Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 19 952 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Kahlen | 2009-07-10 17:20 | |
![]() | @Kissed Jag har helt ärligt inte läst samtliga kommentarer i tråden men det faller sig naturligt att om man länkar till något i ett forum så kommer säkert det följdinlägg angående länken. Vill man inte få följdfrågor eller kommentarer så länkar man inte. | |
apbur | 2009-07-10 17:22 | |
![]() | Verkar inte så utvecklande. Du kanske kan ta till dig kritiken om ett tag när ditt sårade ego har lugnat sig. Varför hänga ut sitt privatliv om man egentligen inte vill? Du ger ett ganska märkligt intryck kissed. | |
Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-07-10 17:23 | |
![]() | Frågan är varför man ska komma med negativa kommentarer? Vad får man ut av det? Har du inget bra att säga, var tyst. | |
apbur | 2009-07-10 17:26 | |
![]() | Wordlezz, eftersom jag tycker det är omoraliskt och fel att hänga ut andra människor i sin blogg på det sättet anser jag givetvis att det är rätt av mig att kritisera. Att inte kritisera hade känts fel för mig. | |
Kahlen | 2009-07-10 17:27 | |
![]() | @Wordlezz Det har jag alltid undrat över ¨Har du inget bra att säga, var tyst¨. Kanske om man har att göra med barn som det är befogat. Men det är en annan tråd, en annan debatt. | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-07-10 17:27 | |
![]() | Varför i hela världen ska jag ta till mej kritik för mina egna upplevelser? Om det är någon som är märklig så är det du apbur. Hur kan just min blogg uppröra dej så mycket? Och varför ska jag lära mej något av dej? Undvik min blogg om den får dej att må så dåligt. Och för allt i världen öppna inte en bok som bygger på någon människas sanning! | |
Bitte - Administratör | 2009-07-10 17:27 | |
![]() | Men hallå sluta nu .. Kissed skriver precis hur hon vill om vem hon vill utan att ni ska racka ner på henne,, hon var vänlig att lägga länken här ,, så att vi kan läsa men inte FAN ger det er rätt att jaga henne som ni nu gör.. Bitte | |
fåntrattis | 2009-07-10 17:28 | |
![]() | Wordlezz: Kan en negativ kommentar inte var bra? Det beror väl på vad man säger och hur man säger det. | |
Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-07-10 17:30 | |
![]() | Fåntrattis, jovisst. Men jag tycker även det beror på vad man har för relation till skribenten. Att skriva negativa omdömen till någon man inte känner känns inte helt klockrent. Man vet ju inte hur personen reagerar. Är det värt priset om man sårar någon? | |
fåntrattis | 2009-07-10 17:34 | |
![]() | Bitte: De flesta som har kommenterat kissed:s blogg har varit positiva till den. Kissed är själv ganska ivrig att få det sista ordet i diskussionen och håller därmed igång den onödigt länge. | |
apbur | 2009-07-10 17:34 | |
![]() | kissed, jag kritiserar inte dina upplevelser. Jag hade förvisso respekterat dig mer om du uttryckt en mer förlåtande attityd i din blogg, men det är ointressant i just den här diskussionen. Jag kritiserar att du öht länkar till en blogg som innehåller material som kanske är lite diskutabelt med ett vad jag kan se bara en egoistiskt önskan. Bitte, då har jag lika stor rätt att kritisera henne med din logik. Jag har inte tagit ifrån kissed några rättigheter. | |
Egenskap - Ej medlem längre | 2009-07-10 17:36 | |
![]() | Kissed: Jag läste igenom första inlägget i din blogg och skall fortsätta senare! Just nu har jag inte tid, men senare ikväll med en kopp te så ska jag sätta mig och läsa. Och läsa. Jag tycker verklighetsbaserade historier är väldigt intressanta. | |
Kahlen | 2009-07-10 17:37 | |
![]() | En stor del av allt internetskrivande är ju att skriva bu eller bä till och om okända. Ett forum är inget undantag. Nu talar jag för oss vuxna, som vet med sig innan man börjar skriva att det man skriver kan tas emot hursomhelst. Vilket ansvar man vill ta för andras känslor är individuellt. Det tacksamma med forum är att kritik och omdömen kan besvaras. På en blogg är det väldigt mycket svårare. | |
Bitte - Administratör | 2009-07-10 17:38 | |
![]() | Krotisera kan man gör om den som skriver vill ha kommentarer kring HUR man skriver annars så anser jag att man bara läser och har man inget VETTIGT att säga tig då Bitte | |
fåntrattis | 2009-07-10 17:40 | |
![]() | Wordless: Det vore fånigt om man måste ha en personlig relation till den man kritiserar. Jag framhärdar min åsikt att det är hur man skriver sin negativa kritik som är det viktigaste. | |
apbur | 2009-07-10 17:40 | |
![]() | Bitte, det är din åsikt att det jag säger inte är vettigt. Jag tycker det jag säger är väldigt vettigt och att det är ovettigt att mana på någon som gör fel. | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-07-10 17:44 | |
![]() | Min blogg är långt ifrån slut apbur. Jag har bara nosat på en del upplevelser. Hur jag lever idag och hur min relation är till min pappa idag vet du inget om än. Jag kanske har förlåtit honom? Han kanske vet att jag bloggar om honom? Det vet du inget om! | |
apbur | 2009-07-10 17:47 | |
![]() | Jag vet vad det står i din blogg eftersom du länkat till den. | |
Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-07-10 17:50 | |
![]() | Somliga tror att anonymiteten på nätet ger carte blanche till att häva ur sig vad skit som helst om andra människor. Så är det icke. | |
fåntrattis | 2009-07-10 17:55 | |
![]() | Wordless: I den åsikten är vi eniga. | |