Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mouche - Administratör | 2018-07-25 10:15 | |
Kent har brutit foten Bitte...tro det om du vill men när han steg av MC:n så trampade han snett och...snapp...foten bröts! Jag försökte ringa dig men det var upptaget så vi får höras senare. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2018-07-25 11:04 | |
Skrev i fel tråd om att jag sover utomhus pga av värmen Hittar inte tråden och orkar inte leta. | ||
Bitte - Administratör | 2018-07-25 11:54 | |
Hör av dig sen..vill ju veta hur illa det är .. Bitte | ||
Mouche - Administratör | 2018-07-25 15:35 | |
Jag har varit på en tur med bil idag: Hemifrån-Göteborg-Kungsba cka-Veddige-Horred-Björke torp-Skene-Kinna-Öxabäck- Överlida-Ullared-Okome-Fa lkenberg-Varberg-Göteborg -hemma! Jag måste säga att det är förenat med livsfara att vara på vägarna numera. Vansinnesomkörningarna avlöste varandra. Bilar som knappt hängde ihop gav sig tusan på att försöka pressa sig förbi både mig och ett helt gäng med andra bilar. Bara min husbil är ungefär 10.5-11 meter eller nåt sånt och är det sen 4-5 vanliga personbilar som ligger i kö så krävs det lite under pedalen för att komma om alla innan sikten skyms. Nåja, en fin liten tripp var det i alla fall. Till helgen bär det iväg ut med husbilen ett par dagar....den bara står här till ingen nytta så jag får väl ta och använda den en gång eller två. | ||
en dum en | 2018-07-25 16:13 | |
Gubben kommer hem med barnbarnen i eftermiddag. Hon som ätit och druckit lite sista veckorna fick önska middag tills idag och hon ville ha tacos. Tydligen så har hon gått och pratat om det hela dagen så det finns ett hopp om att hon håller på att piggna på sig:) Dessutom ville hon vara med att fixa maten med och det är bra:) | ||
Bitte - Administratör | 2018-07-25 21:12 | |
Allvarligt någon i detta hus måste vara galen..( alltså jag) helt plötsligt denna EM hamnar vi i Luleå för att leta glasögonbågar ,vilket jag säkert gjort i typ 3 månader nu ...fick med hem två på lån ,Skulle ju tona ner mig med lite diskretare än de jag har nu..misslyckade igen =) tror jag Bitte | ||
micro113 | 2018-07-26 17:11 | |
Bitte :) .. man skall inte tona ner sig med stigande ålder -- utan tvärtom passa på att vara bekväm :) Själv badade jag i bikini i år ... kändes jäkligt bra :) | ||
micro113 | 2018-07-26 17:12 | |
Bläää strax måste jag fortsätta dammsuga i värmen .... inte ett skitkul men ganska nödvändigt ... | ||
Bitte - Administratör | 2018-07-26 17:14 | |
Micro113 jag har alltid badat i bikini även då jag var väldigt stor..och jag har bestämt glasögon och dom blir mycket mig..dvs icke nedtonade Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-07-26 21:45 | |
Fy tusan vad hett det är. Kyler ner mig hela tiden, men det hjälper inte ett pip. Åker till Leksand imorgon och då blir det bad i dotterns och svärsonens stuga. Vet inte om jag ens har en baddräkt av något slag. | ||
Bitte - Administratör | 2018-07-27 12:40 | |
Jaha då var gubben bokat på tåg i morgonkväll för ytterligare några dagars tjänstgöring med trafikverket kring Ljusdal och bränderna Bitte | ||
Mouche - Administratör | 2018-07-27 12:52 | |
kryddeluntan: Du är den du är och duger alldeles utmärkt! Vill du inte bada helt naken så hoppa i med trosor och en t-shirt och njut av svalkan i vattnet! =) | ||
en dum en | 2018-07-27 18:58 | |
Åker upp till stugan i morgon och bikinin blir ett måste att ha med om det ska fortsätta så här. Nu är det ju gubben som ska ligga under stugan och jobba så en annan kan ju passa på att njuta;) | ||
kryddeluntan | 2018-07-27 20:30 | |
Jag badade i trosor och T-shirt Mouche. Det var verkligen skönt. Nu är det Fångarna på fortet, ungarna har fått bestämma. Jag har dem så kort tid så det blir mycket av det de vill göra och se. Bio på söndag, första gången för 5åringen | ||
harenliten - Ej medlem längre | 2018-07-28 02:53 | |
Folk klagar på värmen, (för tillfället. Sen kommer allt annat), sluta upp med det, det är ni själva som skapat klimatet! Flåt om jag låter bitter men det är sant!. Sen finns det en sida som förnekar det och det är er jag tycker mest synd om egentligen XD | ||
en dum en | 2018-07-28 07:59 | |
17,8 grader i skuggan och klockan är inte åtta ännu. Den är ju faktiskt bara sju än sommartid. så idag kan det bli varmt. Folk klagar väl alltid på vilket väder det än är, om det är för varmt, kallt, halkigt, regnigt, you name it! | ||
Mouche - Administratör | 2018-07-28 07:59 | |
harenliten: Ett av dina inlägg/trådar blev av misstag raderat av Bitte idag. Jag svarar istället här. Nej, fusk accepteras inte här och Ja, vi är medvetna om att det ibland förekommer. Problemet är bara att det är ni spelare som oftast ser att det ser misstänkt ut hos någon annan spelare och då går direkt på den andra spelaren med anklagelser. Det beteendet accepteras inte. Om någon misstänker fusk så ska det rapporteras till oss forumvärdar. Efter det är det upp till oss att kolla saken. Faktum är att det finns spelare här som helt enkelt är otroligt duktiga och inte fuskar alls något som vi värdar oftast vet. Mouche | ||
Mouche - Administratör | 2018-07-28 08:01 | |
Om du vill diskutera detta mer så tar vi det via mejl och inte här i tråden. | ||
kryddeluntan | 2018-07-28 18:55 | |
Värdfolket är på 60 års uppvaktning. Sitter här med en spykråka till hund, roligare kan man ha det. | ||
Bitte - Administratör | 2018-07-28 23:00 | |
Kom från Boden för en stund sedan , skjutsat gubben till nattåget mot Ljusdal . Inser att nätterna börjar bli lite mörkare nu Bitte | ||