Spelrum
Giraffen | 52 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 87 |
Mobilspel
Pågående | 21 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
cavik - Ej medlem längre | 2006-09-05 23:43 | |
vilken landssorg över nån åtminstone jag aldrig hört talas om... en snubbe som hade bra hand med krokodiler men fick en rockstjärt i hjärtat... jag kan inte annat än hålla med HumlbeBug där!! | ||
Annorlunda | 2006-09-06 00:15 | |
Alltid trist när någon dör, oavsett vem..men som sagt, det finns ett liv efter detta så man träffas kanske igen | ||
dr_gren | 2006-09-06 12:31 | |
Bulls eye | ||
MBrorsa | 2006-09-06 13:26 | |
Med risk för att jag kommer att anses som mycket kallsinnig. Killen var extremt jobbig! Gapade och levde om. Alla djur var vansinnigt, otroligt, makalöst jättefarliga och han, bara Han, kunde klara av dom minsann. Fjantigt beteende och det borde vara under varje normal människas värdighet att själv vara den som utnämner sig till att vara hjälte. Och vad kan det finnas för BRA saker med att terra djur? Hade han låtit dom vara ifred hade de med största säkerhet mått fan så mycket bättre. Uppför man sig som ett nucko och låter som ett nucko så är man förmodligen ett jäkla nucko också. | ||
lelou - Ej medlem längre | 2006-09-06 14:14 | |
djuren var väl rätt ofta otroligt farliga med.. och inte ens han kunde hantera dem, det visar ju om inte annat hans död på. Nucko? Han var väl inte mer nucko än nån annan djurprogramsnisse, bara lite mer underhållande. | ||
MBrorsa | 2006-09-06 14:55 | |
Frågan är: Vad skulle han tjafsa med dom för? Vill man dö så borde det väl finnas snabbare alternativ? Och ett nucko var han. För vem med skruvarna på rätt ställe i skallen håller en liten babbe under armen när man matar krokodiler? Sjukt så man knappt tror det är sant. Hade han snubblat så hade babben varit krok-käk på en sekund. | ||
mandelmussla | 2006-09-06 16:38 | |
Håller fullständigt med avanstående skrivare! He had it comin´! Det hade iofs varit lite mer "komiskt" om han hade blivit uppäten av en krokodil, eftersom det var dom han hetsade mest! | ||
Mick E - Ej medlem längre | 2006-09-06 16:48 | |
Han får skylla sig själv, denna damphärjade stackars galning. | ||
Mouche - Administratör | 2006-09-07 00:53 | |
Det är ytterst sällan som jag finner en anledning att instämma med MBrorsa men i detta fallet måste jag nog göra det. All den stress djur utsattes för och det fruktansvärda i att hålla en liten bebis under armen när man matar ett livsfarligt djur ger en besk smak i munnen vad gällande den mannen. Jag beklagar dock djupt att hans barn förlorat sin far och hans hustru sin livskamrat. | ||
lelou - Ej medlem längre | 2006-09-07 07:52 | |
ja alltså hans incident med bebisen var helt absurd, det håller jag med alla talare om. för övrigt, det andra han pysslade med ser jag inte som nåt värre än det de andra djurprogramsfolk gör, skillnaden är väl att han filmade det för alla att se...han fick barn att se upp till honom och det är väl inte så dumt att få ungar att börja glo på djurprogram och snappa upp ett o annat vad gäller djur, utrotningshotade el inte? Finns nog ingen annan som fått iaf gruppen barn världen över att bry sig mer om djurlivet än han.. det är iaf vad jag tror oavsett hans dumma krokodilgrej med sin egen son. | ||
Mouche - Administratör | 2006-09-07 12:31 | |
Jag är inte riktigt säker på att jag, om jag hade varit far, hade önskat att mina barn skulle bry sig om flertalet av de djur den mannen presenterade i bildrutan. Barn är nyfikna av naturen, vill härma saker och gud förbjude att de försöker härma något av det han visade i TV-rutan. Min 4-5-åring i kamp med giftormar, brottningsmatch med krokodiler om sådana funnits i landet, lek med dödligt giftiga spindlar, skorpioner. Ett mardrömsscenario! Nej tack...bättre förbilder finns det definitivt att hitta om man vill lära sina barn ett fint förhållande till världens olika djurarter. | ||
Angus | 2006-09-07 14:22 | |
Jay Leno tribute: flixya.com/jay-leno-...il e-hunter | ||
Dyslekso | 2006-09-07 22:52 | |
Tänk om han hamnar i helvetet. Där kan han verkligen gå runt och hojta "Crikey!" om saker. Hehehehe..."The smell of sulphur is REALLY strong heah!"..."Wow! The beast is chewing both Judas and Brutus at the sime time, puheps foevah!" | ||
Perpersa - Ej medlem längre | 2006-09-08 00:13 | |
Let him R.I.P. | ||