Spelrum
Giraffen | 36 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 44 |
Inloggade | 83 |
Mobilspel
Pågående | 20 170 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-11 23:12 | |
Jag retar mig på otrolig magvärk. Gah, försvinn innan jag dör. | ||
Tanten M - Ej medlem längre | 2010-05-11 23:28 | |
Alla dessa idioter - man skulle ha semester jämt så man inte va dum nog att logga in. Gäller inte Hanna, som alltid skriver vad jag tänker :D | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-11 23:30 | |
Tack Tanten. :P Jag är nog mer hatad än dig, men ger man sig in i leken får man leken tåla. ;) Du är rätt grym du också! | ||
Tanten M - Ej medlem längre | 2010-05-11 23:35 | |
Hatad? Hade ingen aning, trodde i min enfald att folk va för dumma förstå. :D | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-11 23:40 | |
Jo, man kan ju inte säga att jag är betas mest älskade människa. Och det beror ju på att jag för det mesta säger vad jag tycker hehe | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-11 23:57 | |
Jag retar mig på att jag använder för mycket smilisar och på att jag fortfarande är vaken. | ||
Tanten M - Ej medlem längre | 2010-05-11 23:59 | |
Retar mig att askmolnet NU håller på att stänga luftrummet över Sverige såväl som Grekland - hallå jag kom hem i söndags o hade gärna blivit tvångsplacerad på Rhodos ännu en vecka. Taskigt! | ||
Bitte - Administratör | 2010-05-12 10:05 | |
Retar mig på osmidighet Bitte | ||
erik0101 | 2010-05-12 10:16 | |
Det skulle vara sol, för jag skulle ha klänning idag. | ||
mollee - Ej medlem längre | 2010-05-12 11:14 | |
inskränkthet och "svart på vitt"-tänkande :/ | ||
Tinna | 2010-05-12 13:16 | |
Retar mig på ösregn. =/ | ||
BrokenString - Ej medlem längre | 2010-05-12 13:34 | |
Retar mig på serviceandan på kommunaltrafiken i min stad är usel! I synnerhet mot ungdomar. Min dotter glömde en påse med sin skinnjacka i på bussen. Hon knallar in på östgötatrafiken och frågar vad hon kan göra. Hon får ett telefonnummer att ringa men först på fredag för att se om den kommit in. Jag blir arg och knallar dit och frågar om de kan lyfta luren och ringa chauffören och kolla om han hittat den. De gör det genast och jag hämtar upp påsen 10 min senare när bussen kommer in till stan. Vad har de för problem?? | ||
bj-olle | 2010-05-12 14:26 | |
retar mig på professorer som har rätt och fel samtidigt, och vem får ta smällen av det? dessa pedistaler... man kan ju inte ens snacka med dom, för skygglapparnas skull. och man skulle ju tro att folk som undervisar i en konstart inte skulle ha skygglappar mot konst!? olle är lite mörkrädd nu. man får ju ge dom att professorerna här är jävligt vassa på formell analys, men ibland undrar jag om de nånsin har varit på bio, läst en bok eller köpt kläder. det är som att den formella analysens taktiker inte bara syntetiserar högar av musik (som ofta är så tråkig att man helst vill dö), utan alstrar en attityd att åka chikan. okej okej, jag vet att det här är ett konservativt ställe, men jesus tittyfucking christ! postmodern historiesyn? feminism? pfft! kolla in den mest incestuösa "diskursiva" begreppsapparaten i världen! *olle har en dålig vecka* p.s. det är rätt otroligt hur en bransch som älskar att namedroppa derrida och foucault i alla sammanang aldrig gjort en intertextuell analys eller dekonstruerat.... nånting! nästa person som säger att "jag läste tusen platåer, den var intressant" ska jag fan fråga om de kan säga EXAKT vad den handlar om! | ||
bj-olle | 2010-05-12 14:47 | |
nån som kommer och tar en drink med en skitförbannad kompositör? | ||
Tinna | 2010-05-12 16:18 | |
Retar mig på att jag inte vet om de tömmer brevlådorna imorgon, och om det isf kommer fram på fredag.. Någon som vet? Hittar ju inge vettigt svar på postens hemsida. :P | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-05-12 16:33 | |
Tror inte det, Tinna. Det retar mig också. Varför skall postanställda ha ledigt när man som mest behöver dem? | ||
Tinna | 2010-05-12 16:38 | |
Attans. Ja, det kan man reta sig på. =/ | ||
Tinna | 2010-05-12 16:38 | |
Fråga sig, kanske det borde va.. :P Retar mig på det. :P | ||
fashiion - Ej medlem längre | 2010-05-12 16:53 | |
tinna då måste jag in på admin skiten.. retar mig på att jag vela ha det helblont.. nöjd med dom nya slingorna & att jag inte fick det heltblont ändå huhu! | ||
caughtbock | 2010-05-12 17:34 | |
Det är nästan snyggare med slingor om man inte är blond från början. | ||