Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 19 744 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lill-IT | 2013-12-06 21:53 | |
Konstigt.. jag kan inte minnas att Hulken var så otroligt töntig och dålig. Som barn satt jag helt uppslukad vid teven när det programmet var.. | ||
ig-apan - Ej medlem längre | 2013-12-06 21:55 | |
Serier som Hulken och Knight Rider har inte riktigt åldrats med värdighet. | ||
annakarineli | 2013-12-07 00:05 | |
Glädjerik mig åt en ledig dag som spenderades med en god vän på stan. Planen var en dag på stan i Gbg men pga. av Sven så blev det en lyxdag på stan på hemmaplan istället. Fick några klappar köpta och jag som inte alls brukar gilla klänningar hittade en jättefin som får bli nyårsblåsan! :) | ||
annakarineli | 2013-12-07 00:05 | |
*Glädjer... | ||
Lill-IT | 2013-12-07 00:07 | |
Härligt A-K :) Bild på den sen då? | ||
annakarineli | 2013-12-07 00:08 | |
Haha... Nja... Skulle vara en länk då! :) | ||
annakarineli | 2013-12-07 00:12 | |
m.boozt.com/se/sv/sa...17 /2989122 Där är den Lill-IT! :) blev dessutom hundralappen billigare än om jag hade köpt den i butik så det var lite tur i oturen att min storlek var slut i butik! :) | ||
Lill-IT | 2013-12-07 00:14 | |
Den färgen? Snyggt till ditt hår. :) | ||
annakarineli | 2013-12-07 00:17 | |
Noop, den svarta! Den rosa var också fin men funkar inte alls på mig vintertid. Är alldeles för blek! | ||
Lill-IT | 2013-12-07 00:22 | |
Svart fungerar alltid. :) | ||
chickenheart | 2013-12-07 00:22 | |
Äsch AK. Hade funkat | ||
Lill-IT | 2013-12-07 00:34 | |
Tror jag med. :) | ||
Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-07 00:37 | |
Alla klär i rosa klänning, till och med chick(en)heart. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-12-07 01:34 | |
Nog fanns det bättre avsnitt av hulken (angående ett tidigare inlägg) än det där. Det där var sällsynt lökigt. | ||
Flugfri - Ej medlem längre | 2013-12-07 09:33 | |
Lördag och snö:) Jag ska ligga i sängen hela dagen och se på film, börjar med Surviving Christmas (den är lagom dålig) och sen ska jag se Bamse och den flygande mattan. Bamse är fortfarande bra. Och ingenting kan få ut mig idag det är snö och mysigt. Gud bevare samsung, HK:s bacon www.hookoo.fi/tuotte...na l-170-g/ och nytvättade sängkläder. Pussar. Pusuja kaikille:) Och levande ljus mmmmm. | ||
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-07 11:05 | |
En stor kopp med kaffe. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-07 11:14 | |
att alla ska vara här i Jul | ||
corlini | 2013-12-07 11:24 | |
en helt otroligt fin dag med blå himmel, nysnö och helt stilla. DET glädjer mig idag. och att "sven" var en överhypad fjant. | ||
hfranke | 2013-12-07 11:37 | |
Skönt att Sven inte for fram över dig, corlini. Här var han också skonsam, åkte till min pappa igår. Tog 2.5 timme istället för strax över en timme. Bilar och skit i varenda kurva, åkte i 30 vissa sträckor. Helt hopplöst där det var åkrar/öppet på båda sidor av vägen. Är idag väldigt glad över att alla de bilar vi stannade vid och kollade läget på, hade oskadade passagerare. Och väldigt glad över att inte vi behövde sitta och säga att vi bedömde halkan fel. | ||
corlini | 2013-12-07 12:07 | |
oj, ja här var sven lugn. en sak som glädjer mig är allt kul jag får vara med om och ta del av. här är en uppdatering på sista tidens hästrelaterade kändisskvaller: bill gates köpte just en svensk häst till sin dotter jen. han har ju liksom råd med precis vilken som helst men valde svenskt, ett mkt gott betyg för svensk avel och unghästutbildning. henning mankell satsar vidare på hästhoppningen och har nu två hästar hos ett lovande framtidslöfte, en duktig ung tjej just fyllda 21. en hel drös svenska "profiler" har kvar sina hästar och ser fram mot nästa år, vissa kommer även lägga mera tid på detta och det tycker jag är skitkul. jag vet minst 20 av de mest kända svenskarna som har häst och hästintresset varmt om hjärtat som total motpol till vad de är kända för. att få jobba med detta, utbilda, lära, träna och se en marknad växa, etablera sig vidare och utvecklas är skitspännande. att få vara en del av det och att vara efterfrågad ger en enorm obeskrivlig egokick och bekräftelse på att man faktiskt är jävligt bra på det man gör och då, då verkar det som att alla dessa år alla dessa timmar, leriga dagar, sena kvällar och tungt släpande medans andra var på krogen, bio, soffan, fikade.... ja då är det fan så skönt att se saker bära frukt och gå bra. jag har fan hållit på med detta sen jag var 5år gammal och då får man känna sig glad när man får små vardagliga bevis på sin yrkesskicklighet. jag är fan bra, BRA på mitt. stolt | ||