Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 8 |
Inloggade | 33 |
Mobilspel
Pågående | 21 061 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Miss_jk | 2007-03-03 20:23 | |
Grattis Brittleif till det mest oigenomtänkta inlägget någonsin på Betapet. Kalla Sveriges överlägset mest framgångsrika förening för medelmåttiga. Gör om gör rätt! | ||
danika | 2007-03-04 00:01 | |
...inte många göteborgare som skriver här, ser jag. Vi som håller på Frölunda har (tillfälligt, hoppas jag) kommit ner på jorden efter några framgångsrika år. Tyvärr var killarnas inställning inte så bra den första halvan av serien. När dom väl började kämpa och inse allvaret hade det hunnit för långt in i serien, och nerver plus de andra lagens skadeglädje att trassla till det för Frölunda gjorde detta för svårt....ändå bara 2 poäng upp till slutspel, så man får la va nöjd trots allt. Hade, säger HADE, VF gått till slutspel skulle dom nog blivit väldigt svårslagna (sagt med tanke på deras spel de sista omgångarna). Okej, bara att bita i det sura äpplet, låta småpojkarna göra upp om guldet-07 och komma igen starkare än nånsin nästa säsong. | ||
krummerik | 2007-03-04 11:21 | |
om inte om varit ivägen hade kärringen skjutit björnen med kvastskaftet... | ||
huggorm_12 - Ej medlem längre | 2007-03-04 11:25 | |
håller med danika.dessutom taappat många bra spelare å dom har inte levt upp tiill bra standard.VFHC e bäst | ||
Brittleif - Ej medlem längre | 2007-03-04 11:36 | |
Verkar bara som det är lille lasse som är dåligt insatt faktiskt. Skaffa ett intresse som du kan lära dig allt om på en kvart vettja, typ samla kapsyler eller nåt. Dagens ungdom.... | ||
LasseBjörn | 2007-03-04 12:57 | |
Brittleif, du som är så otroligt klok och kan allt borde väl ha kunnat komma med en bättre förklaring till ditt inlägg än så. Oklarheten kvarstår ju. Du kallar Sveriges överlägset mest framgångsrika förening för medelmåttig. Vad grundar du detta på? Sedan är jag också intresserad av att få veta på vilket sätt jag är dåligt insatt, men jag har inte alltför stora förhoppningar att få ett vettigt svar med tanke på att jag diskuterar med vad som av allt att döma är ett riktigt jävla stolpskott. | ||
Brittleif - Ej medlem längre | 2007-03-04 13:55 | |
Jag tycker du ska lugna ner din attityd lite där Lasse. Bara för det laget du hejjar på inte kom till slutspel (inte alltför oväntat btw) behöver du inte brusa upp dig grabben. | ||
LasseBjörn | 2007-03-04 13:57 | |
Vem fan är det som brusar upp sig? Du kommer med påståenden som inte stämmer och dessutom är du otrevlig. Det är naturligt att bli förbannad i den situation som uppstått. | ||
Brittleif - Ej medlem längre | 2007-03-04 13:59 | |
Nu lugnar du ner dig, denna tonen accepteras inte i min närvaro. Det är även naturligt att inte hålla på DIF, oj ursäkta Dif menar jag. | ||
LasseBjörn | 2007-03-04 14:00 | |
Jag är lugn. Du verkar däremot en aning skitnödig och borde varva ner lite. | ||
Brittleif - Ej medlem längre | 2007-03-04 14:01 | |
Nä nu har jag annat för mig än att sitta här och dregla som andra (Lasse). Men du får krya på dig grabben!! Må väl eller vad man säger | ||
SheDeVille | 2007-03-04 17:55 | |
Bedrövligt hur vuxna beter sig - inte konstigt att det blir krig i världen! Alla inlägg som riktar sig mot enskilda medlemmar här kommer att tas bort och de som skriver sådana kommer att riskera avstängning! Det är elitserien i hockey som ska diskuteras här - inte nån slags elitserie i påhopp för någon sådan finns inte. Jag vill inte stänga tråden med tanke på de som är intresserade av att diskutera trådens ÄMNE. En chans till. | ||
LasseBjörn | 2007-03-04 17:58 | |
Egentligen bör den stängas då elitserien 2006-07 är till ända och slutspel och kvalspel står för dörren för dem som är intresserade. | ||
SheDeVille | 2007-03-04 18:02 | |
Starta en med slut- och kvalspel då så stänger jag denna. Hoppas på en sportslig ton i nästa tråd. | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24