Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 21 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-11-10 06:05 | |
![]() | Du var alltså med Seaburg i måndags eftersom du vet att han red på cirkusens elefant! Ska ni starta egen cirkus nu eller tar ni över Cirkus Victoria? Det bidde ingen Amarone, Bengan. Somnade gott efter imundigande av förnämligt lättöl. Sorry, Snörvlan, ibland ringer mat och sovklockan plötsligt. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-11-10 12:06 | |
![]() | Förstår dig till fullo, för det sista jag minns från gårdagen var att just sovklockan ringde. Om ni har tänkt att gå på nån slags cirkus i helgen tror jag att jag hoppar. Jag är less på clowner och på tal om det, har du nån aning om vad seaburg skulle ute i Nacka och göra? Ja, jag släppte... mer släpade faktiskt... av honom vid en av masterna sent igår. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-11-10 12:12 | |
![]() | Han får ju för sig ibland att han är Klas klättermus. Han skulle väl klättra lite i masten helt enkelt. Sena effekter av kat, tror jag. | |
seaburg | 2012-11-10 12:55 | |
![]() | Tack snälla orkade inte förklara i går.Helt enkel organisk kemi, ”Städpatrullen”. Lysosomen kan med hjälp av enzymer bryta ner och skicka iväg rester av kat. Cellerna har lite svårt med det när radiovågor polariserar cellens funktionen. Under jordade sändarmaster fungerar återhämtningen remarkabelt fort. Mår kanon idag. | |
inchina | 2012-11-10 14:30 | |
![]() | Enligt min erfarenhet, da jag var yrkeverksam...sa ar ju kat mest vanligt hos andra folkgrupper...bara att tugga pa ett par blad och e v effekt infinner sig efter 12 timmar...men Seaburg..du och elefanetn gbagde pa av bara tusan!!! Om du mar kanon sa ar det darfor.Styr upp dig och aterga till att hjalpa hemlosa exkriminella, dargor du nytta! | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-11-10 19:34 | |
![]() | Vart kan jag göra nytta tror du? Eller räcker det om jag bara gör det jag brukar? Jag brukar enervera mina vänner här, så vart är ni?! | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-11-10 19:44 | |
![]() | Lämnar strax Stureplan och återvänder till basen. Kom. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-11-10 20:05 | |
![]() | Äntligen! Vi är alltså tillbaka på noll? Spelar ingen roll.... kom du bara. Kom. | |
marmeladov22 | 2012-11-10 20:11 | |
![]() | Jag tycker du är snygg snörvlis. Jag ger dig en vettig man-. | |
marmeladov22 | 2012-11-10 20:13 | |
![]() | fesebengt; det var inte amaroe utan toblerone, stor skillnad, huge! | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-11-10 20:25 | |
![]() | Tack o tack! Finns det vettiga män menar du?! Okej, give me! Jag litar på dig. I värsta fall skickar jag han vidare till mönje... | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-11-10 21:55 | |
![]() | Kaka söker maka heter det ju. du har inte tänkt på det när du får karlbekymmer snörvlan? själv tänkte jag ta mig en kopp kaffe och fundera ut en stjärnkikare som kan se månens baksida. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-11-10 22:04 | |
![]() | Sikta på det du! Fast det där med baksidan, är det nåt att se det verkligen? Kaffe skulle sitta fint vilket som. Sitter du på balkongen? | |
seaburg | 2012-11-11 09:49 | |
![]() | Baksidan på garaget är faktiskt lite bättre nu. Monterade en fyndad, glasad ytterdörr igår, skönt o få in lite ljus. Balkongen är inte färdigbyggd ännu, det projektet får nog vänta till vårsolen börjar värma. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-11-11 10:14 | |
![]() | Vad ska du med en balkong i markplan till? Du ska väl ha en glasveranda? Men, Snörvlis... Varför skulle du skicka en ovettig man vidare till mig? Jag vill också ha en vettig man. | |
seaburg | 2012-11-11 10:46 | |
![]() | Det kanske är lite överkurs att bygga en balkong till sovrummet på övervåningen. Hur ofta kommer man att använda den. Snörvlis menar nog att ni har lite olika smak, vad hon ratar kanske du längtar efter. ;-) | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-11-11 10:55 | |
![]() | Jag tänkte mest att mönje är det ordning och reda på så hon kan nog få fason på den mannen! Vart fyndade du dörren undrar jag? Jag var ut i mitt växthus igår och där hade halva skogen blåst in! | |
seaburg | 2012-11-11 13:35 | |
![]() | Ojsan var det någon som behövde din växthusdörr. Sån förhärdad brottsling är jag in´t det finns mycket fint bortskänkes om man letar. Finns det inga kurser åt dem halvbra gubbsen som du plockar upp | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-11-11 14:54 | |
![]() | Om du måste bygga nåt så kan du väl bygga ett växthus till mig och en ny dörr till Snörvlan. Jag vill också ha ett växthus att odla tomater och vindruvor i. Du har alltför höga tankar om mig, Snörvlan. Jag har inte lyckats få fason på nån karl hittills. Det är nog bäst att hitta någon som är bra från början. | |
häxanblad | 2012-11-11 14:58 | |
![]() | Men mönjelilja jag har ju sagt att du får låna min. Han är visserligen bättre begagnad men gillar både tomater och vindruvor. | |