Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 20 745 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
fashiion - Ej medlem längre | 2010-05-12 17:48 | |
![]() | Caughtbock ; jo det räckte med dom slingorna du såg mig ju live nyss för nån stund sen.. haha jag blev ganska chockad över hur blond jag blev :) är jätte nöjd :) & retar mig på att det syns bättre i cam & liveä n på kamera bilder. Taskigt läge! | |
ramsay - Ej medlem längre | 2010-05-12 18:20 | |
![]() | att jag är grymt tänd på jesse james | |
nystan1 | 2010-05-12 21:19 | |
![]() | Klyschiga stavfel. Och pissiga nattlampor! | |
Miss_Kaos | 2010-05-12 22:36 | |
![]() | Mygg och flygande kryp! Varför förpestar de alla sommarnätter? varför surrar de inte på en plats där det inte finns någon? Typ ute på havet? | |
ramsay - Ej medlem längre | 2010-05-12 23:26 | |
![]() | att min älskling flyger till mig m första lediga flyg efter att jag delgett mina känslor. längtar t fredag<3 | |
ramsay - Ej medlem längre | 2010-05-12 23:27 | |
![]() | fel tråd haha! control C | |
regression | 2010-05-13 11:53 | |
![]() | Att jag tänkte skriva en så jävla taskig grej åt ett dumhuvud här i forumet -- och då menar jag verkligen knipa åt ordentligt -- men att jag blivit ''soft'' på gamla dar. | |
caughtbock | 2010-05-13 11:55 | |
![]() | Vädret... | |
bj-olle | 2010-05-13 12:48 | |
![]() | det är lite molningt, men café fingeros uteservering är ändå nästan full. jag ser det från fönstret. det kan ju verka dumt att gå ner två trappor, över gatan och sätta sig där och betala 50 spänn för kaffe, när man kan stanna här och bälga i sig hyfsat gratis. och när det inte är soligt och dant heller... men att sitta där och jobba medans man lyssnar på ett podcastat gammalt sommarprat har sin definitiva charm, och det kan ju spricka upp... jag tror att om barnen i afrika såg mina cafénotor skulle de säga "heja där! ta en kopp åt mig också, här är det slutkaffe!" en interkontinental slängkyss, ingen ko på isen: jag är där snart nog. men jag stör mig inte bara på det... eurosport, min beatrice, har fått för sig att inte sända hockeyn. bara på biljardbaren kan jag se matchen, och där kan ju inte tusan sitta och se sport! tysktalande irrbloss med grova dialekter som beställer lakritsshots på alla flanker, kraftigt brytande texten till "smells like teen spirit" när den rullar igång för femtielfte gången på en afton. pytt! ska det vara den hockeykör man får till? nä tacka vet jag paracelsusstraße, men vem chansar på vilka tv-kanaler de har där? en maverick av sport-teve. bara en gambler med mute-knappen vågar syna de ständiga australiensare som flockas vid varje vattenhål, som idisslar nån ännu skränigare skåpmat för full hals med händerna som semaforflaggor i luften. det krävs en svensk, en nordman, för att se hockey med ett stadigt poker-fejs. det är jag och gaga, vi ska vinna, vi vill och vi ska! en lång historia kort. jag retar mig på att jag dricker för mycket kaffe, och att jag inte vet om jag kan se matchen :( | |
Midna79 | 2010-05-13 13:00 | |
![]() | Människor med starkt behov att lägga sig i saker som de inte alls har att göra med. T.ex. ha synpunkter på hur en klassfest ska arrangeras - fast de själva inte ska vara med. Hur orkar de? | |
fashiion - Ej medlem längre | 2010-05-13 13:35 | |
![]() | retar mig på att jag vill en sak som caught retar sig oehört på :) | |
-Niskanen- - Ej medlem längre | 2010-05-13 13:41 | |
![]() | att folk inte kan ta hand om sina djur...Otroligt.. | |
eric1971 | 2010-05-13 14:19 | |
![]() | regnet som sabbade mina golfplaner :( | |
fashiion - Ej medlem längre | 2010-05-13 14:24 | |
![]() | retar mig på att Moche är fräck . :(.. | |
fashiion - Ej medlem längre | 2010-05-13 14:24 | |
![]() | Mouche* | |
caughtbock | 2010-05-13 15:01 | |
![]() | Serier som blir sämre med tiden. | |
Källargubben - Ej medlem längre | 2010-05-13 16:04 | |
![]() | Lysknappen utanför toan, vad är dealen med det? :) | |
caughtbock | 2010-05-13 16:45 | |
![]() | Ingen aning, tycker också att det är fånigt. I min brorsas lägenhet sätter man på köksfläkten med en knapp i vardagsrummet. :D | |
Tinna | 2010-05-13 16:53 | |
![]() | Retar mig på att min bild inte blev godkänd.. =/ | |
caughtbock | 2010-05-13 18:18 | |
![]() | Vad fan hände med alla pengar? Nu har jag inte ens råd att fylla på mobilen. Smart där! | |