Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 21 095 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-01 10:53 | |
![]() | Eller så får Bengan uppfinna en automatisk snöskottare som man kan släppa ut genom yttterdörren och sen fixar jobbet medan man sitter och slöar i soffan. Det finns väl japansk dammsugare som städar själv? Ny affärsidé? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-12-01 11:02 | |
![]() | Jag beställer en av varje då tack. Gärna innan året är slut, men han kanske inte har tid nu när han ska börja julpyssla. Har du skrivit nån önskelista än mönje? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-01 12:22 | |
![]() | Ja, den är två.meter lång. Bengan har mycket att stå i förstås. Tror han basar för tomteverkstan i år. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-12-01 18:47 | |
![]() | vilken tur att jag är sjukskriven så att jag inte kommer på tal ifråga om skottning. bengan o jag håller som bäst på att duplicera mina hårsäckar till teleskop som man kan se månens baksida med. varför 2 m lång önskelista mönje. alla vet ju att det bara är en sak du verkligen önskar dig?! | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-01 19:10 | |
![]() | Alla måste ju ha något att välja mellan när de ska köpa fina julklappar till mig. Förra året blev det så jobbigt när flera kom med samma klapp. De blev så besvikna. Det gläder mig att dina hårsäckar räcker och att teleskopen snart är leveransklara. Då har ni råd med julklappar till mig. | |
Fesebengt2 | 2012-12-01 20:02 | |
![]() | Ehum mönje du får nog skynda på lite med designen på skorna för jag råkade snegla lite på din önskelista... Visst du har lite dyrare vanor än oss andra men en 12:a Mollydooker är väl lite att ta i? En Jacob´s Creek är ju oxå frän australien. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-01 20:10 | |
![]() | Jag skickade skisserna med bud till Silvris i torsdags. Har de inte kommit än? Shiraz är gott även i mindre dyr flaska, så en Jacob´s Creek får duga. | |
Fesebengt2 | 2012-12-01 20:44 | |
![]() | Stickar du ett par långkalsonger till mig har vi ett byte klart. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-02 13:42 | |
![]() | Jag lade stickorna på hyllan efter det att jag råkade peta ut ett av Odins ögon. Men jag kan köpa ett par. Ull eller bomull och färg och storlek blir en överraskning. Vad önskar du dig, Snörvlan? Jag kan inte ge dig George Clooney, dock. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-12-04 10:48 | |
![]() | Jasså inte?! Då nöjer jag mig med Joel Kinnaman. Sen önskar jag mig en ny mikrovågsugn eftersom den gamla strök med när jag försökte färska till en påse skumtomtar som jag hittade från förra året. Hur lång lista får jag skriva? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-04 20:03 | |
![]() | Önska kan man alltid. Hur lång som helst, men räkna inte med att få allt. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-12-07 19:04 | |
![]() | Vid närmare eftertanke tror jag att jag hoppar över listan. Det får bli som det blir och jag har dessvärre inte varit vidare snäll i år. Jag kanske får till och med får hoppa över hela julen! | |
seaburg | 2012-12-08 00:36 | |
![]() | Din terapeut är underligare än min. Jag har fått rådet att slå klackarna i taket under julen, och inte hoppa över något. | |
madeleine234 | 2012-12-08 01:55 | |
![]() | Det var länge sen jag var inne. men för flera månader sen så följde jag denna tråd på betapet :) Den var väldigt rolig. Hoppa över julen är du galen , jag som har önskat mig så mycket i julklapp :) Hur tror du tomten skulle reagera om han fick veta att du tänker hoppa över julen ? | |
Fesebengt2 | 2012-12-08 11:30 | |
![]() | Vadå ställa in julen? Har silverkrok odlat skägg i onödan nu då? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-12-08 20:53 | |
![]() | Inte då, ni kan väl fira utan mig?! Så kommer jag lagom till nyår. Har du börjat tillverka raketerna än? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-12-09 14:44 | |
![]() | Jag har till och med färgat skägget vitt. inget fuskskägg här inte. Klart du ska med och fira jul snörvlan. Jag har ju redan köpt julklapp till dig. Hmm, mönje. Vad tusan köper man till henne. Det på listan går ju fetbort. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-09 15:36 | |
![]() | Varför går det fetbort? Är jag inte värd allt jag önskar mig. I Kalle Ankas julafton sjungs det ju "allt du önskar kan du få" eller minns jag fel? | |
seaburg | 2012-12-10 12:07 | |
![]() | Glöm nu att jag glömde din lista förra året. Vad önskar du dig i år,,, | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-12-10 20:46 | |
![]() | Glömde?! Var det inte den listan du sålde på Tradera som väggbonad? Som hon hade knåpat med den där listan, men lång och fin var den med en massa roliga rim, så det var inte konstigt att du hade störst julgran förra året. Hälsa Silfver att det är klart jag inte sviker Kalle och hans vänner! Jag kommer klockan tre, men då hoppas jag nån hämtar mig med släden. | |