Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 21 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fesebengt2 | 2013-02-21 20:23 | |
![]() | Som falukorv då kan man anta. Vad kan man säga seaburg är en pimpad kille och föredrar det där lilla extra. Jag hjälper naturligtvis dig att bygga gärdsgårn när du sågat färdigt mönje. Kanske får jag nytta av julklapps-svetsen då. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-21 20:27 | |
![]() | Opps, hoppas ingen råkar äta upp honom om han klär ut sig till blommig falukorv. Nåja, någon annan får rädda honom. Jag ska rita min huvudgavel. Tack för hjälpen, Bengan. Men hör svetsning verkligen íhop med gärdsgårdsbyggande? Trodde man använde icke-elektroniska grejer till sånt. | |
Fesebengt2 | 2013-02-21 20:30 | |
![]() | Ja om man använder en pinnsvets kan man byta ut elektroden mot en blomsterpinne, ungefär som att svetsa en gammal Vaz lada ungefär. | |
Fesebengt2 | 2013-02-21 20:32 | |
![]() | ungefär ungefär undrar hur många gånger jag kan upprepa det ordet. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-21 20:33 | |
![]() | Är det här överkurs eller underkurs? Jag vill ha en annan kurs. | |
Fesebengt2 | 2013-02-21 20:45 | |
![]() | Du får vara över eller under som du vill bara jag får svetsa lite i mellan åt. Kursa vill vi väl inte? | |
evys | 2013-02-21 20:52 | |
![]() | Jag minns inte om det är en över eller underkurs. Själv går jag i en minneskurs för jag kan inte minnas var jag tappade det! | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-21 20:59 | |
![]() | Är det en sån där minneskurs där du ska vandra genom hus? Kan du se om du hittar Snörvlan där? Och var sitter Silvris och trycker med sina fyrkantiga whiskeyglas? Kan man ha Baileys i dem? Åh, nu for det iväg en svetsloppa. Se upp! | |
Fesebengt2 | 2013-02-21 21:06 | |
![]() | Jäklar vad den kliade kan det ha varit en sån där flatsvetslus tror du? sån där som kommer när man svetsar platta saker. tur att du hade sabadill hemma. | |
evys | 2013-02-21 21:12 | |
![]() | Det är inte lätt att svara på dom frågorna, tyvärr minns jag inte vad det är för minneskurs heller. Nu kan jag käka godis igen. Hittade nyss lösgaddarna i ugnen, hmm måste ha grillat dom men dom fungerar nog ändå. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-21 21:12 | |
![]() | Klart jag har sabadill. Det tillhör ju Liljeordningen. Men nån flatsvetslus var det definitivt inte. Titti och alla barnen var här tidigare idag. Så det var nog en vanlig sketen lus du fick i kalufsen. | |
Fesebengt2 | 2013-02-21 21:26 | |
![]() | Förresten hade jag en minnesbild av evys men den försvann under kvällen. Minnesförlusten kan väl inte vara smittsam va? Höörru skyll inte ttiitti om du inte städat hemma jag har bett dig ta tag i dammsugaren förut utan respons. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-21 21:28 | |
![]() | Hoppsan, plockade jag bort fel kretskort? Ska genast stoppa tillbaka under locket. Vadå, jag dammsög ju idag?! Dammsög en spindel som försökte gömma sig bakom gasspisen, gjorde jag minsann. Tror du den kan krypa fram ur röret? | |
Fesebengt2 | 2013-02-21 21:38 | |
![]() | Har du tagit listerna? Och dammtorkat dörrposterna? Och soffan? Jag skall upp tidigt i morgon och vill gå och lägga mig. Kan jag få soffan nu eller blir det tvättstugan inatt? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-21 21:45 | |
![]() | Ska du lägga dig redan? Kan du inte vänta ett tag. Jag vill sitta i min soffa lite till. Du kan väl inte ockupera den hela tiden. Tvättstugan är för kall för dig. Du kommer frysa som en hund. Ja, jag tog faktiskt en del lister, fast inte alla. Orkade inte flytta på byrån, t.ex. Dörrposterna missade jag, men jag tog i alla fall spegeldörrarna. Nåt ska väl du ha att göra i morgon när jag är ute och far. | |
Fesebengt2 | 2013-02-21 21:56 | |
![]() | Jaha, sen kväll då. Jag vet min plats, -skall jag vara fotpall eller vill du bli serverad nått? Självklart fortsätter jag att städa imorgon. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-21 21:59 | |
![]() | Känner du dig hunsad, lille vän? Inte ska du vara fotpall ikväll. Du kan få lägga sig och sussa om fem minuter. Gå och borsta tänderna nu. | |
Fesebengt2 | 2013-02-21 22:18 | |
![]() | Beggers ar not choosers. Så = din vilja min lilja | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-02-21 22:26 | |
![]() | Det verkar så arbetsamt på nåt sätt. Du får en extra kudde att vila ditt huvud på. Sov gott. | |
Fesebengt2 | 2013-02-21 22:40 | |
![]() | zzz | |