Spelrum
Giraffen | 49 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 69 |
Mobilspel
Pågående | 20 380 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
har1liten - Ej medlem längre | 2019-06-24 18:28 | |
Folk som röstar på moderaterna eller SD eller nåt annat högerparti för den delen. | ||
SmålandsMira | 2019-06-24 18:32 | |
Att jag inte bor på Gotland irriterar mig mycket. | ||
OlaOcis | 2019-06-24 18:32 | |
Profilbilder.... | ||
vigren | 2019-06-24 19:38 | |
Svid-knott ... Fyyy f-n för dessa minimala terrorister! | ||
remvanrijn | 2019-06-27 18:39 | |
att det inte redovisas hur tf idrottsminister Peter Eriksson (MP) tog sig till Lausanne ! elcykel ? solcellsbil ? Han kunde väl stannat hemma och sett resultatet på TV som alla vi andra ? Klimatet kan inte vänta enligt MP .. så | ||
Wulfenia - Ej medlem längre | 2019-06-27 19:47 | |
Retar mig på folk som ändrar attityd mot en, från den ena dagen till den andra, om och om igen... Som en evighetslång berg-och-dalbanan utan slut... Retar mig också på att jag aldrig lär mig detta, att om det är upp ena dagen, så är det ner nästa. Speciellt som det sårar väldigt mkt... | ||
SmålandsMira | 2019-06-28 14:48 | |
Att det redan är dags att lämna den fantastiska lägenheten vi hyrt i Visby imorgon retar mig något oerhört. En vecka går på tok för fort. | ||
Jelenas77 | 2019-06-29 02:05 | |
Att vårat tåg från Brno till Prag var så pass försenat att vi nu sitter på en perrong i Tyskland och väntar på första morgontåget som går vid 5. | ||
Lill-IT | 2019-06-29 17:21 | |
Så orutinerat.. Min underbara dag på stranden: Termosen läckte. Fick tjärfläck på badlakanet. Simmade på en brännmanet så benet gör ap-ont. Satte mig och surade lite på min tjärfläckiga handduk. Dottern sa att jag började bli röd så jag smorde in mig med solkräm som luktade ljuvligt. Det tyckte tydligen getingarna också.. och dem är jag rätt rädd för. Så efter en stunds hysteriskt flaxande bestämde jag mig för att bada igen så att solkrämen skulle försvinna. Sagt och gjort. Solkräm och getingar borta, men jag skar upp höger långfinger på en havstulpan. Började tröttna på strandlivet. Tänkte att jag skulle njuta av en kopp te. Satte mig återigen på min tjärfläckiga handduk, med mitt manetbrända ben och trasiga smärtsamt bultande finger. Häller upp te ur min läckande termos. Då blev jag biten på magen av en liten gul myra och det gjorde också ap-ont. Blir arg och packar ihop allt och åker hem. Hade alltså bara solkräm en liten stund. Är nu röd som en hummer.. och det gör rätt ont också.. Har aldrig haft en sån pissig dag på stranden. Fy! | ||
Lillie_19 - Ej medlem längre | 2019-06-29 19:07 | |
Dåliga förlorare här på Beta:( | ||
brina | 2019-06-30 13:28 | |
Ändå avundsjuk på dig Lill-IT som har sommar och strandväder. Jag har höst och ruggväder. Retar mig på det :( | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2019-06-30 21:24 | |
Retar mig på att jag inte vet om det är i morgon eller i övermorgon jag ska göra något. Retar mig överjävligt mycket på att i mitt andra boende har det Flyttat in en brud i huset mitt i mot som springer fram och tillbaka till bilen på nätterna och slår i bildörren. Vill att hon ska träffa en man och flytta. Hälst i går | ||
remvanrijn | 2019-07-01 08:27 | |
retar mig på personer som retar sig på folk som röstar på M , SD eller nåt annat högerparti , men samtidigt klagar på" Ljudet av det "multikulturella" samhället som gör att man inte kan sova.!." | ||
vigren | 2019-07-01 15:11 | |
Stormen ... Sluta nu!!! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2019-07-04 19:57 | |
I morgon tar en del av någonting som varat mycket länge slut. Retar mig lite lite kanske men hittar ingen bättre tråd... Och i morgon är det stiltje sen kommer fortsättningen... Så fruktansvärt otroligt märkligt det kan bli... | ||
wildman | 2019-07-05 13:14 | |
Har bytt jobb och börjat jobbpendla på motorvägen igen. Har glömt bort hur irriterande det är med långtradare som kör om andra långtradare med en differens på 0,5 km/h.... Vägens riddare...My ass... | ||
Wulfenia - Ej medlem längre | 2019-07-05 19:58 | |
Att jag tre gånger på lika många dagar blivit fästingbiten mellan tårna... | ||
Lill-IT | 2019-07-05 20:37 | |
Wulfenia.. Det sägs att fästingar och andra småkryp inte gillar lavendel. Ta en fotbad med lavendelolja och se om du får vara ifred sen. Ska själv testa lavendelolja till min lilla havande katt. Finns andra huskurer också: www.makemesmile.se/g...r- 31412896 | ||
Wulfenia - Ej medlem längre | 2019-07-06 07:58 | |
Tack för tips Lill-IT, får nog smörja in hela kroppen på både mig och ungarna isf för här är det nån som har en fästing krypandes lr sittandes nästan dagligen nu. Vädret har varit gynnsamt för de små asen... Retar mig på att jag inte orkar sova längre än 3 timmar per natt. Det börjar bli tröttsamt... | ||
Tindris | 2019-07-06 20:20 | |
Trumpetblås från fotbollsläktare, VEM pallar sånt? konstigt att det är tillåtet..vem vill höra orkesterblås en hel match? >:-( | ||