson - Ej medlem längre | 2006-07-18 02:32 | |
Varför blåser alltid röken i ditt ansikte hur du än snurrar runt elden? | ||
DanneMann | 2006-07-18 02:44 | |
Varför lämnas nätet kring kassler kvar till slutkund att ta bort? | ||
Wilderness | 2006-07-20 00:24 | |
If you notice this notice, You will notice that this notice Is not worth notecing! Knepig liten ramsa det där. | ||
Fabian N | 2006-07-20 01:50 | |
Som vi alla vet tappar man hår från luggen och bakåt, slutligen lämnandes endast två små tussar runt öronen. Om man istället tappade hår nerifrån och upp, så att man tillslut endast har en strimma hår mitt på huvudet från panna till nacke, skulle då punkare som idag har tuppkam ha samma frisyr som skalliga män har nu? | ||
HannaSofia | 2006-07-20 01:53 | |
Varför är jag berusad och pigg när min man är berusad och trött (sover) | ||
Darleen | 2006-07-20 08:04 | |
Varför måste alla tonåringar följa efter ebba von sydow och hon den andra från aftonbladet i deras "det här modet är det som gäller nu, annars blir du utmobbad!" Kan man inte gå sin egen väg och klä sig som man vill!?!! Deras mode ändras ju efter varje vecka.. "Schorts är inne tillsammans med ett par häftiga ballerina skor!"... Veckan efter : "Nu ska man ha kortkortkjol istället för jeans tillsammans med 10 cm höga kilklackskor! Om du har shorts är du helt ute!!!" Orka bry sig som dom gör?! | ||