Spelrum
Giraffen | 49 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 76 |
Mobilspel
Pågående | 20 818 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:11 | |
Haha, ska skaffa mig en 25års kalender så jag kan räkna ner dagarna. Då ska jag garanterat vara på ett ställe där det är mer stjärnklart än här. Helst utomlands. Jag gjorde en astronomisk upptäckt häromdan. Nästa gång du kollar på Karlavagnen, så kolla på stjärnan i mitten av "hornet". Brevid den finns en ministjärna som knappt syns. Har du bra syn ser du den! CR - en mille eller åka till månen, vad blir din pick? | ||
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:11 | |
Tror inte det finns för iphone, google bråkar väl med apple? Men det kanske finns, eller nåt liknande iaf. Jag har en ful liten android men det är seriöst värt det bara för sky-appen. Kan leka med den hur länge som helst, trots att jag antagligen ser ut som ett foliehattsfreak där jag går runt med mobilen i vädret mitt i natten. | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:13 | |
Okok... hursomhelst så tycker jag du skall slå till på friscooo. | ||
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:19 | |
Får kolla efter den, ser den på appen men har inte märkt den på himlen. Bra syn har jag iofs inte, men ganska bra artificiell sådan (återigen, kontaktlinser i love u). Jag kan dock namnet på alla stjärnorna i Karlavagnen (och resten av Stora Björn). Att rabbla dem är mitt topp 5 sätt att tråka ut vänner. en mille är ingenting, månen såklart. lol Sylvia, puss. | ||
recidivfara - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:19 | |
jaså, har brorsan utgått som kandidat? | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:23 | |
He he, nä, men jag fick ju kritik för att jag framförde hans förträfflighet så jag lessnade på det en aning. Det finns ju andra förträffliga killar - såna som kan saker om stjärnhimlen! Puss! | ||
friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:25 | |
Klart man väljer månen. Vad är egentligen meningen med livet dessutom? Om jag får åka till månen får jag åka hem, en bit närmare till det som skapade oss och det vi är. Cred för stjärnorna. Vet inte med dig, men mitt intresse leder ofta till filosoferande som alltid efter flera timmar slutar i rymdångest. Speciellt om man pratar om det med en vän. | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:26 | |
"Rymdångest" Slå till. | ||
recidivfara - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:30 | |
jaha. borde det inte vara bättre om den som rekommenderades brodern fick pröva först? men men. annars kan man ju ha brodersperspektivet. läst att den rekommenderade är en del av nämndemannasystemet. kräkas. | ||
Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:32 | |
www.youtube.com/watc...fE dAw0Nqeo | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:34 | |
You lost me there... Det är aldrig för sent att ha en lycklig barndom, brukade mitt ex säga. Det är aldrig försent att bli ointelligent, säger jag. Glädjer mig åt att vara dum och lyckligare än på länge. | ||
kläm - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:46 | |
Jag har pratat med en helt underbar person här ifrån betapet...Han lyssnade på mig!! En eloge till dig och du vet vem du är!! | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:49 | |
Förlåt mig, kläm, men jag har alltid trott att du skojar när du är sådär dystert martyrisk. Jag är hursomhelst hemskt glad att du har blivit lyssnad på ikväll. | ||
friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:53 | |
På tal om ingenting. Såg nu, 24 k inlägg. Waow. | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-29 00:56 | |
Det är mitt livs tyngsta merit. | ||
friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-29 01:01 | |
Det är så pass tungt att det är för mäktigt för att ha med i CV'n. | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-29 01:04 | |
Ja, jag skall tatuera in den slutgiltiga siffran i svanken. | ||
friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-29 01:10 | |
Ska man ha ett tramp stamp så varför inte göra det med stil! | ||
arbetslinjen - Ej medlem längre | 2011-10-29 07:08 | |
Att stockholmarna står upp för Radioeken. "Trafikkontorets egen trädexpert slår fast att Radiohuseken är bortom räddning och bör sågas ned. Den har drabbats av svamp och börjar bli ihålig. Svamp är helt normalt för en månghundraårig ek. Att vara ihålig är inte heller något ovanligt. Det är en livsstil." www.dn.se/debatt/sto...at traktion | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-29 08:22 | |
Tim Burton-trädet, menar du. | ||