Spelrum
Giraffen | 11 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 5 |
Inloggade | 16 |
Mobilspel
Pågående | 21 229 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
happe | 2006-12-08 15:50 | |
trög server! :) | ||
Avog - Ej medlem längre | 2006-12-08 17:46 | |
du går in på vanliga frågor, sen rätt långt ned finns frågeställning "hur tar jag bort mig från sidan" där fyller du i ditt lösenord och innan du vet ordet av är du förvandlad från alldaglig betaspelare till legend | ||
andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2006-12-08 18:44 | |
legender som vi alla som bara har ett konto hatar att möta ;-D Så du fick pisk nyss du Avog? Jag med, stort... men jag har inte vågat köra rankade matcher än. | ||
Pastor Green - Ej medlem längre | 2006-12-08 19:05 | |
Under min storhetsperiod - när mina inlägg var ymniga som skapelsen själv och luktade myrra och rökelse, när mina biceps hotade att spränga samtliga skjortor i min garderob - närmade jag mig 3500 i ranking. Men då överfölls jag understundom av ruelse inför ett spel. Skräcken att förlora de värdefulla poängen var större än den funna glädjen i att spela. Numera håller jag mig medvetet till standardbrädet, där blir inte differenserna lika märkbara och min ranking håller sig på en behagligt - om än något penibelt - låg nivå. När den ändå, likt en tvingande naturlag stiger igen, avbryter jag en match för att moderera nivån. | ||
XYZ-Saft - Ej medlem längre | 2006-12-08 19:32 | |
PG, BorgarBracka verkar ha ungefär samma inställning till spelet se denna tråd. www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 | ||