Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2018-06-15 12:41 | |
Soligt och blåsigt här. Mina två äldsta barbarn har fyllt 10 och ska börja på mellanstadiet. Lillkotten ska gå i förskoleklass. Tiden går som sagt, jättefort. | ||
lovesun | 2018-06-15 12:43 | |
Har haft min valp i lite drygt två veckor nu, och jag bara äääälskar honom !!! | ||
kryddeluntan | 2018-06-15 16:39 | |
lovesun, vad är det för ras? Förstår att du älskar jycken. En kram till hunden från mig :-) | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-15 20:55 | |
Lugn fredag i norr , om vi bortser från att det blåst rejält hela dagen, firat en student efter jobbet Bitte | ||
Mouche - Administratör | 2018-06-16 09:29 | |
Min valp har idag lärt sig av de vuxna i flocken att man aktar sig för Helles hovar, man håller tempot och försöker inte smita in i skogen för då blir man en ensam och ledsen lite valp som gråter och ylar efter husse och familjen. Igår lärde han sig den tuffa vägen att nej, man äter INTE ur den fyrbenta flockledarens matskål...man äter ur sin egen! Detsamma gäller sovplatser och att försöka smita! Helt omöjligt att lyckas med sånt med fyra äldre schäferhannar och en ilsken taxhanne i närheten! Hehehehe.... Jag har det så oförskämt bra...bara en sak som fattas men det ska nog ordna sig med det också. Idag blir det shopping (tvi vale) i Göteborg och sen en tur på hojen. Sen staket som ska målas. | ||
lovesun | 2018-06-16 09:39 | |
Kryddeluntan...det är en Mops och han älskar kramar och kramar dig tillbaks !! | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-16 09:40 | |
I norr lagar jag mat för kommande vecka , ugnsstekt lax , fläskfilégryta , strimlad högrev blir biff Stroganoff , ska väl hinna jobba ute en del också. Bitte | ||
Mouche - Administratör | 2018-06-16 09:42 | |
Midsommarfirande här hemma hos mig i år fick jag just reda på av min käre bror. =/ | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2018-06-16 09:49 | |
Jag behöver inte det här. Ungen kom till tågstationen 30 minuter för tidigt. Tåget skulle kommit för 1 timme sedan tåget är försvunnet. Nu missar han nästa tåg och 2 anslutningsbussar . Så extremt synd om ungen | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-16 09:52 | |
Mouche , du kan ju rymma norr ut du vet att det alltid finns plats här för dig , så får "lillebror" klara firandet själv Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-06-16 13:26 | |
Lugnt här, får nog börja fixa mat till kommande storhelg. Ska testa och göra gubbröra med sardeller för syrran tål inte sylater i någon form och då går det inte med ansjovis | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-16 16:11 | |
Suck öppen dörr och fönster och lämnar påsen med laxresterna framme på bänken medans jag fortsatte med annat = 1 miljon flugor inne Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-06-16 19:47 | |
Usch Bitte, själv bråkar jag med bananflugor , fattar inte var de kommer ifrån. | ||
en dum en | 2018-06-16 21:14 | |
Livet förändras fort. Min syster som fyllde 60 år för någon vecka sedan åkte på en mindre hjärtinfarkt i morse. Allt har gått bra med snabb hjälp. Det var ett mindre kärl som var orsaken och som de sprängde. I övrigt såg allt bra ut och det känns så otroligt skönt. Sen har hon dessutom haft streptisar ett tag så nu hoppas vi att hon blir bra så släkt och vänner får fira henne i midsommar. | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-16 23:06 | |
Usch ede , kramar om. Nu dags för kudden i norr , trots att det är ljust som mitt på dagen ute Bitte | ||
Lill-IT | 2018-06-16 23:22 | |
Vad jobbigt Ede. Tur att allt gått bra så här långt. Hoppas verkligen att hon blir helt frisk och kan firas på midsommar. Kram från mig med. <3 | ||
kryddeluntan | 2018-06-17 00:11 | |
Kram en dum en och hoppas verkligen att din syster blir bra | ||
harenliten - Ej medlem längre | 2018-06-17 01:07 | |
Gonatt | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-17 07:53 | |
Ny dag , och vad sker i dag då ? Solen skiner i alla fall ännu i norr och inte så hårda vindar . Åker i alla fall förbi jobbet en vända innan jag njuter av denna söndag . Bitte | ||
Mmmajan | 2018-06-17 07:59 | |
Morron på Er! Längesedan jag kikade in här. Hur har ni det? Jag mår fantastiskt bra och räknar ner dagarna nu till årets sommarsemester. Jobbar nästa vecka också- gör mitt sista pass på midsommarafton, 7-14.00. En tripp till Varberg först och sedan två veckor på Kreta kommer göra susen för min kropp och själ Fridens liljor till Er! | ||