Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 74 |
Mobilspel
Pågående | 21 776 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
osåtungt | 2006-10-06 09:43 | |
Manligt namn innebär väl inte att det är en man du spelar mot...inte bilden heller. | ||
tanthäxa - Ej medlem längre | 2006-10-06 09:47 | |
suck, riktigt patetisk tråd. | ||
Vargtimmen - Ej medlem längre | 2006-10-06 09:52 | |
Undrar vem som är patetisk. Det bästa med ett rum enbart för män vore all härlig felching. | ||
TomasLeonard | 2006-10-06 15:17 | |
Det bästa är ändå när män och kvinnor är sams och ex.vis städar ihop, kvinnan suger och mannen tömmer påsen. | ||
monkan56 | 2006-10-06 15:38 | |
jag tror inte mina öron, näe förlåt ögon..ni måste ha himla kul när ni skriver ned "era åsikter"..hur är det nu det sägs, jovisst "litet roar barn" | ||
osåtungt | 2006-10-06 15:39 | |
dixunis.. Vaaaaaaaaaa är det kvinnorna som föder barn....fan också. | ||
pelikanen - Ej medlem längre | 2006-10-06 16:44 | |
Hur spelar vi som är androgyna då? Jag tycker vi är diskriminerade i den här tråden. Jag röstar för ett eget rum för androgyna. | ||
-JK- | 2006-10-06 17:12 | |
De asexuella borde inte få vara i Musen. | ||
SylphiD | 2006-10-06 17:19 | |
HAHAHAHA, TomasLeonard den var riktigt bra! Håller helt och hållet med på det. | ||
pelikanen - Ej medlem längre | 2006-10-06 19:26 | |
Jag har verklig pli på mina familjemedlemmar så hos oss är det mannen som suger och hunden som tömmer påsen. | ||
pelikanen - Ej medlem längre | 2006-10-06 19:41 | |
För övrigt tycker jag hellre att ni kunde erbjuda ett rum med män istället för FÖR män. De får gärna vara snygga och vältränade....och ha lite halvtaskig syn. | ||
infinite_e | 2006-10-06 22:33 | |
Jag blev just impad av någon med låg rating som hängde kvar genom hela spelet och kämpade med tanke på att man generellt sett anser att de med låg rating ger upp och drar (vilket händer ibland men alltså inte innebär att alla gör det.). Jag gillar att träffa på olika speltyper (förutom den där nissen som kallade mig f*tta för att jag spöade honom) när jag spelar. Har märkt att det ofta försiggår diskussioner om vilka olika slags typer det finns, och vilka som är värdelösa av en eller annan anledning, men tack och lov finns det absolut inget som befäster att det är något slags sanning i påståendena, och säger mer om postaren än någon annan! ;) (Vad BETYDER passiv spelare..?) | ||
Pekkis | 2006-10-07 12:32 | |
oh lord. betapet is going down, down, down. att ni ids! | ||
singla | 2006-10-07 16:29 | |
Jag paxar oxå för att rum med bara män. Nåja, skorna kan de få behålla på eftersom manliga fötter luktar så illa. | ||
Mimsan1986 | 2006-10-07 16:32 | |
Männen får gärna ha sitt eget rum så slipper man alla äckel som är oförskämda och kommer med snuskiga förslag. Tacka vet ja kvinnor! Om vi nu spelar passivt så strunta i att spela med oss så slipper du att (förlora) bli irreterad. | ||
horsa | 2006-10-07 16:35 | |
Det siktade du bra lågt Mona-singla! Jag ser hellre att de behåller mössan på så jag slipper höra prasslet av deras hjärnceller. | ||
pelikanen - Ej medlem längre | 2006-10-07 17:01 | |
Hur mycket kan två hjärnceller prassla? Passivt prassel stör jag mig oerhört på. Jag röstar för ett prasselfritt rum för androgyna pelikaner med väluppfostrade äkta män och hundar därhemma. | ||
Arne Boll | 2006-10-07 17:09 | |
Otroligt vilket gensvar nollan som startade denna tråd fick. Han verkar ju bo i Kumla så det är väl i Kumlabunker som han hör hemma. Hoppas att denna tråd stängs snart för det är ett riktigt lågvattenmärke i detta forum. Kvinnor och män spelar minst lika bra enligt mina erfarenheter. Kanske de kvinnliga är bättre ändå i genomsnitt. | ||
pelikanen - Ej medlem längre | 2006-10-07 17:27 | |
Och sen tycker jag att det finns något motsägelsefullt i frasen att kvinnor spelar bättre i GENOMSNITT...jag har gått omkring här i en kvart och retat mig på den logiken. | ||
Arne Boll | 2006-10-07 17:53 | |
Ja, det verkar prassla däruppe som löven i den värsta höststormen hos dig Pelikanen. Bra analys av mina ord ändock. Ja i genomnitt är nog kvinnorna överlägsna männen som i grundskolan, gymnasiet. Dock när det gäller den riktiga spetsen så är män fortfarande utmärkande (troligen har de en större tävlingsinstikt att bli bäst). Jag tror att detta kommer att förändra sig i framtiden då kvinnor kommer att få lättare att ta sig fram i nu varande samhällsordning. | ||