Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mouche - Administratör | 2018-07-17 10:16 | |
väntar på oss bitte? vi har ca 70 mil kvar. startade i går kväll. ska bada o sen sova nån timme. | ||
Bitte - Administratör | 2018-07-17 10:26 | |
Aha då vet jag vad jag gör i dag ... ska paddla nu på FM och sedan så inväntar jag de efterlängtade besöket under kvällen...kör försiktigt Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-07-17 17:22 | |
Familjen åkte till badplatsen och jag får inte igång tv:n, irriterande. Fin dag för övrigt, har bakat bullar med barnen. | ||
Bitte - Administratör | 2018-07-18 06:28 | |
Ja jösses strul med en bokning innebar att jag kört Boden T&R nu på morgontimmarna ... Lägger mig på altanen och sover i solen.. Lär väl vakna när ett gäng hojar kommer under dagen. Go morgon/Gonatt Bitte | ||
Mouche - Administratör | 2018-07-18 09:44 | |
Gissa vilken dam som sov som en bebis på verandan? Hahahaha.... Nu har vi hunnit kolla ett par saker i Giraffen för att sen ha lite semester. Givetvis kan ni nå oss ändå via mejl =) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2018-07-18 12:14 | |
En hundvalp kanske. Njuter av värmen och livet som pågår. | ||
kryddeluntan | 2018-07-18 16:51 | |
Hemskt varmt här, ungarna orkar inte vara ute så vi kurar inne och njuter av svalkan som ACn ger. Det var nog Bitte som sov på altanen. | ||
Bitte - Administratör | 2018-07-19 08:42 | |
Bara inne en sväng och tittar till att alla har det bra, det har jag/vi det , natten var varm & ljum vi satt ute länge och pratade i midnattssolen , inga planer för dagen utan vi tar den som den kommer Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-07-19 16:16 | |
Inväntar dottern så att jag får lite avlösning. Lillkotten är lite otålig, det är för varmt för att göra någonting. Vi har gjort glass efter ett recept från barnkanalen. Det blev si så där. | ||
kryddeluntan | 2018-07-21 13:04 | |
Då sitter jag här med en febrig 5 åring. Han hade 39,6 graders feber igår, lite bättre idag, men vi tar det bara lugnt idag så att han piggnar. | ||
en dum en | 2018-07-23 07:20 | |
Jaha, då var denna semester över för denna sommar. I natt har det regnat här och vi har 14 grader nu på morgonen. Alla bränder som är får man nu hoppas på att det blir nån bukt med. Vi här uppe hade en liten brand som de lyckades släcka fort, tack och lov. Men vi har fått in brandröken över oss som kommer längre nerifrån även upp till stugan där vi var nu och donade på de sista två veckorna. Hade en fin tur till Kroatien med och vilken mysig hotellvärd vi hade där:) Två av mina barnbarn har drabbats av vätskebrist, tyvärr. Den största höll på att skrämma slag på mig men är ok nu. Systern har haft feber och fått hosta. Är på bättringsvägen men får febertoppar av och till och det är bara att pytsa på dricka under dagarna nu. Inte roligt. Kan det vara detsamma för er 5-åring, kryddan? | ||
kryddeluntan | 2018-07-23 07:40 | |
Jag tror det en dum en. Jag pytsade på med dricka och kylde ner honom med iskalla handdukar och gav barn alvedon. Han är pigg nu. Retar sin syster i vanlig ordning, men har får ta det lugnt. På onsdag flyger jag ner med barnen, så det packas och packas upp. | ||
Bitte - Administratör | 2018-07-23 23:31 | |
Har i kväll fått hem gubben efter att han varit 1 vecka i Ljusdal och "jobbat" med samband mellan olika enheter Bitte | ||
Mouche - Administratör | 2018-07-24 10:54 | |
Hälsa till honom och tacka igen Bitte. Finns inga ord för killar som han. | ||
Bitte - Administratör | 2018-07-24 13:06 | |
Han tackar..igen .. som det nu låter så åker han kanske neråt om någon dag om behöver kvarstår .. Han hoppas att wiskeyn smakade bra..(usch säger jag) Bitte | ||
Mouche - Administratör | 2018-07-24 14:45 | |
Hahahaha den smakade mera...mycket mera! Jag skickar några flaskor. =) | ||
kryddeluntan | 2018-07-24 18:21 | |
En eloge åt din gubbe Bitte, starkt gjort. Här vankas det sluringar, en sorts karelska piroger. Ungarna har verkligen resfeber idag, otåliga och bråkar med varandra hela tiden. Suck | ||
en dum en | 2018-07-24 18:49 | |
Här åskar det nu. Jag hade tänkt mig ut att motionera så får se vad det bär hän. | ||
en dum en | 2018-07-24 21:41 | |
Blev inte så farligt med åskan här så det blev en joggingtur. | ||
Bitte - Administratör | 2018-07-25 07:55 | |
Sol och blåsigt men blir nog ytterligare en skön ute dag i norr, men först har jag visst bokat ett möte i dag kl 9. Planen är att om det slutar blåsa så metar vi på havet i kväll.. Behöver ju också baka typ kubbar och bullar för frysen ekar tom Bitte | ||