Spelrum
Giraffen | 8 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2018-06-10 11:48 | |
Morgon. Jag vill slå mig har så mycket att göra. Tänkte i går....lägger jag bilnyckeln här kommer jag inte att hitta den. Och jag hittar den inte... Hur jävla dum är ja 27 på en tiogradig skala | ||
en dum en | 2018-06-10 14:09 | |
Har du hittat bilnyckeln än ttiittii? | ||
kryddeluntan | 2018-06-10 16:29 | |
Hej hopp, hemma igen och 30 grader. Lite regnstänk på vägen hem, men inget här. Ttiittii, du får sätta en sändare på dina nycklar så att du med hjälp av telefonen kan lokalisera dem. Vet inte hur det skulle gå till, men det går säkert. Kolla med nån elektronikaffär :-) | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-10 20:06 | |
Avundsjuk på er som har det varmt och skönt....i norr är det kyligt och blåsigt.... dagen har varit full så nu är det bara slappa som gäller Bitte | ||
en dum en | 2018-06-10 20:47 | |
Soligt men blåsigt här med i dag och lite kalla vindar. Haft en bra helg, två veckor kvar till semester, och tre tills jag och mina systrar åker till Kroatien. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2018-06-10 20:54 | |
Japp tack hittade bilnyckeln under sängen. Blivit sinkad i det jag ska göra. Tappat en hel massa sug. Så Det har blivit en latdag. Nytt projekt på gång..bara i startgropen än så länge. Men Det kommer bli hur bra som helst det vet jag. | ||
Lill-IT | 2018-06-10 21:08 | |
Har också haft en latdag. Underbart. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2018-06-11 00:51 | |
För mig är det ganska jobbigt har för mycket energi | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-11 06:45 | |
Ovanligt nog har maken kokat morgonkaffe , ska ta med det ut på en stund och njuta av tystnaden meditera och insupa lugnet på altanen, solen skiner fast det är lite svalt. Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-06-11 13:44 | |
Lugn här. Varit och inhandlat en luftfuktare. Nu lite ärenden på stan. | ||
en dum en | 2018-06-11 18:03 | |
Dotter och barnbarn på middag och nu for de till bassängen. Blev tyst. De ska ligga här i natt och vi ska upp tidigt alla i morgon. Jag öppnar på jobbet och ena ungen måste bli med mig och dottern ska åka till regionsjukhuset så hon måste åka tidigt med och tar med sig den yngre dottern. Det blir lite stök och bök emellanåt för att allt ska fungera när alla våra karlar är borta på jobb dessutom. | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-11 21:19 | |
Paniken som infann sig under kvällen då min mobil bara blev svart och inget fungerade , tur att yngsta sonen hade koll på läget= fungerade mobil igen Bitte | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-12 07:04 | |
Inlägget ovanför stämmer inte inser att den inte vill fungera , mao telefonlös några dagar till den nya kommer =/ Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-06-12 08:47 | |
Trist Bitte, telefonen är något som bara måste funka. | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-13 07:43 | |
Hoppas min nya lur kommer i dag har en lånad Sony och jag går vilse , vill ha min/en Samsung som jag förstår mig på. Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-06-13 20:17 | |
Var på bio idag och såg Solo, the Star Wars Story. Klart sevärd för oss nördar :-) Annars lugnt och skönt, trots lite kyligt väder. | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-14 21:54 | |
Ytterligare en dag går mot sitt slut , dags för kudden i morgon firar vi kompisens son som tar studenten , och sedan lite ledig helg Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-06-14 22:47 | |
Idag gick vattenkranen i köket sönder med ett brak. Snacka om att det sprutade vatten överallt. Hyresvärden fick det snabbt fixat. Såg i min inre bild hur jag diskade i badrummet, kånkade vatten till köket etc. Löst i alla fall. | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-15 05:50 | |
Hämtade nya mobilen i går efter jobbet, fick hjälp av sönerna med den nya och vi fick lite liv i den gamla så jag kunde ta ned bilderna och annat sparat på datorn, Tacksam över att ha grabbar som fixar sådan här saker till mamma Bitte | ||
en dum en | 2018-06-15 06:50 | |
Gomorron. Regn här på skolavslutningsdagen:( Var på ena barnbarnets skolavslutning igår kväll, en mysig sådan. Till hösten har jag två barnbarn som börjar första klass, en i sexan och så knatten som byter förskola för han blir 4 år. Tiden går fort. | ||