Spelrum
Giraffen | 52 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 88 |
Mobilspel
Pågående | 20 016 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
timimi | 2013-01-12 17:54 | |
Hittade en mysig liten klubb.Kommer du? | ||
apankattla | 2013-01-12 22:20 | |
Absolut inte! Du är så jävla tråkig. | ||
Björn K-hamn | 2013-01-12 22:36 | |
Nu blir jag lite ledsen, sist släppte du ju loss som värsta rockern och sa att du skulle krossa knäskålarna på mig (på skämt hoppas jag) om jag inte bjöd med dig nästa gång? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-01-12 23:50 | |
Jag övar kung-fu i Century Park. Säg till om inchina hör av sig. Vi måste ju ha någonstans att bo. Jag har snörvlan som sparringpartner men jag får stryk hela tiden. Vad gör jag för fel? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-01-13 01:04 | |
Du gör ju inte som jag säger! Testa att fixa kaffe nästa gång jag ber om det... Nu försöker vi en gång till! Är du redo? | ||
timimi | 2013-01-13 15:07 | |
Ok. Tredje gången gillt | ||
seaburg | 2013-01-13 18:14 | |
Ska vi göra som terapeuten sa eller improviserar vi igen,,, | ||
Björn K-hamn | 2013-01-13 22:19 | |
Seaburg, du måste skicka vidare ditt bankkontonummer på en gång, Snörvlans Nigerianske Onkel, mr Kingphisher, har lovat att sätta in en ordentligt hemgift. Med dom pengarna har du råd att låta henne sitta bland passagerarna på vägen hem. | ||
seaburg | 2013-01-14 00:56 | |
Fattas volt i inloggningsdosan, har noll kontonummer i huvudet nuförtiden. Kan du va hygglig och leta fram kontonummret, samma nr som dit du pröjsade för jaggan. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-01-14 17:13 | |
Vet inte om giftermål med Snörvlan kommer att funka, Seaburg. Blir inte hon bigamist om du gifter dig med henne? Tror inte att annulleringen av äktenskapet med Bruce har gått igenom än. Påven jobbar så långsamt. Men så han är ju gammal som gatan också. Förresten kan jag bjussa Snörvlan på en plats i ekonomiklass. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-01-14 17:33 | |
Tack, det var snällt av dig! Kan vi ta ett plan tidigare, jag är less på att kinesa här.Nu längtar jag hem och Seaburg har svårt att ta ett Nej. Tror du det finns nån terapi för det? Jag vill då rakt inte gifta mig! Pst, säg det inte till nån, men det händer grejer här. Jag hittade en lapp.... | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-01-14 17:40 | |
Visst, vi pyser iväg före de andra så slipper du besväras mer av uppvaktande kavaljerer. Klart du vill vara fri som fågeln som se vad som finns innan du slår dig till ro igen. Jag säger inte ett knyst om innehållet på lappen. | ||
seaburg | 2013-01-14 17:42 | |
Från kovallande lederhosendressade Bruce till Tom lapp. Hans renskock är bara fabler :-( | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-01-14 17:45 | |
Tom Cruise har väl inga renar...? Men han kan nog köpa en hjord om Snörvlan önskar sig renar. Fast getter är väl mer praktiskt och mindre säsongsbetonade? Getost är ju aktuellt året runt. | ||
seaburg | 2013-01-14 18:00 | |
Vill Snörvlis ta Tom lapp, ska vi väl bara lyckönska. Lycka byggs lättats utan bagage. Förstår nu varför norrsken framkallade lyster i blicken. Mönje du hörde nog fel,,Cruise Tom. han med Chevan i västerås fixar inte renar. Hans hobby är hästar | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-01-14 18:03 | |
Men lappen i fråga är ju en rulle med kodat budskap. Mer får jag inte säga eftersom jag lovat att hålla tyst om hemligheten. | ||
seaburg | 2013-01-14 18:20 | |
Låter som det är full rulle på dig. Finns det någon som undertecknat budskapet,, mer missförstånd kan komplicera inträdet i atmosfären. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-01-14 18:24 | |
Här är full rulle. Allt rullar på som det ska. Nu försöker du mjölka mig på budskapet. Snörvlan bad mig hålla tyst, så jag kan ingenting avslöja. Annat än att det har stor betydelse för vissa av oss vad gäller framtida leverstatus. | ||
hfranke | 2013-01-14 19:08 | |
Är det leverskador på gång så får ingen säga nåt till ttiittii, hon har fullt upp ändå och ska inte behöva ta hand om sånt också. | ||
Nettepette | 2013-01-14 19:34 | |
Men du, oss emellan, så har hon väl fått nog av dig? Du skulle inte gett henne så många kroppsdelar. | ||