Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 52 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Dogface | 2010-07-08 23:55 | |
I sing the blues ´til the break of day and sleep every hour of daylight away Slicks - the bottle and the bride | ||
Locomondo - Ej medlem längre | 2010-07-09 00:02 | |
I just can't stand you anymore, she said to me I really did appreciate her honesty And even though it's not my habit to intrude I'm gonna find out who's sleeping next to you JayJay Johanson - Colder | ||
Dogface | 2010-07-09 00:18 | |
dont turn the other cheek, unless you want it beaten in fight violence with violence, it´s the only way to win Rose Tattoo - All the lessons | ||
mjf | 2010-07-09 00:55 | |
I'm screaming at you, when I should give you flowers - Titiyo (men säg det inte till min man) hehehe... | ||
MissLinzy - Ej medlem längre | 2010-07-09 01:10 | |
Det här är som bloggosfären. Alla skriver men ingen läser (gissar jag). | ||
MissLinzy - Ej medlem längre | 2010-07-09 01:23 | |
What a beautiful face I have found in this place That is circling all round' the sun And when we meet on a cloud I'll be laughing out loud I'll be laughing with everyone I see Can't believe how strange it is to be anything at all - Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea En låt som handlar om Anne Frank. Flickan som lämnade ifrån sig dagboksanteckningar som blivit till en av tidernas mest lästa böcker och en av nittonhundratalets viktigaste texter. Den lilla judiska flickan som övertrumfar Adolf Hitler författare av Mein Kampf - en hatisk bok som ingen vill läsa. www.youtube.com/watc...H3 CRVVBL9o | ||
Dogface | 2010-07-10 03:40 | |
MissLinzy: Ja, precis! ditt första inlägg alltså. Det andra orkar jag inte ens läsa :) | ||
MissyElliott | 2010-07-10 05:28 | |
You cant see the forest for the trees, you cant smell you own shit on your knees... pyttedel av texten/ Marilyn Manson/ Beautiful People | ||
MissyElliott | 2010-07-10 05:29 | |
its better to burn out than to fade away Neil Young | ||
MissyElliott | 2010-07-10 05:32 | |
Kristian tyrann, han såg på när blodet rann hann skrattade och log, när människorna dog Harlequin/ Stockholms blodbad | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-11-06 16:30 | |
"Den man förlorar vinner en annan." | ||
Saxon_x | 2010-11-06 16:36 | |
I hate myself for loving you...(Joan Jett) | ||
Laserswärd | 2010-11-06 16:40 | |
Har alltid gillat de här textraderna från coxcomb red med Songs:Ohia: "I watched you hold the son in your arms while he bled to death He grew so pale next to you The world is so pale next to you" | ||
Saxon_x | 2010-11-06 16:40 | |
Melodi: No woman no cry Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Missväxt på söder, Bajen fansen blöder, Inte ens en liten braja till tröst, Jag hörde nyss på radion; - Man odlar upp söderstadion, många vill nog röka ner sig i höst. Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Det r�der brist p� s�derkullen, Stort Parti fastna i tullen, R�da Korset har kallats in, Tillsammans med R�dda Barnen, Har dom ett t�ltlʏ 33;ger utanf�r kvarnen, D�r akut metadon behandling kan s�ttas in Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, Bye Bajen, Bye Bye, | ||
petidin | 2010-11-06 16:45 | |
"Om himlen finns är jag bönlös, allt är lönlöst. Regnar det fitta är jag könlös." Pstq | ||
Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-06 16:50 | |
Ni ska krypa, vi ska stå, när vi slaktar AIK. :D | ||
numsan | 2010-11-06 16:59 | |
Det finns inget mer poetiskt än bittra kärlekslåtar.. "Vad jag bryr mig om är att se dig gråta för jag har gråtit och du ringde aldrig Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion när du går sönder inuti så som jag gjorde nyss Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaka till dig" Håkan Hellström "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger" | ||
Satyra | 2010-11-06 16:59 | |
Kom till mej kvinna Jag behöver nån som dej Jag är trött, kåt och hungrig Kan du inte hjälpa mej /Roffe Wikström | ||
fo sho | 2010-11-06 17:30 | |
I wanna a patch of blue sky to follow me, Unfold an origami deathmask and cut my DNA with rubber traits. | ||
Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-06 18:09 | |
Last night captain Black went dancing at the Whiskey A-Go-Go When a well-known groupie knocked him back, busted his ego Stoned out of his head, he crawled off to bed The following morning he went to the pad The missile was standing pointing to the skies of California The red balloon was flying high, watching the weather Captain Black was trying hard to get it together Immediate names came into his brain A rocket from China, a Russian plane He pushed the wrong button and soon there'll be no place called California Flash and the Pan www.youtube.com/watc...re =related | ||