Spelrum
Giraffen | 49 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 3 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 83 |
Mobilspel
Pågående | 20 222 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snoosy | 2011-02-09 14:17 | |
![]() | ressurection, ''Snoosy, nu får du förklara varför det är bra med krig och svält och hur det kommer sig att du är med i maffian.'' vad är det frågan om? Ärligt talat. Vad håller på med?? Sluta! | |
Snoosy | 2011-02-09 14:22 | |
![]() | Måns, såklart att inte världen är så enkel som att den leds av good guys och bad guys. Var ironisk med mit svar. Men du utgår ju från att jag tycker den är så?? Eller hur?? | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-09 14:24 | |
![]() | Vi är inte tankeläsare. Hur ska vi veta när du är ironisk och inte? | |
Snoosy | 2011-02-09 14:24 | |
![]() | Måns, ''Snoozy slänger ju ur sig all möjlig strunt. Som att inte vänsterfolk röstar för egen vinnings skull vilket såklart är ren rappakalja.'' varför gör dom det då menar du? Klart att många röstar på dom om dom är sjukskrivna. Men det har inte med egoism att göra. Det har med överlevnad att göra. Det är en viss skillnad | |
Snoosy | 2011-02-09 14:28 | |
![]() | bizzzy,, Genom en flörtande gubbe kanske ? | |
le-lou | 2011-02-09 14:29 | |
![]() | och du Snoosy, menar att pga av en person som beskriver hur VISSA människor utnyttjar och missbrukar systemet så tycker plötsligt inte bara den som skrev det, utan samtliga i tråden att: 1. Alla sjuka är fuskare. En "typisk högertanke" som du uttryckte det och la på mig samma sak. Du översätter och drar slutsatser som är helt absurda. Kan du inte se det själv är det ditt problem, men du gör dig själv helt omöjlig att föra ett logiskt resonemang med. | |
Snoosy | 2011-02-09 14:30 | |
![]() | fast bizzzy, varöfr svarar du?? Är du enbart ute efter att hacka?? Pratade till Måns. Är du mobbare bizzzy?? Man kan tro det, för du tar varje tillfälle som bjuds. Finns åtminstone en till här som sänker sig till den nivån. | |
le-lou | 2011-02-09 14:31 | |
![]() | herregud. | |
ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-09 14:32 | |
![]() | hon måste vara moderat. | |
Snoosy | 2011-02-09 14:34 | |
![]() | Men Le-lou, det är en typisk högertanke. har pratat med så många angående det. Så det kan jag nog påstå. Men om du tänker annorlunda, så ber jag om ursäkt. Du behöver inte ta åt dig. Jag sa att det är en TYPISK högertanke. Inte att alla åt höger tänke rså. En viss skillnad. Säg för feen inte att jag sagt att alla åtr höger tycker så! Tack! | |
Snoosy | 2011-02-09 14:35 | |
![]() | Har varit inne på det förrut. Le-lou och Ramsay är antingen enäggstvillingar elle rsamma person! | |
ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-09 14:35 | |
![]() | säg inte att jag ser ner på fula, snoosy, tack! | |
Snoosy | 2011-02-09 14:35 | |
![]() | Man kan inte i samma veva, alltid komma in samtidigt. Luktar lite mysko | |
ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-09 14:36 | |
![]() | va! haha! den har jag aldrig hört:) | |
ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-09 14:37 | |
![]() | fast jävligt fult av dig att börja insinuera rävspel faktiskt. men typiskt din stil i den här tråden iaf. | |
le-lou | 2011-02-09 14:37 | |
![]() | så här skrev du till mig Snoosy. "Du utgår ifrån att folk inte vill jobba. Om jag förstått dig rätt. Det är en typisk högertanke. " Och jo, du har inte gjort något annat än generaliserat folk som röstar höger. Ditt andra surr om mobbning och vilka som är samma person tänker jag inte ens kommentera mer än att jag undrar hur gammal du är? | |
ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-09 14:39 | |
![]() | en typisk högertanke är att det är mer motiverande att arbeta om arbete lönar sig. där har du en typisk högertanke snoosy. | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-09 14:46 | |
![]() | "fast bizzzy, varöfr svarar du?? Är du enbart ute efter att hacka?? Pratade till Måns. Är du mobbare bizzzy?? Man kan tro det, för du tar varje tillfälle som bjuds. Finns åtminstone en till här som sänker sig till den nivån. " Ee när verkligen inte. Jag försöker förstå hur du menar. Det är därför jag är kvar i denna tråden. Läs som sagt igenom tråden igen. Du säger att du inte sagt att alla höger är på ett visst sätt men detta är vad du själv har skrivit. "Höger = Ytlighet? Fakta!" Om du inte menade det så får du ju isåfall förklara vad du menade eller ta tillbaka det. | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-09 14:48 | |
![]() | Har alla i tråden missuppfattat dig? Jag hade så gärna velat stötta dig för att du är ensam om din åsikt eller åtminstone nästan. Tro mig jag brukar stå på den svagas sida. Men när det är helt åt fanders så går det ju inte. | |
Snoosy | 2011-02-09 15:06 | |
![]() | förstod att ni skulle säga så .. Men ni är väldigt likasinnade då om man får uttrycka det så? :) | |