Spelrum
Giraffen | 56 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 89 |
Mobilspel
Pågående | 20 085 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-10 23:13 | |
Jag kommer med släden som dras av två kohästhundar med påklistrade renhorn. Den ena har röd mule högtiden till ära. Hmm, så mina fina önskelistor säljs på tradera... Då önskar jag mig bara en vit jul i år så slipper jag bli besviken. | ||
seaburg | 2012-12-11 01:41 | |
Synd då att silfver redan avslöjat att skägget är vitfärgat i år. Kom igen nu, något ska du väl önska... | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-12-11 03:08 | |
jag vet vad jag önskar mig. har tappat bort "den lille fysikern", så en sådan skulle komplettera "den lille kemisten" utmärkt. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-11 09:26 | |
Fred på jorden, Seaburg. Kan du fixa det? | ||
KjellAnders | 2012-12-11 09:48 | |
Seaburg. Det enda jag önskar mig är bättre begagnade pinnstolar. | ||
seaburg | 2012-12-11 11:33 | |
KjellAnders du kanske är inne i något stort tänk. Pinnstolar kanske är lösningen på jordens problem. Alla borde ha en pinnstol till hands att slå sönder när sinnet rinner till. tänk vad många som måste tillverka pinnstolar. Arbetslösheten minskar drastiskt i glesbyggden när folk ska samla ihop pinnar till nya stolar. tänk sen alla vidare tänkbara synergieffekter som leder till fred på jorden så småningom | ||
KjellAnders | 2012-12-11 13:11 | |
Sen kan alla spela plockepinn med alla trasiga stolar. Nu blev det ett litet erkännande över vad som hände med mina pinnstolar. Du försökte lösa världsproblemen genom att slå sönder dem. Hoppas du lyckas för då kan jag undvara dem. | ||
seaburg | 2012-12-11 13:47 | |
Jag har kvar lite uppsplintade plocke-pinnar om du behöver tändved till nästa strömavbrott,,,.Kan just nu inte komma på något negativt med pinnstolar. Vad är kruxet,,,. | ||
inchina | 2012-12-11 14:00 | |
Hr för mig att det där med plockepinn mm redan har diskuterats...Seaburg...d u har ju många andra talanger...kommer du ihåg när du byggde Största jula bocken i Sverige,men enbart halm? Inga pinnar, bara du som knåpade på...men halmstrå efter halmstrå... | ||
seaburg | 2012-12-11 14:17 | |
Tycker du jag ska byta spår? Du har antagligen rätt, ni därborta i asien har ju förfinat pinnastolar till att äta med, och ändå är det inte riktig fred hos er heller | ||
inchina | 2012-12-12 07:40 | |
Ganska fredligt här i Shanghai...men inte i alla delar av Kina, höll på att säga tyvärr. Men om fler kinseser vågade använda chopsticken till att protestera med, så hade det ev sett annorlunda ut...funderat på att exportera jättelika chopsticks som man kan både äta med och starta uppror med? (mitt internet har blivit avstängt innan fran Kina, man får inte var regimfientlig...om jag försvinner så behöver det inte vara M:s förtjänst;). | ||
Fesebengt2 | 2012-12-13 19:44 | |
M:s Förtjänst? Jag tror varken Mönjes eller Majas krimminella nätverk har tentakler ända till kina. Så du klarar dig nog. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-13 20:48 | |
Nja, jag har kontakter även där. Mitt nätverk är stort. Hur går det med julpysslandett? Är pepparkakssstaden klar snart? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-12-13 21:29 | |
Jag tänkte ge mig på att baka Turning torso i helgen. Hur hög ska jag göra den? | ||
seaburg | 2012-12-14 01:31 | |
Ska den passa i lilla pepparkaksstaden, blir cirkus 166-184cm rätt skalenligt | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-12-14 17:39 | |
Antingen får jag fixa mer deg eller så får vi nöja oss med Victoria Tower. Färre våningar och det spelar ingen roll om hissen inte går ända upp. Vem tänker fixa elen? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-12-14 17:43 | |
Jag har fått inspiration från youtube, där folk synkat belysningen med psys "gangnam style". pepparkaks hus med belysning som blinkar i takt med en sjysst låt. jag fixar el och lampor men vilka låtar ska dom blinka i takt till? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-14 18:53 | |
Jag håller på med ett pepparkakshus som kommer att se ut som en timmerstuga. Kanske kan bli en hel fjällby. Stilla natt passar bra till min timmerstuga med kaffebönor. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-12-14 19:03 | |
Vad kostar den om man vill hyra den en vecka? Och finns det skoterleder i närheten? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-14 19:06 | |
Ca 5 000 kr för en vecka. Inga skoterleder tyvärr. Men det går att åka längdskidor runt stugan. Möjligen blir det en liten backe också för den som vill åka utför. Har du hittar killevippenspiken så att du kan krympa dig till lagom storlek? | ||