Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 10 |
Inloggade | 28 |
Mobilspel
Pågående | 19 914 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
le-lou | 2011-02-09 21:13 | |
![]() | Snoosy kommer tro att jag och du är samma person snart, Guldplate. | |
Guldplate | 2011-02-09 21:41 | |
![]() | Detta är inte en konspiration emot Snoosy. Detta är ett maniskt beteende av en och samma person som med sina 20 identiteter försöker vinna en diskussion om högern är ytlig eller inte! =) | |
kläm - Ej medlem längre | 2011-02-09 22:04 | |
![]() | Intressant tråd ;-) Kan Ni Guldplate-le-lou inte bara låta Snoosy få ha sin åsikt? Hur orkar man bry sig? Vi är och kommer att ha olika åsikter i politiken i all framtid. Jag är tacksam för att jag INTE är ytlig. Jag är vacker men har många fula kompisar som jag ser vackra då jag känner dom på insidan, och det är det som betyder absolut mest!! | |
ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-09 22:12 | |
![]() | skrämmande... | |
zlipzten - Ej medlem längre | 2011-02-09 22:14 | |
![]() | Kläm och Snoosy måste vara enäggstvillingar. | |
ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-09 22:16 | |
![]() | haha! ja, men att se ner på människor som är fula så där. för alla fula har väl inte per automatik vackra själar? eller det kanske dom har. | |
kläm - Ej medlem längre | 2011-02-09 22:17 | |
![]() | haha....nä! ;-) | |
kläm - Ej medlem längre | 2011-02-09 22:20 | |
![]() | Nej man ska INTE se ner på fula...och vad är det som säjer att det är fult?? Vi tycker OCH tänker olika det som ser fult ut i mina ögon kanske är vackert i dina viceversa..... | |
ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-09 22:21 | |
![]() | nej då, men enligt snoosy så gör man det genom att använda ordet ful. så enkelt är det med det. | |
gregonov | 2011-02-09 22:23 | |
![]() | umgås bara med fula och taskiga personer. Men va fan. Ett hjärta av sten har sina tjusningar de med | |
pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-09 22:25 | |
![]() | Om jag skulle orka så skulle jag leta, men jag orkar bara inte. För jag skulle vilja se inlägget/:en där Snoosy skriver att hon ser ner på fula människor. Kan inte nån klippa och klistra? För jag tycker att Snoosy nu har skrivit flera gånger att hon _inte_ ser ner på någon p.g.a utseendet. Eller har jag missuppattat? | |
pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-09 22:27 | |
![]() | +F | |
pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-09 22:37 | |
![]() | Hm...Bra, då tolkar jag det som att det inte finns några såna inlägg. | |
Skugga | 2011-02-09 22:39 | |
![]() | Snoosy har i sina första inlägg pratat om att hennes Facebookkompisar väljer bort de som är fula, om hon lagt märke till detta så har hon alltså en uppfattning om att vissa människor är fula. | |
Skugga | 2011-02-09 22:40 | |
![]() | Snoosy skriver en hel massa och motsäger sedan sig själv några inlägg senare... | |
Kristallklar | 2011-02-09 23:09 | |
![]() | Nu är jag här igen. :P Jag bara undrar, Snoosy, hur du tänker kring detta: Jag skrev till dig och förklarade att vissa röstar på moderaterna för att det gynnar sitt liv, jobb och familj. Detta tycker du är egoistiskt och vänsterpartister röstar inte av egoistiska skäl. Nu skriver du: "Klart att många röstar på dom om dom är sjukskrivna. Men det har inte med egoism att göra. Det har med överlevnad att göra. Det är en viss skillnad" Menar inte jag samma sak i mitt inlägg eller? Man röstar på det parti som gynnar en själv först och främst. | |
Kristallklar | 2011-02-09 23:14 | |
![]() | Kanske ska förklara hur jag menar med att du kategoriserar fula/snygga eftersom att du kanske har svårt att komma ihåg allt du har skrivit här...: du skriver att du lade märke till att dina "vänner" bara har snygga människor i sina vänskapslistor. Du har alltså suttit och bestämt att dessa inte har "fula" vänner på fb INNAN du frågat dina före detta vänner om det är så och hur det kommer sig. Det tycker jag verkar som att kategorisera. Förstår du hur jag menar? | |
pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-09 23:19 | |
![]() | Javisst, jag har också noterat motsägelserna. Men hursom, så tycker jag att den här är en riktig skittråd. Fast mest irriterad blir jag kanske ändå över att jag inte kan låta bli att lägga mig i...*blä* | |
pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-09 23:21 | |
![]() | *mitt svar var till Skugga | |
le-lou | 2011-02-09 23:34 | |
![]() | men pichi, det är ju en helfestlig tråd. Speciellt kläms inlägg var skoj. Undrar vem kläm är. | |