Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 64 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
inchina | 2012-11-27 08:39 | |
Är säkert på att det är ngt i riset...alla äter ris och alla har en suverän hårkvalitet med extrem tillväxt...Skickar helt enkelt några kilo till dig, som får ni experimentera. Bor du förresten kvar på fjälltoppen, eller har du flyttat neråt? | ||
Fesebengt2 | 2012-11-27 17:20 | |
I kina finns det bambu som är otroligt snabbväxande kan det vara dieten av dessa som påverkar hårväxten? Normalhåret växer ca 1cm/månad men 15% utav hårsäckarna ligger i vila under den här tiden. Dvs på 100 000 hårstrån går vi miste om 15 meter. Föreslår att du silverkrok schamponerar håret dagligen med kaffe för att hålla igång dessa. | ||
knasanka | 2012-11-28 02:47 | |
Ge dig nu Bengan, jag har ju sagt åt dig att sluta knarka Wikipedia! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-11-28 04:24 | |
det har du fått om bakfoten knasanka. det är snarare så att bengan är underlag till mycket som står i wikipedia.han kan mycket om mycket. hur går det med körkortet? har hört rykten om en körskolelärare som sjukskrev sig i ett halvår och sedan bytte yrke till brevbärare?! | ||
Fesebengt2 | 2012-11-28 06:07 | |
Hur knarkar man Wikipedia? Skriver man ut en sida och rullar ihop den till en joint eller knaprar man den? | ||
inchina | 2012-11-28 08:14 | |
Den måste skrivas ut och sedan ugnbakas, sedan kan du knapra eller röka, allt efter behag. Men ang hårtillväxt så tror jag du har en poäng med bambun men bara i kombination med ris. Ris finns i generna hos kineserna,om jag fattar rätt sverigesradio.se/sid...gr amid=415 och de konsumerar lika mängder ris som bambu... | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-28 08:19 | |
vi har en utbytes student här nu,peili (stavning)ska jag mata henne med bambu ? | ||
Fesebengt2 | 2012-11-28 19:24 | |
Nä du kan nog använda sked om du tycker det är lättare. | ||
inchina | 2012-11-29 09:54 | |
Mata med sked alternativt hacka bambuskotten och gör en smoothie. Bengan, det var länge sen! Vad gör du nuförtiden? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-11-29 18:49 | |
Du och dina smoothies. Dricker du inget annat? Har du lärt dig prata med kineserna på kantonesisk än? Bengan är renlevnadsman som livnär sig på rötter och bär i skogen. Han knarkar inte. | ||
Fesebengt2 | 2012-11-29 21:07 | |
Korrekt jag är hög på livet... Och en frosen margherita då och då. Jag och silver var över i labbet (ja ni vet silverkrok har kvar sin "den lille kemisten" från 72) igår för att se över möjligheten att klona hans hårsäckar. Odla dem i labbet och sen tänkte vi eventuellt ympa in dem på snörvlans hund för att se om vi kan få fram en hårdonator. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-11-29 21:18 | |
Den hunden är väl död och begraven? Har vi en ny valp? | ||
Fesebengt2 | 2012-11-29 22:00 | |
Den hunden som besudlade soffan efter potensmedels-testerna dog väl inte även om den hamnade i en lätt koma av utmattning? I annat fall använder vi ttiittiis kohund om den har hittat hem igen efter kräftskivan. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-11-30 16:23 | |
Jag vet inte jag... Har inte den hunden haft det tillräckligt jobbigt? Kan vi inte hitta nån otäck människa att experimentera på istället? Typ SD-politiker med järnrör? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-11-30 18:04 | |
Tro inte att jag ställer upp frivilligt! Jag brukar inte säga nej så ofta, men där går nog gränsen. Och hunden vete katten vart den tog vägen. Jag har skaffat en minigris istället och den är jättepigg! Kan han vara till nån hjälp tror du? | ||
Fesebengt2 | 2012-11-30 19:18 | |
Jaha då var klägget bakom spisen borttaget och köksfläktens filter ligger på avfettning över natten. Fönsterna är tvättade och nya gardiner upphängda. Utebelysningen är också fixad samt en krans på dörren. Avnjuter den här vintern/julens första glögg ihop med en ost belagd pepparkaka. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-11-30 20:58 | |
Strålande! Var det du som fixade hit snön? Perfekt nu till 1:a advent, men du skulle inte kunna fixa nån som skottar också? Jag är rätt insnöad... | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-01 02:56 | |
Titti älskar att skotta. Hon får rädda dig. Håll ut, hjälp är på väg! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-01 10:50 | |
nämen ska jag skotta i år igen, jag föredrar lottdragning | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-01 10:52 | |
Det är ju mer rättvist att dra lott om snöskottningen förstås. Eller så kan vi skramla till snöskottning åt Snörvlan, så slipper vi stå där med snöskyffeln själva. | ||