Spelrum
Giraffen | 42 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 69 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
shulten | 2012-12-28 20:22 | |
Det gör det! Blindgångare ska man passa sig för! :) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-28 20:41 | |
ni är livsfariga med era hemkokade smällare ni kommer smälla hela beta i luften hur ska det gå? | ||
shulten | 2012-12-28 20:53 | |
Kan ju bli sista nyårsaftonen man firar, och då ska man väll bjuda på ett j... Fyrverkeri? :) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-28 20:57 | |
jo,men inte ett hemkokt fyverkeri det måste köpas eller? | ||
shulten | 2012-12-28 20:59 | |
Nejdå! Bara man har en tändhatt så! :) | ||
hfranke | 2012-12-28 21:20 | |
Ni är ju helt hattifnattiga! Har nån tänkt på snacks eller blir det till att tugga snus som förr om åren? För i så fall tar jag med mig blötlagda kallrökta laxar. Jag såg några i din trädgård shulten, dom såg ju helt vilsna ut. Tog med mig dom och läste lusen av dom. | ||
shulten | 2012-12-28 21:24 | |
Laxar i min trädgård! :) ge dem ett par rejäla örfilar först bara innan du röker de, blir lite enklare då! :) | ||
hfranke | 2012-12-28 21:29 | |
Ja! Bakom skjulet där du har luftmadrassen och spikmattan. Visste du inte att dom låg där och sprattlade? Jag såg dom när jag var ute med den tama igelkotten jag räddade från feses sprängverkstad. | ||
shulten | 2012-12-28 21:31 | |
Tur för dig att du inte han rädda den sprängda ankan. Nu har vi ordnat tilltugget! :) | ||
Fesebengt2 | 2012-12-28 21:35 | |
Utan snus försmäkta vi på denna ö, tycker åtminstonde Astrid. Snörvlan är duktig på det där med smällandet så jag håller mig undan men räknar fingrarna ibland. Förser henne med en och annan Margherita då och då för att hålla henne på en någorlunda passiv nivå. Hon får något konstigt i blicken ibland och börjar yra om världsherravälde och skrattar ett iskallt skratt. För säkerhets skull svetsar jag inga grindar just nu. | ||
Hairmoni | 2012-12-28 22:13 | |
Glöm inte klipptiden imorgon klockan 11! | ||
hfranke | 2012-12-28 22:29 | |
Åh hairegud var det imorgon!!! | ||
Fesebengt2 | 2012-12-29 01:08 | |
Ähum vi får nog cancellera det där. Vad har du i peruk väg Hairmone? Snörvlan mixtrade lite med överbliven helium, magnesium och några av seaburgs gamla golfbollar. Jäklar vad det small.... Vi såg inte att frankis var ute och letade igelkottar och hon råkade komma lite för nära. Va sjutton, "tänt var det här" borde väl alla förstå innebörden av tycker man. Inkluderades tillverkning av nya ögonbryn i din hermods kurs? | ||
hfranke | 2012-12-29 02:27 | |
Fese, jag bara undrar en sak. Det är väl god sed att man ropar" tänt var det här" en stund innan det smäller, inte samtidigt? Eller är jag helt ute och cyklar? Det kan jag vara, för cykeln står inte utanför köksfönstret som vanligt. Det ekar fortfarande de de de lite i huvudet et et et så jag måste nog sova en stund nu u u u. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-29 09:08 | |
Då måste vi hinna till stans bästa perukmakare före nyår så du slipper vara flintis på festen, Frankenstein. Är du säker på att du såg rätt, Bengan. Världsherravälde och iskallt skratt låter inte som vår Snörvland. Tror du att hon blivit besatt av någon olycksalig wanna-be-diktator-ande? | ||
Fesebengt2 | 2012-12-29 11:36 | |
Nåja hfranke har halva håret kvar i varje fall det kanske räcker med en överkammning. Ta från dom rika och ge till de fattiga så att säga. Är det inte så att dagens diktatorer är snörvlan wannabies egentligen. Jag har tagit skydd under stenen för hon är på gång igen därute. Jag vet inte om jag vågar vara kvar här. Är soffan fortfarande ledig? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-29 12:25 | |
Jajamensan, soffan är ledig de stunder som jag inte sitter i den. Inte så många. Men bättre än sten i skogen med galen sprängar-Snörvlan. Överkamning är fult. Det önskar jag inte ens min värsta fiende. Fast å andra sidan har jag nog inga fiender. Borde man ha det? | ||
hfranke | 2012-12-29 12:36 | |
Halva håret är bättre än inget. Men nån överkamning blir det inte tal om. Hellre rakar jag bort allt och väntar på bättre tider. Nån liten fiende är väl bra att ha, om man skulle reta upp sig och behöver nån att spränga i luften. Trist att behöva ta nån man gillar då. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-29 14:21 | |
Sant, så sant. Fast nån liten fiende kan jag nog leta fram om behovet av sprängning pockar på. Mycket snyggare med snagg än överkamning, Frankie. | ||
Rhinelady | 2012-12-29 15:25 | |
Gömmer mej i en snödriva, är lite skotträdd, bara hoppas att ingen tänder en raket just där, då får jag byta byxor | ||