Spelrum
Giraffen | 41 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 68 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fesebengt2 | 2013-02-10 14:56 | |
Har ditt hår attraherat 1.8 gigawatt nu igen. Du måste ha mössa på dig när du är ute med din De Lorean. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-02-10 18:55 | |
Glömmer alltid att mitt hår har många magiska egenskaper :( Plus vem kunde tro att De Lorean-bilen skulle funka? Inte jag iallafall. Tur att jag kunde återvända till nutid. Jag menar, vad gjorde man innan datorn fanns egentligen? Var bor du nu bengan, under stenen eller hos Mönje?Har vi något nytt projekt på gång? Känner mig uttråkad. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-10 19:01 | |
du skulle städa ditt rum hur går det med den saken ?projektet är att göra provrörsbarn utanför luvmodern i små plastsäckar med varmvatten och du krokis är projektansvarig denna gång ,för jag har inte tid | ||
hfranke | 2013-02-10 19:03 | |
Städa mitt rum???? Ja jag ska....ska bara... Jag har varmvatten, men inga plastsäckar. | ||
Fesebengt2 | 2013-02-10 21:10 | |
Hur gör man provrörsbarn utan alla mössors moder? Och när är provrörens parningstid egentligen? | ||
inchina | 2013-02-12 13:41 | |
Ja, det borde du veta...efter alla försök. Provrören är mest aktiva under fullmånens sista timme. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-02-12 15:01 | |
Är nyårsfirandet över nu inchina? vad är det för år nu förresten? läste du tennysons "nyårsklockan"? har du försökt lära kineserna svenska eller har du översatt dikten till kinesiska? vad är motsvarigheten till Skansen därborta då? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-12 21:13 | |
Har du fått ordning på almanackan nu? Kan vi inte börja fira midsommar titt som tätt? Är lite trött på nyårsfirande vid det här laget. Blir så mycket konfetti och serepentiner att plocka undan. För att inte tala om alla bubbelflaskor som måste återvinnas. Nä, ge mig sill och potatis med ett glas skummande öl vid nästa sammankomst. | ||
inchina | 2013-02-13 13:19 | |
Ingen vet när nyårfirandet är över, har pangat för fullt dyngnet runt ett tag...men nu är det ormens ¨år. Motsvarigheten till Skansen är de zoos kombinerade med nöjespark..hemska ställen...men, vill ni komma hit? Mönje, vänta lite med midsommar,ok? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-02-13 13:46 | |
Sist vi dök upp i Shanghai var du ju spårlöst försvunnen inchina. Inte så kul att inte få någon guide. Som tur var kunde jag träna lite i Century Park och spana in Super Brand mall innan hemresan. Hade ju hoppats få en videolänk där man ser dig läsa Tennysons "nyårsklockorna". Du hade ju övat så mycket, blev det inget av? Midsommar förresten, vi måste väl ha påsk först. Mönje och Snörvlan gillar ju fortfarande att klä ut sig till påskkärringar. Dom som öppnar när dom två ringer på vågar ju inte annat än att ge dom godis. Kommer fortfarande ihåg de stackare som inte gav dom godis, aj aj aj. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-13 14:58 | |
Tja, om man nu har ritat fina teckningar med kycklingar på, klätt sig i oklädsamma paltor och sminkat sig hiskeligt rosig på kinderna så vill man väl ha nåt för besväret, inte sant? Men du följer väl med på tiggarstråten i år, Silvris. Din amiralshatt kan nog tas för trollkarlshatt av oinsatta civilister. | ||
Fesebengt2 | 2013-02-13 16:47 | |
Vadå klä ut er? Det behöver väl inte ni göra för att påska heller? Byt ut systempåsen/handväskan mot en korg eller kaffepanna och en kvast så är det klart. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-13 17:55 | |
Hörrududu, tänk på att det är Alla Hjärtans Dag i morgon! Det där kändes inte särskilt hjärtligt. Det blir inga chokladhjärtan till dig imorgon, herr Bengan. Skulle det bara vara accessoarerna som skiljer Snörvlans och min påskliga uppenbarelse från vår vanliga härliga framtoning...?! Sa du inte häromdan att det var dags att gå till optikern och kolla synen?Pallra dig iväg dit nu. | ||
Fesebengt2 | 2013-02-13 18:25 | |
Jag menar att klädstilen hos oss alla är väl redan rätt så utspökad eller? Silvris: Amiralshatt, kilt och tretornstövlar. Mönje: Vampyrdräkt och röda kalasbyxor eller sarong. Seaburg: Riddarrustning med höga Gustav III strumpor eller knätofs. Jag själv: Rök-rock (ala Mr Hefner) Läderhosen och Fez som huvudbonad. Är det någon annan som vill ha mönjes tydligen cancellerade fotmassage och matning med jordgubbar och champagne? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-13 18:40 | |
Jaså, var det så du menade! Då förstår jag bättre. Nja, nu ska vi inte förhasta oss här... Det kanske kan bli nåt litet chokladhjärta ändå. | ||
Fesebengt2 | 2013-02-13 20:09 | |
Hmm... Jag får väl värma upp bollnässtugan då och lägga fram fällen och strö ut roskronbladen. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-02-13 21:03 | |
Det blir påskris till dig nu, bara så att du vet! Men visst, jag ska erkänna att jag inte behöver göra mig mig till särskilt mycket nuförtiden. Jag går gärna på mönjes linje med midsommar annars, bara jag får dela ut mina påskkort klart först. Har du fixat några hjärtan till i morgon Bengan? | ||
Fesebengt2 | 2013-02-14 16:57 | |
Så ris och ros är att förvänta under dagen då... | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-02-15 20:01 | |
RISgrynsgröt och ROStbröd, duger det? | ||
Fesebengt2 | 2013-02-15 20:58 | |
Jovisst men är det inte lite sent (eller tidigt) för frukost? Fick du den uppskattning du förtjänar? Och vad händer ikväll? Puh alla dessa exestentiella frågor. | ||