Spelrum
Giraffen | 40 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 21 044 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
TopBanana | 2006-05-16 08:02 | |
Håller med Vigdir - massor av mina favoriter är redan nämnda men fem som jag inte såg är Life of Brian 15 Minutes Old School Ice Age Scary Movie II | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-05-20 22:51 | |
Etta är Hurlyburly! Helt klart!! Hur kul som helst bara man har rätt humor!! Sen är de flesta Kevin Spacey-filmer bra.. (favvo) Eller Animal House med John Belushi Eller Blues Brothers ... | ||
Spyan | 2006-05-21 02:49 | |
hmm...... kan inte rangordna, och självklart kan det ändras med tiden. men ja ja. gilbert grape forrest gump a clockwork orange amelie från montmartre skenbart (sen så vill jag gärna ha med mio min mio och bröderna lejonhjärta också , men det skulle ju bara vara fem....) | ||
Gustavicus - Ej medlem längre | 2006-05-21 12:17 | |
2001 - a space odyssey Sånger från andra våningen Once upon a time in america Fanny och Alexander Tillbaka till framtiden Kontakt | ||
RedlineRocks - Ej medlem längre | 2006-05-21 12:23 | |
Sin city toppar den listan lätt, när det gäller min egen åsikt. Fotball factory Och ´sedan en hel drös som jag tycker är bra filmer. | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-05-21 13:26 | |
några fantastiska utan inbördes ordning: donnie darko en kärlekshistoria eternel sunshine of the spotless mind lost in translation shawshank redemption the big lebowski stand by me gilbert grape rushmore dogville | ||
Eureca - Ej medlem längre | 2006-05-21 18:43 | |
Såg da Vinci koden på das überalles presmiären, den var sjuuuuuuukt bra, trots vad alla skitkritiker säger.. aringarosa | ||
HannaSofia | 2006-05-23 08:36 | |
Att angöra en brygga Betty Blue Alien II Amelie från Montmartre Nyckeln till Provance | ||
keyzer zöze - Ej medlem längre | 2006-05-23 15:46 | |
Reservoir dogs Zombieflesh eaters Re-animator Magnolia, och..... De misstänkta(va trodde ni) | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2006-05-23 18:20 | |
zombie flesheaters? haha... det var en bubblare. Jag kontrar med Singapore Sling. | ||
FritzLang | 2006-05-23 19:11 | |
Jag gör en lista på 20 favoritfilmer, alfabetisk ordning: Alien Blade Runner Cinema Paradiso Collateral Den gode den onde, den fule Fight Club Fruktans lön (Henri-Georges Clouzot) Främlingar på tåg (Hitchcock) Guds stad Heat Hero L.A. Konfidentiellt Maffiabröder Magnolia Mot väggen (Faith Akin) Måndag hela veckan När lammen tystnar Undergången År 2001 - ett rymdäventyr Yojimbo | ||
metmasken | 2006-05-23 19:22 | |
Forrest Gump Top Secret Bad Taste The Shining Bridget Jones dagbok (I) och Top Gun får dela 5.e platsen :) | ||
Nemesis_87 | 2006-05-28 13:58 | |
Forrest Gump The Shawshank Redemption The Hurricane Fargo Lord of War | ||
Lil | 2006-05-28 17:00 | |
Fem av några favvisar (finns många fler...:) Gökboet, självklar etta. Underground, Kusturicamästerverk The return of the Pink Panther, Clouseau regerar Se7en, ruggig story. Svart katt, vit katt, ett annat Kusturicamästerverk | ||
asgrymsnubbe - Ej medlem längre | 2006-05-29 01:09 | |
suck, "sagan om ringen".. :) 1. gudfadertrilogin förstås 2. deer hunter 3. taxi driver 4. apocalypse now 5. plutonen bubblare: predator (arnold rules) | ||
super_sober | 2006-05-29 13:58 | |
1. The usual suspects 2. Magnolia 3. Vackert väder 4. K-Pax 5. La vita è bella | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2006-05-29 14:34 | |
Sju favoriter av de som redan nämnts ovan (bokstavsordning): The Crow Das Boot (den som är 4½ timme lång) Dead poets society (Döda poeters sällskap) La vita è bella (Livet är underbart) The Matrix Shawshank Redemption (Nyckeln till Frihet) The Shining Tre favoriter som inte nämnts: Crouching Tiger, Hidden Dragon Léon Runaway Train | ||
lurmopp | 2006-08-08 15:08 | |
HJÄLP! jag glömde nämna min älskade nummer 1 gör evigt West Side Story! | ||
Eintoon - Ej medlem längre | 2006-08-08 15:23 | |
*Gudfadern *De första star wars-filmerna *Batman begins *V for Vendetta *Forrest Gump | ||
pilutta-dej | 2006-08-08 20:23 | |
Oj vad många bra filmer! Några av mina favoriter: Livet är underbart (det finns två filmer som heter så och båda är bra. En klassiker med James Stuart, och så den som jag menar här, La vita è bella. Hur kan en film göra en så lycklig och sorgsen på en gång?). Detta är min klara etta, resten utan inbördes ordning: Life of Brian Fanny och Alexander Stand by me Länge leve Bernie - jag håller på att skratta ihjäl mig varje gång Rain man Och är det någon som vet vad den där filmen heter där bl.a. Robert de Niro spelar patienter som har någon konstig sjukdom som gör att de är helt passiva och liksom avstängda från livet, tills man hittar ett botemedel och de (tyvärr tillfälligt) så att säga vaknar till liv igen? Ju längre jag sitter här desto fler bra filmer kommer jag på, Broarna i Madison county, Rasmus på luffen... | ||