Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 66 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-01-11 19:48 | |
Hmm, är min okända tvilling med på resan? Själv sitter jag på en ögrupp i Atlanten och smuttar på vitt vin. Börjar få lite färg. Samlar D-vitamin om dagarna och mår som den superfina jag är. SKÅL alla kinaresenärer och gott nytt år! | ||
Fesebengt2 | 2013-01-11 20:41 | |
Jag satt i din soffa och plötsligt väckte silverkrok mig på ett plan på väg till kina. Du är där eller här men har kanske inte vaknat ännu. Jag vill minnas nåt liknande från Dallas på 80-talet... | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-01-11 22:23 | |
Skönt att höra att det inte är bara jag som lever i en dröm! För jag ligger väl inte (in-)packad i en låda på väg till Kina?! | ||
Fesebengt2 | 2013-01-11 22:30 | |
Nej du hittar på men är inget hittepå... Så du är antagligen verklig och inte bara en dröm. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-01-11 22:35 | |
Håll ut ett tag till snörvlan. Vi landar snart i Kina. Vi vet att din solresa var bra mönje men det är tid att sluta dagdrömma om den nu. Nu är det Kina som gäller, så kom ut från cockpit och gör oss sällskap inför landningen. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-01-11 22:47 | |
Puh.... trodde jag hade en mardröm! Det är alltid jobbigt när man landar i verkligheten! Nu då? | ||
Fesebengt2 | 2013-01-11 23:24 | |
Äntligen framme.... *sluta nu silvris din kung-fu är antagligen inte bättre än tulltjänstemannens och du är inte ättling till Fong Sai Yuk* Kan nån hämta ut snörvlan? | ||
teknik58 | 2013-01-12 00:34 | |
Vad hände? En flaska whiskey och sen... Bengan, kan du lösa ut mig hos polisen i Shanghai? Tror jag missat nåt!!! | ||
hfranke | 2013-01-12 01:54 | |
Missat nåt? Ja det kan man väl lugnt säga. Vi fick ju bära dig av planet! Och vems pass var det du hade med dig? Du får vara med ttiittii på avgiftning en stund. fese, har du nåt bra knep för hur vi ska få bort den där tuschmustaschen från tekniks pass så det ser ut någorlunda som han igen? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-01-12 06:37 | |
Så pass mycket kan jag säga att om ni bara fixar ut mig, eller kanske mer in mig, så ska jag gladeligen hjälpa till med det där passet, men jag börjar misstänka att ni passar på att bli av med mig... Är vi inchina or what? | ||
teknik58 | 2013-01-12 10:41 | |
Om du/ni hjälper mig lite snabbt, så får vi ta det där sen mellan fyra ögon. Börjar bli djävligt trött "flied lice" nu. Min magkänsla säger att ingen vill bli av med dig Snörvlan. frankis: ta med nåt för att få bort min mjölkmustasch också. | ||
Anna Ellie - Ej medlem längre | 2013-01-12 11:19 | |
En man som säger vad han tycker, har en aning attityd och något fåfäng. Tycker om idrott och kvinnor:) | ||
seaburg | 2013-01-12 11:49 | |
Torsten,,, Din söktext är nu godkänd, men det har blivit ett fel i bildbanken. Din bild är förväxlad med en vacker kvinnas. Vänligen ladda upp en ny bild på dig // e-kontakt | ||
hfranke | 2013-01-12 12:54 | |
Teknik, jag som hade tänkt köra tippex i passet, då kan du ju behålla mjölkmustaschen. Men jag tror dom andra har bättre grejer än just tippex, en risk finns att ditt pass helt enkelt sprängs. Men herregud seaburg, du kan ju inte skicka in transbilderna, du hade ju inte rakat benen när vi tog dom!!! Gör om, gör rätt. | ||
seaburg | 2013-01-12 13:14 | |
Oj fasiken,,, vad stavningskontrollen i nya phonen hittar på egenfundiga rättelser. Jag behöver ny styv transaxel till min projektkärra Skoda Rapid årsmodell 44 | ||
Fesebengt2 | 2013-01-12 13:54 | |
Jag letar efter en till dig på Nanjing road men jag skall bara hämta snörvlan först och kolla in wu garden. inchina mötte oss inte på flygplatsen så nu vet jag inte om vi skall checka in på peace hotell eller vänta. Hfranke är och handlar teknikern sitter på häktet och silvris har rakat huvudet och klätt sig i nåt orange färgat obeskrivligt. Detta började ju bra. | ||
Fesebengt2 | 2013-01-12 14:15 | |
Från det ena till det andra så har vi hittat lösningen på teknikerns problem. www.youtube.com/watc...Xc hNeYUmPA | ||
seaburg | 2013-01-12 14:31 | |
Amen Någon ?? har varit flink med kameran när silvris visade upp sina kator för tullaren. Förstår om han vill vara lite ensam med sina tankar, så här efteråt. Inchina höll på med densitetskoll av drycker sist jag hörde av henne. Men hon är pålitlig och dyker nog senare än upp förr. | ||
timimi | 2013-01-12 15:09 | |
Men vart tog du vägen Seaburg?Jag stog utanför och väntade, till slut gick jag in själv. | ||
seaburg | 2013-01-12 15:36 | |
Är du på röda kvarn i Paris? Här är bitterkallt,, | ||