Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 6 |
Inloggade | 11 |
Mobilspel
Pågående | 21 636 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
västgöten - Ej medlem längre | 2006-09-26 21:17 | |
i denna tråden frodas avundsjukan lika bra som en brännässla i en komposthög.. | ||
Arne Boll | 2006-09-26 21:29 | |
västgöten, man kan bränna sig på fingrarna om man stoppar in dem i en aktiv komposthög | ||
Scope_ - Ej medlem längre | 2006-09-26 21:37 | |
*användbart | ||
Scope_ - Ej medlem längre | 2006-09-26 21:38 | |
Dags att lägga till möjlighet att modifiera inlägg kanske? ;) | ||
pinkoden - Ej medlem längre | 2006-09-26 23:03 | |
Surikat_88 fuskar utan tvekan, de som inte tror det är bara naiva. Hur många fuskare erkänner att de fuskar? Låt det uppenbara tala för sig själv... | ||
China Doll | 2006-09-26 23:12 | |
Vissa dagar känns det som om mer än varannan spelare fuskar. Men sen har jag funderat över min egen känsla. Dessa dagar har jag nämligen själv varit ur form. Kanske jag bara får för mig såna saker för att jag själv är nere? Inte vet jag. Det tråkiga tycker jag är att man ibland nästan inte vågar spela alltför bra. Lägger man för många bra ord på raken så blir motståndaren sur och så kommer anklagelser. Antar att det är jantelagen som spökar. Man får helt enkelt inte vara för bra för somliga? Trist bara att man inte ska få ha kul när det flyter på. | ||
mammamu - Ej medlem längre | 2006-09-26 23:12 | |
Kanske lite dumt att lägga ut adressen å allt här? Det finns säkert många det kliar i fingrarna på att få tag i sätt att fuska så jag tycker nog att nån med forumadmin ska ta bort just det inlägget, det finns absolut ingen anledning att uppmuntra sånt:P | ||
Måns_E | 2006-09-26 23:15 | |
Om man verkligen vill fuska så letar man nog upp verktygen ändå ;) | ||
mammamu - Ej medlem längre | 2006-09-26 23:21 | |
Haha ja du har så rätt men vi ska inte uppmuntra dom lata:) | ||
Måns_E | 2006-09-26 23:26 | |
fast det var lite dumt att ta bort mitt inlägg eftersom det programmet som jag nämnde inte går att ladda ner längre, medans sidan som det hänvisas till lite högre upp fungerar alldeles utmärkt ;) | ||
pinkoden - Ej medlem längre | 2006-09-26 23:29 | |
Sant | ||
pinkoden - Ej medlem längre | 2006-09-26 23:30 | |
China Doll, fattar inte hur du resonerar. Du vet ju själv ifall du fuskar eller inte, om någon fuskanklagar dig då du inte fuskar borde du vara glad. Bästa komplimangen man kan få. | ||
mammamu - Ej medlem längre | 2006-09-26 23:31 | |
Jag tror faktiskt att nån tog bort fel inlägg där:P Jag kan inte göra sånt:( Men jag bad om att det andra skulle väck:P | ||
Måns_E | 2006-09-26 23:37 | |
Nåja, skriver väl det igen. Om man vill möta motspelare som garanterat inte fuskar, kom och spela IRL istället. Det tål att upprepas. | ||
Arne Boll | 2006-09-26 23:38 | |
Måns_E, vad vill då åstadkomma, något riktigt lågt iaf? Varför uppmuntra till fusk. Jag ser varje dag en hel hög med fuskare på denna sida, blir lika förbannad varje gång om de får härja fritt en längre tid. Jag ser detta ganska lätt genom att analysera deras lagda ord. Kom nu inte och säg att en del bra spelare kan konsiga ord. Jag kollar upp deras bakgrund. En icke IRL-spelare ser man med med hög sannolikhet om den fuskar eller inte. Snart funderar jag på om inte Frank är den bästa motståndaren ändå. | ||
Måns_E | 2006-09-26 23:42 | |
Vad jag vet så vill jag inte åstadkomma något riktigt lågt, jag förstår inte vad det är för uppmuntran till fusk att säga, att om man verkligen vill fuska så är det inte så väldigt svårt att leta rätt på verktygen, eller t o m bygga dom själv. Jag tror att de flesta som fuskar tröttnar rätt så fort på att spela i vilket fall, och om du misstänker att någon fuskar, strunta i att spela mot dom, eller ge dig faan på att vinn ändå. Jag tycker att fuskanklagelseproblemet är större än själva fuskproblemet. Och som sagt, vill man ha en garanterat fuskfri scrabbletillvaro, börja spela IRL. | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-09-26 23:55 | |
haha. det är så lustigt med fusktrådarna. så fort en har försvunnit från förstasidan dyker en ny nästan identisk upp, med endast ytterst små ändringar i form och innehåll. det är nästan som dokusåpa. | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-09-26 23:59 | |
förresten. det låter lite läskigt det där arne. "Jag kollar upp deras bakgrund" 1984 var ju för mer än 20 år sen | ||
mammamu - Ej medlem längre | 2006-09-27 00:10 | |
Hip hop:) Arne nu är det dags för lite irl lir:) Enda 100% sättet att slippa känna att alla omkrig dig fuskar. | ||
Arne Boll | 2006-09-27 00:10 | |
Ja, du vet inte vilka kontakter jag har oeron. George Orwell skulle bli grön av avundsjuka. | ||