Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2018-06-17 08:00 | |
Lånat en text jag läste nyss ”Sluta aldrig. Sluta aldrig ha barnasinnet kvar. Sluta aldrig skratta. Sluta aldrig busa. Sluta aldrig bada naken. Sluta aldrig visa varandra uppskattning och kärlek. Sluta aldrig vara knasiga. Sluta aldrig toka till det. Sluta aldrig prata fritt utan filter. Sluta aldrig finna dagliga äventyr. Sluta aldrig vara tacksam. Sluta aldrig vara nyfiken. Sluta aldrig leva. Gör inte det. Sluta aldrig leva. Då blir du gammal. Och det är en skillnad på att bli många år fyllda med liv - och att bli gammal...” | ||
en dum en | 2018-06-17 12:51 | |
Den var bra Bitte. Och tack för omtanken ni gav. Min syster har sovit gott i natt och mår betydligt bättre än i går meddelade hon på fm. Det tas prover m.m så nu får man hoppas på att allt går bra fortsatt. Min dotter med barn har just åkt hemöver och tyst blev det. Är ungefär som titeln " Fångad av en stormvind" Lika fort som den drar in så är den lika fort över när den drar bort;) | ||
kryddeluntan | 2018-06-17 14:28 | |
Det var en fin dikt Bitte, tackar för den. Roligt att din syster mår bättre en dum en. | ||
Mouche - Administratör | 2018-06-17 15:22 | |
Bitte min vän! Finns det möjligtvis nån snitsig liten dikt om kvinnor som hela tiden glömmer att ta med sig sin mobil? Alternativt: Har ljudet avstängt? Du är söt men hopplös! | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-17 15:42 | |
Ska se om jag hittar någon =) men den han lika gärna handla om en man Bitte | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-17 17:57 | |
Min mobil och jag är ofta på samma plats men i bland när jag ute i vår natur lämnar jag hemma min lur. Det händer att vänner ringer och inte får svar de undrar vart jag håller hus i all sin dar. Men i bland är det skönt att i tystnad vara och inte i sin mobil svara. Att ha en massa missade samtal från någon som önskat mig nå Gör mig glad som så ..... Lite rim /dikt önskad av Mouche Bitte =) | ||
kryddeluntan | 2018-06-17 20:44 | |
Du är för rolig Bitte. Fick ett glädjande meddelande från dottern, hon får behålla labben som hon hade på prov. | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-17 21:00 | |
Jag skriver periodvis väldigt mycket kryddan...om livet..känslor ..lycka och annat Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-06-17 22:25 | |
Det märks Bitte, Du är duktig :-) | ||
kryddeluntan | 2018-06-18 09:09 | |
Hej hopp, idag blir det fotboll för hela slanten :-) | ||
en dum en | 2018-06-19 05:50 | |
Regnat som sjuttsicken här i natt. Var till sjukgymnasten igår och fick tejpat mina axlar. Har inflammation i vänster axel så nu tejp och Voltaren till att börja med. Tur man ska ha semester snart och det var väl nån mening med att jag skulle flytta den en vecka tidigare. Blev prat om kortisonspruta men, njaä, undviker det helst. | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-19 06:44 | |
Nått mellan väder , solen sken då jag klev upp ,ede vad det gäller kortison i inflammerade leder så är det en bra lösning,, snart mot jobbet ... Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-06-19 10:29 | |
Mellanväder här med, får se vad jag ska göra av dagen. Blir nog till att åka och handla lite. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2018-06-19 12:10 | |
Äntligen kom elen tillbaka | ||
lovesun | 2018-06-19 13:15 | |
Äntligen får man se snyggingen James | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-20 07:09 | |
Mitt i midsommarveckan , en vacker tid hos mig med midnattssol , önskar bara lite ljumma kvällar också så vi kan sitta ute under helgen.. Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-06-20 09:46 | |
Soligt och lagom varmt här. Ska gå till fotvårdaren idag och få fötterna om pysslade, verkligen jätte skönt. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2018-06-20 10:52 | |
Kallt här lite värme skulle inte skada | ||
en dum en | 2018-06-21 07:45 | |
Sista dagen innan semester. Min kropp och knopp skriker efter ledigt och längtar till resan nästa lördag så man får någon värme på de onda lederna. Ha en bra dag! | ||
Bitte - Administratör | 2018-06-21 08:10 | |
Vad skönt för dig ede , jag jobbar 2 veckor till sedan äntligen semester , känns behövlig trots att jag var i väg 2 veckor i Mars Bitte | ||