Spelrum
Giraffen | 43 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 38 |
Inloggade | 84 |
Mobilspel
Pågående | 20 170 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
BrokenString - Ej medlem längre | 2010-05-06 21:18 | |
Retar mej på att jag vill färga håret men inte vet vad jag ska välja för färg. | ||
bj-olle | 2010-05-06 21:23 | |
bs, jag har haft svart, gult, blått och rött, hennarött, nån konstig gråton, varit jätteblond och inget hår alls... stryk alla dssa från listan. retar mig lite på det gula håret... | ||
yogamama - Ej medlem längre | 2010-05-06 21:25 | |
BS, varför inte rosa? känns väl som en riktigt vårig färg ; ) retar mig mer än nånsin på pollenallergi, trött av piller eller kliande ögon, that´s the question.. | ||
BrokenString - Ej medlem längre | 2010-05-06 21:29 | |
Chokladbrun är fin, kanske ska kolla på det:-) Retar mej på att jag troligtvis hänger på beta för mycket eftersom jag drömde att jag träffade apbur inatt:-)) Hon var runt i kvarteret mitt och sålde saker vi dörren. Jag försökte gömma mej för jag ville inte hon skulle känna igen mej,,,hehe,,men hon såg att det var jag och kramade om mej och sa snälla saker så vi blev vänner:-)) | ||
yogamama - Ej medlem längre | 2010-05-06 21:45 | |
www.loreal-paris.se/...gl oss.aspx den här färgen skulle jag vilja ha! retar mig på att det skulle bli en ful ljus utväxt på nolltid : ( | ||
caughtbock | 2010-05-06 21:49 | |
Retar mig på hur lättfixat det hade varit om jag hade haft min naturliga hårfärg just nu. | ||
caughtbock | 2010-05-06 22:00 | |
Jag retar mig på att inte jag har en speciell frisör som jag går till varje gång, för det värsta jag vet är ytligt småprat med folk jag inte känner. | ||
yogamama - Ej medlem längre | 2010-05-06 22:04 | |
" min " frisör kommer på hembesök numera, jag och en kompis samordnar med varandra och de som behövs klippas i familjen hänger på. Det händer att det dricks nåt glas bubbel också, men inte av frissan, man vill ju inte ha örat avklippt = ) retar mig på att jag föll i chatfällan jag också... förlåt TS | ||
yogamama - Ej medlem längre | 2010-05-06 22:14 | |
Retar mig på att jag skriver inlägg som jag backar bort istället för att skicka.. konstaterar att ni alla har snyggt hår, inklusive IRL-Maja = ) Trövlig kväll på er alla puddingar! | ||
caughtbock | 2010-05-06 22:17 | |
Retar mig på att jag har svårt för att vänja mig vid att det finns andra som har samma namn som jag! Det är faktiskt inte varje dag man träffar någon annan som heter Maja. :) | ||
caughtbock | 2010-05-06 22:23 | |
Retar mig på att se min bild tre (och nu kanske fyra?) gånger i rad. Talk to me, I have no friends. | ||
caughtbock | 2010-05-06 22:32 | |
Hur kommer det sig att ni inte har några vänner? Okänslig fråga iofs. Själv dömer jag människor för snabbt och tycker att det aldrig kommer att funka för att vi är så olika. "Hon dricker kaffe, jag dricker te... Dömt att misslyckas!". Tror det beror på rädsla egentligen. Retar mig på det. | ||
caughtbock | 2010-05-06 22:34 | |
Retsamt att det bara var en dröm då... (försöker hålla mig till ämnet så gott det går) Snyggt namn du har valt att använda dig av Maja! ;D | ||
Maja G | 2010-05-06 22:35 | |
Jag har massor av vänner..både IRL o här i cybern.Gillar verkligen då folk är lite "annorlunda"..de som vågar sticka ut lite, de blir jag väldigt intresserad av... Retar mig lite på att....nä, jag retar mig inte på något idag!:) | ||
Little15 - Ej medlem längre | 2010-05-06 22:37 | |
Retar mig på att jag inte är naturligt mörkhårig. | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-06 22:38 | |
cb: Jag HAR vänner, hehe. Kanske inte så många, men nära och få. Tycker det är bättre. Anledningen till att jag inte har så många övriga vänner är nog att jag är/var ganska blyg av mig och inte gärna öppnar mig. Eller nåt. Svårt att analysera sig själv. :P Retar mig på att jag inte öppnar mig för främmande människor. | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-06 22:48 | |
;> | ||
tua1 | 2010-05-06 22:49 | |
Jag retar mest på min hälsan inte alltid är ok. | ||
caughtbock | 2010-05-06 22:51 | |
Mitt efternamn börjar på W så jag har extremt snygga initialer. ^^ Retar mig på att jag gör exakt samma som anneli när folk tar kontakt med mig. | ||
caughtbock | 2010-05-06 23:09 | |
När min mamma fyller år nästa gång blir hon AK 47, det tycker jag är lite skoj. På tal om initialer och ingenting... Retar mig på hål i manus. | ||