Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 64 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
hallbacka | 2011-01-14 05:13 | |
Du har en annan i Landskrona, en i Växjö, en i Lund men du som sa jag var den ende men man lär sig sina läxor Du har någon i Karlskrona och en till i Östersund Här har du inget mer att hämta Du kan dra dit peppar´n växer Också en djuplodande text om kärlekens mysterium.... | ||
Tinna | 2011-01-14 21:56 | |
Be careful what you wish for, baby blue, These guys you want just might come true.. | ||
david_84 | 2011-01-14 22:31 | |
her eyes were green like july except when she cried they were reeeeeeed så har jag bokat biljetter till bright eyes i februari, får se hur det blir | ||
Lyyn_ | 2011-01-14 22:37 | |
jarå, jarå hey, jarå hey, ja kan hey, hey vi ska hey, vi kan hey, jarå hey, jarå hey, jarå hey, yeah Högt, lågt överallt, jag sa na na na Lyyn/Timbuktu | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-16 00:30 | |
So don't cry your heart out when she's nothing but a memory. Your heart out, cause your tears ain't worth a penny. Oh, my brother, brother you will soon discover what it's like to have the blues. And no one cries for you. | ||
Fånmåne - Ej medlem längre | 2011-01-16 00:32 | |
Another lonely night Stare at the TV screen I don't know what to do I need a rendezvous (Computer Love, Kraftwerk) | ||
travmys | 2011-01-16 00:40 | |
Ja jag är bara 15 minuter från Eslöv, ja jag är bara 15 minuter från dig! Östen Warnebringlåt. When i was a little baby my mother told me son, just be a good boy, don´t ever play with guns, but i shot a man in Rino, just to watch him die! Johnny Cash ifrån San Quentin fängelset. | ||
Gitarrmagnus | 2011-01-16 00:46 | |
Vi två har en dyrbar hemlighet. Vi tror att ensamhet är det samma som frihet. Ulf Lundell | ||
Lillstölla | 2011-01-16 00:48 | |
Get down from the cross, we could use the wood Come on up tp the house - Tom Waits. | ||
tobbe_111 | 2011-01-16 00:49 | |
Each Time The Wind Blows I Hear Your Voice So I Call Your Name . . . Whispers At Morning Our Love Is Dawning Heaven's Glad You Came . . . You Know How I Feel This Thing Can't Go Wrong I'm So Proud To Say I Love You Your Love's Got Me High I Long To Get By This Time Is Forever Love Is The Answer Michael Jackson | ||
bodilkodil | 2011-01-16 01:03 | |
Everyday takes figuring out how to live, Sometimes it feels like a mistake, Sometimes it's a winner's parade, Delight and angers, I guess that's the way it's supposed to be... Please heal me, I can't sleep Thought I was unbreakable, but this is killing me Call me, everything, make me feel unbreakable, Lie and set me free I feel the fear takes hold Afraid this hell I create is my own Calm my franticness, I can't take it anymore, This used to be my own world, But now I've lost control Please heal me, I can't sleep Thought I was unbreakable, but this is killing me Call me, everything, make me feel unbreakable, Lie and set me free Chasing leftovers, Under the fading sun, Searching for shelter, I feel my time has come Please heal me, I can't sleep Thought I was unbreakable, but this is killing me Call me, everything, make me feel unbreakable, Lie and set me free Delight and angers med IN FLAMES | ||
Gitarrmagnus | 2011-01-16 01:03 | |
Hon gör mig galen, jag vill ha henne hos mig i natt. Ulf Lundell | ||
ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-16 01:04 | |
microfånkåt på engelska funkade inte för mig | ||
Lillstölla | 2011-01-16 01:25 | |
En filt hos dig Vi kunde inte sova Och jag sa inte nej Och du höll mer än allt du lova' Våra tungor gick som hjulen i ett drev Du får mig Du får mig Du får mig Det känns som allt kan börja nu Jag ger mig Jag ger mig Jag ger mig Jag ger mig, du får mig, jag tar dig, precis som du som du är Lars Winnerbäck - Du får mig | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-16 01:26 | |
Sommaren är kort duhduhduh Det mesta regnar bort duhduhduh Men nu eren här Så ta förej Solen skiner idahhh. | ||
Gitarrmagnus | 2011-01-16 01:27 | |
Snön faller och vi med den. Ulf Lundell | ||
Lyyn_ | 2011-01-16 01:31 | |
Oh boy! Vilka glada toner, de rycker och spritter i mig. Oh boy! Tusen millioner kramar vill jag ge dig. Ja, tänk att det kan va' så lätt ibland. Så enkelt som att sträcka ut en hand, och torka gruset av en barnakind, och känna värmen från en sommarvind. Oh boy! Sikken skänk från ovan de e å leva ida. Ja det är ju Peps, sicken kille | ||
Daggdroppe | 2011-01-16 01:32 | |
hahahah | ||
Lyyn_ | 2011-01-16 01:33 | |
aha? | ||
Daggdroppe | 2011-01-16 01:34 | |
Ja gillar "Minns du en sjöman för längelängesen, minns du hans namn var kalle teodor?" | ||