Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 20 299 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Twaz | 2010-12-15 04:21 | |
Hon var 18 år, hon hade rågblont hår den där perfekta flickan man aldrig får och sättet hennes kropp rörde sig under en mötley crue top var ett under en perfekt harmoni från tonårens höst skapad av hennes perfekta bröst och att se henne dansa till det stenhårda ljudet av Panteras I'm Broken, borde va förbjudet | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-12-23 00:49 | |
When I was young, I never needed anyone. Making love was just for fun. Those day are gone. All by myself, dont wanna be..all by myself. Anymore. Duhduh. | ||
Marika1987 | 2010-12-23 00:59 | |
Men vad gör det om hundra år, när allting kommer kring? =P | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-12-23 01:11 | |
...so tell that someone that you love just what you're thinking of if tomorrow never comes. | ||
Fattaringet | 2010-12-23 01:18 | |
I think I'm a wolf Then again I'm fuckin' crazy I think what I need is a bitch, don't you? Lone wolf winter - Deströyer 666 | ||
Tinna | 2011-01-07 19:53 | |
I know I'm lost, will I ever be found? /Artmade | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-10 00:17 | |
When the drugs don't work no more, you get high on life. | ||
numsan | 2011-01-10 01:56 | |
"Okej, jag kanske inte är den som man, som man ska va Och jag kanske inte är den du helst av allt vill ha Men jag är nog lite grann en sån som du gillar ibland Och jag erkänner att jag kan tänka mej det ibland" Jumper - När hela världen står utanför | ||
Fattaringet | 2011-01-10 02:10 | |
Textrad tillika låttitel: "Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag, tror jag". | ||
Jarnis86 | 2011-01-11 00:26 | |
"Ett hål i min sko, är mitt fönster mot världen, kom vi klättrar ut ikväll" Svårslaget, skulle lika gärna kunna stänga tråden nu. | ||
clubcuecas | 2011-01-11 01:48 | |
anyway the wind blows doesnt really matter to me - queen eller varför inte ;) = anita lindbloms superlåt men jag säger: eliza doolittle - pack it up den låten är helt klart vassast just nu då det banne mig är en "cover" på Bob marleys dont worry be happy men i remixat format :) | ||
-konstig- | 2011-01-11 03:18 | |
plötsligt hamnar man väl under en spårvagn, för vasastan e som chinatown... .................. behöver lite kärlek från fel sort och sympatier från fel håll... // magiskt men tragiskt - håkan hellström | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-11 03:22 | |
Låt dom aldrig få se dig skaka Låt dom aldrig få se dig svag Låt dom aldrig få se dig skaka Låt dom aldrig, aldrig få se Få se dig gå ner Thåström | ||
peter | 2011-01-11 05:12 | |
------------------------- ------------------------- ------- vid blank yta skriver nattens flykt andas gryning på ändstation mot dag du lämnade fragment av lyckan öde ännu i doft av liv sötma summa morgonbris i gardinen ------------------------- ------------------------- --------------- | ||
-konstig- | 2011-01-11 05:54 | |
sug min rock´n´roll ..... / onkel konkel | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-13 23:41 | |
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar För dig ska jag göra det tusen gånger om | ||
Tjattefackap | 2011-01-14 01:00 | |
jag skulle vilja göra det som andra stjärnor gör,med en hit som kunde smälta michael boltons smör. suga kändiskaramell och stinka helkomersiell,det är mitt nya jag.//räserbajs | ||
asastina | 2011-01-14 01:19 | |
Min mor lyckades få in ordet Länsstyrelsen i en text till en vän som fyllde jänmt. UTAN att det lät konstigt. J-ligt skickligt faktiskt! | ||
LufsLudde | 2011-01-14 02:56 | |
"Det är lätt att hålla käften men svårare att säga som det är." | ||
ChrisCC | 2011-01-14 03:49 | |
I've read more than a hundred books Seen love mentioned many thousand times But despite all the places I've looked It's still no clearer It's just not enough I'm still no nearer The meaning of love Noted down all my observations Spent an evening watching television Still I couldn't say with precision Know it's a feeling and it comes from above But what's the meaning The meaning of love From the notes that I've made so far Love seems something like wanting a scar But I could be wrong I'm just not sure you see I've never been in love before Next I asked several friends of mine If they could spare a few minutes of their time Their looks suggested that I'd lost my mind Tell me the answer My Lord high above Tell me the meaning The meaning of love Depeche Mode - The meaning of Love | ||