Spelrum
Giraffen | 41 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 70 |
Mobilspel
Pågående | 21 194 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2006-07-01 21:01 | |
Woho, Rooney rött och Englad borta :-D Heja sydamerika | ||
Pastor Ekman - Ej medlem längre | 2006-07-01 21:29 | |
En tår i ögat hos en riktig 80-talsnostalgiker alstrades fram i eftermiddagens match mellan England och Portugal: Gåfotboll i uselt tempo och världens mest uppblåsta landslag får packa ihop och åka hem till. | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2006-07-01 22:32 | |
GAH, 4 hemska lag kvar, nu vill jag inte se en match till | ||
noRnoS | 2006-07-01 22:36 | |
Ja, nu ser Ni att försvar lönar sig som jag förespråkat tidigare i denna tråd. | ||
skämt elle - Ej medlem längre | 2006-07-02 03:17 | |
"GAH, 4 hemska lag kvar, nu vill jag inte se en match till" instämmer som fan, VM är dött, ave vm om fyra år..SATANI | ||
solidaritet - Ej medlem längre | 2006-07-02 10:17 | |
Såå skönt att Brasilien åkt ut. Uppskrivna som tusan. Varande en har haft dom som favorit för och under detta VM. Dom har väl knappast levererat åt nåt upp till dom högt ställda förväntningarna. Underbart. Tyskland - Italien, Portugal - Frankrike. Härligt! | ||
Eintoon - Ej medlem längre | 2006-07-02 16:39 | |
Tyskland och Frankrike kan jag klara mig utan (fast det är "bra" för VM om värdnationen går långt), MEN Italien och Portugal splear ju fin fotboll, även om Ita kan tråka ut motståndarna i många lägen.. | ||
LindaHalvors - Ej medlem längre | 2006-07-03 02:35 | |
jag tror banemej att tyskland tar hemde i år :/ | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-07-03 10:05 | |
mandraken? tänkert vi på samma vm,tro!!" ..portugal spelar ju fin fotboll.." kom in i(vm) matchen!! | ||
vulcan | 2006-07-03 11:06 | |
Är det några som spelar fin fotboll (när det stämmer - men det gäller ju alla lag) så är det väl Frankrike? Konstruktiv, teknisk mittfältsfotboll med härliga, öppnande passningar och snygga avslut. Och det handlar inte bara om Zidane, han är snarare en del av en tradition. 80-talets klassiska landslag med Platini, Giresse och Tigana på mittfältet är ljuvliga att skåda. Frankrike är i semi helt rättvist. Italien visade i kvarten äntligen vad de går för. Tyskland är Tyskland och spelar för en gångs skull lite trevlig anfallsfotboll även om man var försiktigare - kanske rätt naturligt - i kvarten mot Argentina. Portugal är jag däremot besviken på. Det finns så mycket fotbollskunnande och teknik i detta lag men de är alldeles för försiktiga och sugna på att backa och sluta spela så snart de slagit in ett ledningsmål. I kvarten kändes det nästan som att de - möjligen med Figo som undantag - gick in för att spela på straffar direkt. Argentina och framför allt Brasilien har åkt ur turneringen helt rättvist - de gjorde en halvtaskig respektive direkt usel insats i sina kvartsfinaler. Final: Italien-Frankrike. | ||
OneW | 2006-07-04 23:20 | |
Scheisse, ich wünschte wirklich Deutschland in der Endrunde. In protest i will only schreibe in deutsch. zu morgen muß Portugal Gewinn! | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2006-07-05 17:16 | |
Kul pryl för övrigt att Schweiz blev det enda laget i turneringen som inte släppte in ett enda mål | ||
Szchörgen | 2006-07-06 12:41 | |
Börjar nästan bli dags för en VM-drömelva va? (betapets-drömelva får vi ta senare) Utifrån hur dom spelat i det här VM:et (inte vilka jag har som favoriter eller tycker är bra annars) så blir min drömelva så här (om jag nu inte glömt bort några): Buffon Zambrotta Thuram Cannavaro Lahm Robben Zidane Rosicky Ribery Henry Klose Avb. Lehman, R. Kovacs, Pirlo, Allbäck | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2006-07-06 12:50 | |
img224.imageshack.us...ld o0co.gif | ||
Dyslekso | 2006-07-09 21:45 | |
Hoho...Italien är så tillbakatryckta att de glömt hur man anfaller. Fegfotboll deluxe. | ||
Bojaren - Ej medlem längre | 2006-07-10 08:57 | |
slut på skiten då. Big deal, prem l börjar snart sen är det em-kval till hösten. | ||
nina73 - Ej medlem längre | 2006-07-10 09:03 | |
hehe One W... de slank in lite engelska i din protest också ;-) | ||
Eintoon - Ej medlem längre | 2006-07-10 13:31 | |
Fabio Cannavaro var VM:s bäste spelare enligt mig. Zidane var också mycket bra men hans påhopp i finalen sänkte min respekt för honom.. | ||
Redatoon - Ej medlem längre | 2006-07-10 14:10 | |
(Tjur)skallen va riktigt grym. Han borde aktat sin nacke dock, kunde ha brytit nackbenen. | ||
Eintoon - Ej medlem längre | 2006-07-10 17:02 | |
Nej, min (stoooora) respekt för Zidane sjönk otroligt långt efter skallen.. han måste ju kunna kontrollera sig.. | ||