Spelrum
Giraffen22
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade23
Mobilspel
Pågående19 814

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Little_Red - Ej medlem längre2008-08-24 12:43
Antal inlägg: 1092

Jag drömde att det var världens åskväder och att jag var vid en fabrik som fångade in röda blixtrar i stora containrar som dom sen utvann nån mystisk energi ut...

Kanske en bra företags idé?

Apan Bollo - Ej medlem längre2008-08-24 12:45
Antal inlägg: 993

Little_red: Ta patent fort innan ngn annan snor din idé. Du kommer bli jete rik :P

Miss_jk2008-08-24 16:14
Antal inlägg: 8941

Jag drömde att jag råkade visa brösten för min killkompis. Linnet åkte ned.

Stilig_karl - Ej medlem längre2008-08-24 16:17
Antal inlägg: 4127

Har haft en kedjedröm i flera nätter nu om att jag tappar bort ett par vänner i en ett virrvarr av rulltrappor. Vi skall alla hinna med samma tåg, men jag går bara vilse och hamnar på märkliga ställen.... Väldigt symboliskt. :p

Pococurante2008-08-24 17:11
Antal inlägg: 725

Jag har blivit kindnappad av uppfinnaren i Klasses julkalender, han med svart krulligt hår och ser lite läskig ut.

Sen har jag också dödat min bästa vän med en bit ost.

NightRanger - Ej medlem längre2008-08-24 17:25
Antal inlägg: 1630

jag har drömt många gånger om att jag simamt i kloakerna me simglasögon och tajta badshorts och det avr som en labyrint och och varje dröm börja deär den andra sluta typ i evighet simma jag därnere

Robert_K - Ej medlem längre2010-08-11 13:55
Antal inlägg: 273

Att jag var med en vän på en Ultimate Fightinggala som åskådare, men sen blev inskickad i ringen mot en vän haha. Det blev sjukt stört och när jag vaknade imorse hade jag faktiskt en rätt saftig huvudvärk hah.

dinodog2010-08-11 14:40
Antal inlägg: 4973

Drömmer väldigt mycket och knepiga drömmar dessutom.

Men härom natten drömde jag om min pappa som gick bort 1994. Jag stod på en gata där jag bodde som liten, plötsligt vände jag mig om och där kom min pappa gåendes.

Men där är du ja sa jag och kramade om honom. Min pappa bad om ursäkt för att han försvann så fort. Jag tyckte inte det gjorde något för som jag sa du är ju här nu.

Sedan vaknade jag och var så ledsen för att det bara var en dröm.
Har även drömt om min mamma som också har gått bort. Allt är så verkligt i drömmen och när man sedan vaknar känner man en sådan saknad.

Har vaknat av att jag har skrattat och gråtit.

Tezzyc2010-08-11 15:50
Antal inlägg: 102

i natt drömde jag att jag blev biten av en massa olika giftormar och en jobbig jakt på serum inleddes

stegosaurus2010-08-11 16:24
Antal inlägg: 58

I natt drömde jag att en klasskompis till mig eldade i vedspisen med skivad falukorv. När jag frågade varför svarade hon att det var för att det inte syntes någon rök då. Sen gick jag in i ett rum där det satt 4-5 människor bland annat min kille, men han såg ut som mitt ex. En kvinna står upp. Hon är 20-30 år äldre än mig och ser hotfull ut. Plötsligt tar hon en stol och kastar den mot min kille som får den i huvudet. Jag ska springa fram till honom men då lyfter kvinnan, som nu är över 2 meter lång upp mig i luften. Jag sparkar och kommer loss och vaknar av att jag slår benet i sänggaveln. Vad kan detta betyda????

Träsmak2010-08-12 00:40
Antal inlägg: 882

Drömde om sånt som amn inte ska beskriva i detaljer påe tt familjeforum som denna :)

reallynx2010-08-12 05:04
Antal inlägg: 534

Jag spöade skiten ur tre brats i Båstad =)

Subutai2010-08-12 05:55
Antal inlägg: 234

Drömde att jag var utklädd till Darth Vader och drog på krogen, dräkten var jävligt verklighetstrogen. Men jag visste i drömmen att vakterna skulle vilja kolla leg. På något vänster kom jag in ändå och festade hjärnet som darth vader tills jag stöter på en vakt som är arg och skickar mig till en polis. Som ger mig sitt visitkort och säger att jag ska ringa han iaf jag ser några skurkar.

Rätt random.

bj-olle2010-08-12 10:10
Antal inlägg: 3350

inatt stod jag plötsligt och spelade skivor på en bar i salzburg. det var tufft att träffa sina polare, om än i drömmen.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?