Spelrum
Giraffen | 45 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 74 |
Mobilspel
Pågående | 21 061 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fesebengt2 | 2012-10-06 08:46 | |
![]() | Okej jag skall sätta dig in i projektet. Det vi tänkt oss är ett par högklackade skor som med hjälp av mechatronics, ett gyro och trycksensorer skall kompensera ofrivilliga lutningar vid vinglig gång. Samt att de med hjälp av en laseravkännare skall kunna anpassa sig efter höjden på danspartnern. Vi har även tänkt att de med en enkel knapptryckning skall kunna omvandlas till röda cowboyboots om dansen skulle leda till efterspel. Det vi har tagit fram en så länge är ett par nästan fullt fungerande "foppa"-tofflor som omvandlas till ett par gröna tretorn-stövlar. | |
seaburg | 2012-10-06 09:44 | |
![]() | Lilja det är bara skotska golfare som kör bart,,, det är för att skynda på spelet. Finns skyltar i skotland på tee som vänligt talar om "wash your balls here" | |
seaburg | 2012-10-07 12:56 | |
![]() | Jag kommer inte ihåg vem jag lånat ut min fina fuji finpix filmkamera till, va det Maja??? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-10-07 21:15 | |
![]() | antagligen. tror hon har min Kodak Instamatic med. undrar vad hon tar kort på? | |
seaburg | 2012-10-09 15:23 | |
![]() | Såg i mitt förråd att jag har kvar några kub blixtar till sån kultkamera, påminn mig att jag ska ta med dem när Maja dyker upp med klenoden | |
Fesebengt2 | 2012-10-09 20:13 | |
![]() | Jag har nog någon kub med om du behöver. Usch vilka mörka kort det blev när blixten hade roterat ett varv utan att man märkte det. På tal om mörker och kyla, undrar hur det går med lägenheten? Det var frost på stenen när jag vaknade i morse. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-10-09 20:30 | |
![]() | Den är under renovering. Tydligen fattades det några fönster och hissen gick inte ända upp. Inte där heller... men jag jobbar på det! Jag lovar! Lämna sten och sov på våning tre i natt om du vill. Jag tror butiken har nattöppet och så tror jag dessutom att de har utförsäljning på hängmattor. Vore inte det en lyx?! | |
Fesebengt2 | 2012-10-09 20:45 | |
![]() | Varför just våning 3? Där spökar det väl har jag hört. | |
plasticrosa | 2012-10-09 21:36 | |
![]() | Nej det spökar inte, man kan tro det..det är granntanten som smyger in och snor el | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-10-09 23:17 | |
![]() | Inte hon igen. har snörvlan fått sig en stalker tro? en bostads-stalker. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-10-10 07:33 | |
![]() | Segt med takvåningen. Tror jag stannar i min lägenhet. Du kan sova på min soffa, Bengan. Vill inte att du ska frysa ihjäl under din sten. Men du får inte ta med dina små spindelvänner. | |
seaburg | 2012-10-10 10:59 | |
![]() | Du är snäll du, jag ställer upp som fodervärd under vintern åt spindlarna, deal ? | |
Fesebengt2 | 2012-10-10 18:57 | |
![]() | Det känns som om man är på väg upp i hierarkin. Mönje har bytt erbjudande från tvättstugan till soffan och snörvlan har flyttat in mig på tredje våningen istället för min "jordkula". Seaburg gäller detta även mina gråsuggor så har vi en deal. | |
seaburg | 2012-10-10 21:02 | |
![]() | Nemas problemas, är de vana vid mörker och fukt kan de få "ha de" med mina. Kan du ringmärka dina, så vi har koll på vilka du ska ha tillbaks i vår. | |
Fesebengt2 | 2012-10-10 22:07 | |
![]() | På tal om ringmärka... Jag hoppas att mönjes soffa inte är inköpt från snörvlan efter incidenten med snörvlans hund och sniglarna... | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-10-11 02:39 | |
![]() | Nej då, soffan är nyköpt och ingen hund har våldgästat den än. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-10-11 21:59 | |
![]() | framgång. våra projekt-skor kan nu förvandlas från sandaler till röda tretorn stövlar. vi är snart där :) det här jäkla provgångandet tar dock döden på mig. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2012-10-11 22:05 | |
![]() | Tänk jag kommer ihåg när vi besteg Kilimanjaro Silverkrok. Minns du vilken syrebrist vi fick och för att inte tala om skoskavet. Men sexton tjejer var vi och vi fixade det galant. Och vilken utsikt sedan? Kvinnor kan :) | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-10-11 22:08 | |
![]() | eeeh 15 tjejer och jag menar du väl? bara för att jag testar skor i mitt och bengans projekt är jag lika mycket man som någonsin tidigare. fick du blodad tand och blev friluftsguide efter den resan, som du sa att du ville bli? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2012-10-11 22:12 | |
![]() | Nja, vad ska jag säga nu då, Den svenska klassikern är ju avklarad men jag såg dig inte vid Vättern runt? Du sa ju att du skulle komma? | |