Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lyyn_ | 2011-01-16 01:36 | |
I'm starting with the man in the mirror I'm asking him to change his ways And no message could have been any clearer If you wanna make the world a better place Take a look at yourself and then make a change Detta är det bästa Michael Jackson gjort. Så suveränt gudomligt. | ||
Daggdroppe | 2011-01-16 01:39 | |
Lira lara loppan är det inget fel på heller. | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-16 01:42 | |
Ha ha Lyyn :) | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-16 01:44 | |
www.lyrics007.com/Mi...yr ics.html | ||
-Butterfly- - Ej medlem längre | 2011-01-16 01:56 | |
"Tradarfik i Docksta i motorvägens skugga En överdos på Skärholmens station Insnöade vägar nånstans på Österlen Och fyllan växer till på Mommas krog Vintersaga Frusen törst i kön till stadspuben i Luleå Frusna drömmar uti monarkin Kärleken får leva mellan nattskiftet och drömmen Kärleken går på billigt vin Det är då som det stora vemodet rullar in Och från havet blåser en isande, gråkall vind" | ||
Gitarrmagnus | 2011-01-16 01:59 | |
Oh Vintersaga med Monica Törnell Butterfly:) | ||
-Butterfly- - Ej medlem längre | 2011-01-16 02:00 | |
Ja...eller Ulf Lundell :) | ||
-Butterfly- - Ej medlem längre | 2011-01-16 02:01 | |
Nej...fel! Jerry Williams är det ju... | ||
Gitarrmagnus | 2011-01-16 02:03 | |
Japp Jerry ska det vara. Men Monica var först:) | ||
-Butterfly- - Ej medlem längre | 2011-01-16 02:04 | |
Ja, det stämmer | ||
-Butterfly- - Ej medlem längre | 2011-01-16 02:23 | |
Och den här gillar jag: "Jag ångrar ingenting! "Ibland är livet som en upptäcktsfärd, ett språng i mörkret som jag måste ta, för runt omkring mig finns en okänd värld. Det liv som jag lever, är det enda liv jag vill ha! Jag ångrar ingenting, jag har valt mitt sätt att leva. Jag går min egen väg, jag gör så gott jag kan. Jag ångrar ingenting och det är skönt att veta, att vare sig jag gjort fel eller rätt, har jag gjort det på mitt eget sätt!! Jag vet, att tiden sätter sina spår och att tvivlets kraft ibland, känns alltför stor. För pojken att bli man tar många år och det enda jag vet är, att ingenting blir som man tror. Jag ångrar ingenting, vill leva som jag lär, vill stå för mina ord, vill se att stegen bär. Måste våga gå dit vägen leder mig just nu……." | ||
Fimbulvinter - Ej medlem längre | 2011-01-16 02:30 | |
White slavery when bitches get put under seige shoved into a van and kidnapped right from the street never to be seen again by any of their peeps just a victim buried deep in the world of creeps who roam through alleyways accociating with freaks you'll never be found but cops will be searching for weeks looking for leaks, hoping somebody speaks while your brain is washed and your memory they delete Woman need to be loved, injected with needles and drugs subjected to torture and kidnapped they need us to cum it's proven, I feed em dog food, they prefer human make 'em savagely beat each other bloody for my amusement It's all fun and games, I keep 'em handcuffed in chains sexually make 'em do the most disgusting things starve 'em to cannibals, make 'em eat each others brains changed and deranged, stores begin to seem like nothings strange while retarded acquaintances get fist fucked and raped covered in lighter fluid, lit up and ingulfed in flames sound proof walls guarantee to muffle your screams squirm on a shit stained mattres in a puddle of pee selling you to the highest bidder for a bundle of D and Imma be a scumbag till I'm a hundred and three throw you in the back of a van, rag stuck in ya teeth smothered in chloroform, you wake up smothered in creeps I'm enslaving woman from Ukraine, they don't understand english but they understand pain, It's the language of anguish your situations hopeless, decieved into dancing topless then force you into prostitution with coke heads police keep the silence while you sleep with clients you prostest you won't eat and you get beat like a child does and when your destroyed like woman from Latvia you'll be sold to the muslim part of Bosnia by the mafia from where there is no return forever you'll be on ya knees labeled a coffee table in leather we have no hearts with mafiosy, evil like Bella Lugosi white slavery O.G.'s that own police full of hate, Spanish midgets pull you out of crates kidnapped woman dangled from chains their fate to be raped killers with Frank Zito cuts deliver slaves in vans from Iran that's delicacy like a gorilla's liver like the stench of a roach we'll bring it to you critics fowl like a blowgun and a naked chick in a trenchcoat chopping your feet of, don't shut the beat off leave it, believe it we're coming to cut the meat off and meat cleave it. www.youtube.com/watc...Bu zBvcGBxc | ||
Fånmåne - Ej medlem längre | 2011-01-16 12:24 | |
"This is the feeling they warned me about" (The New Stone Age, OMD) | ||
Locomondo - Ej medlem längre | 2011-01-16 13:06 | |
Jag går barfota i en affär Tar en glassbåt, jag är kär Förut var jag sur och tvär Kanske kan jag trivas här - Bob Hund | ||
Tjoskar | 2011-01-16 13:16 | |
Well I looked my demons in the eyes, laid bare my chest, said "Do your best, destroy me. You see, I've been to hell and back so many times, I must admit you kind of bore me." Ray LaMontagne - Empty | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-17 15:37 | |
There's too many men, too many people Making too many problems And there's not much love to go around Can't you see this is a land of confusion? | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-17 15:41 | |
Hey you, are you trying to be mean? If you live with apes man, it's hard to be clean. | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-18 15:55 | |
Vi verkar leva på samma planet men vi lever knappast i samma världar | ||
lilwayne | 2011-01-18 16:40 | |
He’s climbing in your windows He’s snatchin your people up Tryna rape em so y’all need to Hide your kids, hide your wife | ||
numsan | 2011-01-18 16:45 | |
Ludwig Bell - Silvertejp Åh, jag stormar ut genom dörren Men du viker inte en tum Torka tårar, kramas, bli sams Och du frågar om jag förlåter dig Klart jag gör Utan dig, du vet jag dör Lovar dig, så du vet Hundra år av tvåsamhet Men älsking du och jag Håller ihop med silvertejp En trasig kärlek vi har Lappad och lagad överallt | ||