Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 19 952 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ässät | 2009-07-10 17:55 | |
![]() | Ja precis.. nu har kissed en blogg precis som tråden handlar om.. låt det vara nu. :) | |
apbur | 2009-07-10 17:56 | |
![]() | Ovillig, buhuuuuu, du kan inte säga så. LÄS INTE MINA INLÄGG DÅ! | |
Felixy | 2009-07-10 17:57 | |
![]() | "byt skiva" ;p jag älskar när folk säger så. men jag håller med, hårda ord är onödigt..speciellt över en blogg?! | |
Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-07-10 18:11 | |
![]() | Kissed är bra, inget snack om den saken. | |
Kahlen | 2009-07-10 21:48 | |
![]() | Fullständigt onödig kommentar som kastar bensin på elden. Jag vill inte debattera Kissed, det lilla jag sett ger kanske en skev syn. | |
Ässät | 2009-12-05 19:15 | |
![]() | Jag har en tävling om att bli dagens blogg..det innebär att få en länkning hos mig. Gå bara in och kommentera att ni vill vara med och såklart länken till er blogg! Tävlingen slutar imorgon kl 22 och då drar jag 5 finalister som då publiceras och dom 5 får ragga röster hos vänner och bekanta eller i sin egen blogg som då ska rösta genom att kommentera i mitt tävlingsinlägg vilken dom vill ska bli dagens blogg! tillganglig.blogg.se...vl ing.html | |
Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-05 19:23 | |
![]() | En fråga bara Ässät och ta det inte personligt eller någon sorts kritik utan precis vad det är öppen nyfikenhet:-) Jag har kollat in många bloggar och undrar lite varför just homosexuella alltid måste markera så mycket att de är just homosexuella? Varför inte bara ha en blogg som alla andra? Jag menar att heterosexuella startar ju inte sin blogg med att skriva jag är en heterosexuell kille/tjej. Det verkar för mej vara lite inne att skriva bög och flatbloggar om du förstår vad jag menar? Sen om syftet med din blogg är att jobba för förståelsen i samhället för homosexuella så är ju det en annan sak, det kan jag förstå. Känner iofs flera homosexuella som bara har "vanlig" blogg också där man bara ser att personen är homosexuell på relationsstatusen. Önskar dig allt väl med ditt liv och som sagt ingen kritik på något sätt:-) | |
Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-05 19:25 | |
![]() | Ursäkta om jag var lite övertydlig där men jag har tydligen förmågan att bli missförstådd på mitt sätt att skriva i forumet. Vill verkligen inte att det ska ses som ett påhopp eller nåt sånt. | |
monew | 2009-12-05 19:25 | |
![]() | men vad vinner man då? | |
Ässät | 2009-12-05 19:31 | |
![]() | Comeon.. det är väl mer att andra homosexuella ska hitta en eftersom man är medlem i bloggportalen. Jag skriver inte mycket om att jag är flata i själva bloggen utan det är bara min design :) monew..man vinner fler besökare till sin blogg om man nu har en intressant blogg och vill ha fler läsare så är detta ett ypperligt tillfälle att synas :) | |
Ässät | 2009-12-05 19:32 | |
![]() | Men nu ska jag laga mat och sen glo på Robinson..så vill man vara med i tävlingen så skriv det i min blogg. Ha en trevlig kväll alla.. *väck* | |
Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-05 19:35 | |
![]() | Ok, du kanske inte är så utstuderad som vissa andra, har inte läst din blogg. Men det finns ju vissa som focuserar på sin läggning bloggen igenom. | |
monew | 2009-12-05 19:39 | |
![]() | sen tror jag att homosexuella generellt har ett behov av att tala om sin läggning för att visa vem de är eftersom det länge varit "förbjudet och tabu" att vara just homosexuell, och speciellt om de levt med det nedtryckt en period i livet. inget konstigt med det. | |
Giddy | 2009-12-05 22:02 | |
![]() | Ässät: Jag har skrivt en kommentar nu. :) | |
Ässät | 2009-12-16 17:12 | |
![]() | Är det nån som är väldigt haj på bloggdesign? Jag har ett litet problem som jag skulle vilja ha hjälp med. Blogg.se har jag. Blir tokig snart. Tack på förhand | |
Tinna | 2009-12-16 17:46 | |
![]() | Äss. Skicka ett PM så kan jag se vad jag kan göra. :) | |
Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-30 12:36 | |
![]() | Måste få tipsa om en superbra blogg om man gillar smink och vill lära sig mer hur man lägger skuggor och diverse ting. Har jobbat ihop med Linda och hon är så duktig. Henne kommer man se mer av i framtiden, sanna mina ord:-) Sen att hon är underbart trevlig, glad och positiv gör inte saken sämre. blogg.veckorevyn.com...g/ 2009/12/ | |
Aurora Aurum | 2009-12-31 02:54 | |
![]() | promotar min blogg igen joann.se/annika/ jag är en tyckare och skriver vad jag tycker i min blogg, handlar mycket om vad jag läser o hör, jag är med i EFIT, film- och bokrecensioner, familjen, om gastric bypass, lite sport, om mina katter och mina tatueringar, lite mode o inredning och inte så mycket om mig personligen (tror jag) | |
Giddy | 2009-12-31 03:09 | |
![]() | Är det någon som är bra på att designa bloggar eller känner nån som är det? Skulle vilja ändra utseendet på min blogg, eller egentligen är det headern jag vill ändra. :) cizzibellan.blogg.se | |
monew | 2009-12-31 12:00 | |
![]() | fråga vahetere pseudonymf | |