Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 52 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gautama | 2010-11-10 01:27 | |
And I would do anything for love, I'd run right into hell and back, I would do anything for love, I'll never lie to you and thats a fact. | ||
numsan | 2010-11-10 01:44 | |
Saxat ur Säkert!s "Ditt kvarter" Varje träd har en rot Varje hus en byggd grund Det är bara min som ryckts bort från mig Gud, när ska jag bli fridlyst Slå upp i en bok Hon är en ovanlig art Så förbjudet att såra Sätt henne tillbaks där hon stod Jag har en Elle i min väska Så att det ska se ut Som att jag sitter och tar det lugnt bara Inte går patrull som förut Elle, när ska det bli inne att vara som jag Blek och feg och sävlig och lat Jag har köpt varje nummer Elle sen 96 Men det som fortfarande gäller är Vacker och lycklig Och just nu kjol med särskilda veck | ||
Slagrutan - Ej medlem längre | 2010-11-10 01:46 | |
You know, I love you, I always will My mind's made up By the way that I feel There's no beginning There'll be no end 'Cause on my love you can depend | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-11 15:54 | |
Everybody needs a bosom for a pillow | ||
Night Monkey - Ej medlem längre | 2010-11-11 16:00 | |
Har du fått andra himlar i ögonen, när du får mej vart du vill med dom vanliga blå. Jakob Hellman - Vackert Väder | ||
proMiLLan | 2010-11-11 16:34 | |
so.. its tragic? everything i see its magic Tobins spirit guide | ||
Dino78 | 2010-11-11 17:33 | |
Poor men wanna be rich, rich men wanna be king and a king ain't satisfied until he rules everything. Springsteen, | ||
ingrid1973 | 2010-11-11 17:44 | |
måhända den redan nämnts men jag ids inte gå igenom alla inlägg "Du som tror på karma och kallar dig lärd Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd" | ||
Tinna | 2010-11-13 12:55 | |
Jag är en vardagens person som känner höstens misär. Du kanske inte skrattar jämt men du får ta mig om du vill och som jag är. Winnerbäck - Vemodets Man. | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-11-15 06:18 | |
Håll ögonen öppna var du än går Du vet aldrig vart dina vänner står Sanning eller lögn Man ger vad man får www.youtube.com/watc...em bedded#! | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-11-15 06:22 | |
"Hello you fool I love you" /Gessle | ||
Systersol - Ej medlem längre | 2010-11-17 21:40 | |
En häst en häst mitt kungarike för en häst ws | ||
kajix | 2010-11-19 22:49 | |
You keep lying, when you oughta be truthin' ... You keep samin' when you oughta be changin'. Nancy Sinatra - These boots are made for walking The way that we cheered, Whenever our team, Was scoring a touchdown! The time that the floor, Fell out of my car, When I put the clutch down! Perry Como - Magic Moments | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-11-20 01:32 | |
im still alive but im bearly breathing just praying to a god that i dont believe in cos i got time while she (he) got freedom cos when a heart breaks, no it dont break even | ||
kajix | 2010-11-21 19:24 | |
So I killed myself today But somehow I'm not dead I'm still inside a head Soundtrack of our lives | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:03 | |
You're the girl I used to be The pissed off complicated thirteen year old me | ||
CD II | 2010-12-15 00:26 | |
I shop therefor I am | ||
Waylon J | 2010-12-15 01:36 | |
Me and Bobby MacGee (Kris Kristofferson) Busted flat in Baton Rouge, headin' for the trains, feelin' nearly faded as my jeans Bobby thumbed a diesel down, just before it rained, 'took us all the way to New Orleans I took my harpoon out 'n my dirty red bandana 'n was blowin' sad while Bobby sang the blues With them windshield wiper slappin' time and Bobby clappin' hands, We finally sang up every song that driver knew Freedom's just another word for nothin' left to lose 'n nothin' ain't worth nothin' but it's free Feelin' good was easy, Lord when Bobby sang the blues Feelin' good was good enough for me, good enough for me and Bobby McGee From the coalmines of Kentucky to the California sun, Bobby shared the secrets of my soul Standin' right beside me Lord, through everything I've done 'n every night she kept me from the cold Then somewhere near Salinas, Lord I let her slip away Lookin' for the home I hope she'll find And I'll trade all my tomorrows for a single yesterday Holdin' Bobby's body next to mine Freedom's just another word for nothin' left to lose n' nothin' left is all she left for me n' feelin' good was easy, Lord when Bobby sang the blues Buddy, that was good enough for me, good enough for me and Bobby McGee | ||
dilivio | 2010-12-15 02:43 | |
Du ger Kris cred för den alltså? Mitt blod rinner genom kroppen som vatten hos moder jord Men det fyller ej när saknad stannat och tomhet bor hos mig Med en sorg lika svart som din aska Men pulserande blir du så levande Kultiration - I Mitt Blod | ||
War is over | 2010-12-15 03:47 | |
Men klart att det finns taskigt folk i Oslo, de tjänar pengar på vad andra gör Men sån skit finns ju även i Stockholm, Bonn, Bryssel, London och New York | ||