Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 20 377 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:15 | |
Var fan är SylviaPlath? Jag har skrivit en hel diktsamling åt henne! | ||
mollee - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:15 | |
Vad hade du för nick förut hanna? | ||
leftyson - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:15 | |
:) jag har bara i profil roligt att du kalla mig lefty-hanna. Lefty är min döde älskade vän | ||
El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:16 | |
Jag beklagar. | ||
mollee - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:16 | |
SP har väl ledsnat på alla kärleksdikter. Kan tänka mig att hon fick fullt i brevlådan och inte orkade tömma den 20 ggr om dagen, så vacker och trevlig som hon är! | ||
Lill-IT | 2010-02-01 19:16 | |
Rob, Sylvia hade inte alls någon blogg. | ||
caughtbock | 2010-02-01 19:17 | |
Tanten M, det är nog bara en ljuseffekt eller nåt, så vita tänder har jag inte! :P | ||
leftyson - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:18 | |
rob: det är längesen nu, han är nöjd | ||
El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:19 | |
Ja, döden är inte farlig. Döden är stillhet och vila. | ||
mollee - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:22 | |
Vad fint rob, och så sant! | ||
leftyson - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:23 | |
www.youtube.com/watc...re =related hihi | ||
El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:24 | |
Ha ha ha :-)) | ||
El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:29 | |
Godnatt allesammans! Ha det fint. :-) | ||
caughtbock | 2010-02-01 19:29 | |
Natti | ||
Tinna | 2010-02-01 19:30 | |
Natti Rob! Hm. Jag retar mig på att jag är lite nervös. Jag brukar aldrig vara nervös. :( | ||
leftyson - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:30 | |
nästa nick: robredo | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-02-01 19:32 | |
Jag retar mig på att det kom upp en rasistlåt när jag var med en irakier. Pinsamt. | ||
Lill-IT | 2010-02-01 19:35 | |
Natti Rob<3 Retar mig på att jag blir lätt hypokondrisk när jag läser alla biverkningar jag kan få av min medicin jag fick hos läkaren idag.. Jag som är skeptisk till medicin i förväg, hur ska jag nu våga äta mina piller? Biverkningar Liksom alla läkemedel kan Diclofenac T ratiopharm orsaka biverkningar men alla användare behöver inte få dem. Vid behandlingens början kan mag-tarmbesvär förekomma. Dessa biverkningar är i regel lindriga och försvinner vanligen inom några dagar. Biverkningar indelas i vanliga (förekommer hos fler än 1 av 100 patienter), sällsynta (förekommer hos färre än 1 av 1000 patienter) och mycket sällsynta (förekommer hos färre än 1 av 10 000 patienter). Vanliga: Magsmärtor, illamående, kräkningar, diarré, matsmältningsrubbningar, ökad gasbildning, aptitlöshet, huvudvärk, yrsel, hudutslag eller klåda och leverpåverkan. Sällsynta: Mag-tarmblödning, blodig kräkning och avföring, magsår, tjocktarmsbesvär, sår i munnen, tungsveda, skada i matstrupen, förstoppning, dåsighet, nässelutslag, hepatit, gulsot, överkänslighetsreaktioner (andnöd, anafylaktisk chock), vätskeansamling i kroppen. Mycket sällsynta: Känselbortfall, minnesstörningar, nedsatt orienteringsförmåga, synstörningar (dimsyn, dubbelseende), nedsatt hörsel, öronsusningar, insomningssvårigheter, retlighet, kramper, depression, ångest, mardrömmar, skakningar, psykiska reaktioner, smakförändringar, hud- och slemhinneförändringar, ibland allvarliga (blåsor, eksem, rodnad, utslag), håravfall, ljusöverkänslighetsreakti oner, njurpåverkan (urinstopp, blod i urinen, njurinflammation, njurskrumpning), påverkan på blodet (inklusive agranulocytos), impotens (sambandet osäkert), hjärtklappning, bröstsmärta, högt blodtryck och hjärtsvikt, möjligt förvärrande av astmasymtom. Magblödningar kan uppträda när som helst under behandlingen med eller utan varningssymtom. Detta ger i allmänhet mer allvarliga konsekvenser hos äldre. Om detta eller andra oväntade symptom uppträder ska läkare kontaktas. Diclofenac T ratiopharm kan i sällsynta fall påverka de vita blodkropparna så att immunförsvaret försämras. Om du får en infektion med symtom såsom feber med kraftigt försämrat allmäntillstånd eller feber med lokala infektionssymtom såsom exempelvis ont i halsen/svalget/munnen eller vattenkastningsbesvär, ska du snarast uppsöka läkare så att man via blodprov kan utesluta en brist på vita blodkroppar (agranulocytos). Det är viktigt att du informerar om din medicinering. Läkemedel som Diclofenac T ratiopharm kan medföra en liten ökad risk för hjärtinfarkt eller stroke. | ||
Tess 08 | 2010-02-01 19:38 | |
Diklofenak skulle jag vilja påstå att de flesta får visa mag och tarmbesvär även om det inte innebär att alla dör av det :), men knip i magen eller frekventa toalettebesök hör nog till vanligheterna... | ||
Tess 08 | 2010-02-01 19:39 | |
Retar mig på: HEEEEEELVETE vilket jävla väder på hemfärden!!! Halt som fan, snö som faller och snörök av bara faen efter varje bil... efter lastbil/buss var det så mycket snörök att jag inte såg var jag körde! USCH!! Snacka om att krypköra och vara spänd heeela vägen hem! | ||