Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 20 197 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2018-09-12 07:38 | |
Ruskväder ute , tror det var det även denna dag för 27 år sedan då min yngsta föddes .. Hur klär man sig då , jo jag fortsätter envist med byxor med korta ben och/eller klänning med bara ben kan ju inte förlora vadet om en lunch på jobbet =) , förra året var det sockar som gällde i det vadet. det förlorade jag ju , så i år ska jag vinna ( och jag är INTE en envis person) Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-09-12 08:11 | |
Soligt och kyligt här. Ska ta det lugnt idag eftersom jag är förkyld som bara den. | ||
Minibitt | 2018-09-12 11:37 | |
På väg på kryssning. Gamla favoriter, Flamingokvintetten spelar. Ska bo lyxhytt med champagne. Trerätters med oxfilé, löjrom och dessertbordet samt Spa i ikväll. Lyxfrukost med champagne i morgon. Lite guldkant i vardagen piggar upp. Taxfreebutiken ska också få ett besök av mig. | ||
kryddeluntan | 2018-09-12 16:28 | |
Ha det gött och njut av kryssningen Minibitt :-) Äntligen har gubben köpt en ny telefon, det blev Huawei P20, pga Laica kameran. | ||
en dum en | 2018-09-12 18:12 | |
Mysigt att fara på en kryssning, skulle också vilja det. Väntar på att middagen ska bli färdig, inga utsvävningar i kväll heller. | ||
Bitte - Administratör | 2018-09-12 21:39 | |
Skulle vara skönt att bara komma i väg lite undrar när min musikresa är bokad ?? Tittar och tittar på resor under vintern . Goa, Thailand , Sri Lanka är tre alternativ Bitte | ||
Bitte - Administratör | 2018-09-13 08:35 | |
Bra start på jobbdagen eller inte jag fyller vår stora kaffebryggare med vatten vänder mig om för att fixafilret och kaffe ser samtidigt hur kollegan fyller på med lika mycket vatten....blev till att hälla ut och torka vatten från golvet.. Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-09-13 14:46 | |
Soligt och kyligt, är fortfarande rejält förkyld. Det är väl bara att stå ut. | ||
en dum en | 2018-09-13 20:14 | |
Första badet för hösten i bassängen.. så skönt när man väl kommit i och börjat simma och känna sig nöjd att man gjorde det:) | ||
Bitte - Administratör | 2018-09-14 07:58 | |
Fredag och i morgon är dagen D , då börjar äntligen SHL säsongen =) Hoppas på samma sol som i dag då vi går premiärmarschen från Stadsparken i Luleå till Delfinen . Men nu mot jobbet Önskar alla en bra dag Bitte | ||
kryddeluntan | 2018-09-14 09:06 | |
God förmiddag, soligt och fint ute. Gubben har kört bilen till service. Tittar på nyheter och tar det lugnt. | ||
Minibitt | 2018-09-14 10:01 | |
Hemma igen från kryssningen. Det var bara så roligt och maten vars å god. En av höjdpunkterna var att jag och min man hade hela spaavdenlningen för oss själva på kvällen. Bubblande bad och bubbel i glaset. Sedan var det dans, trevliga danspartner och sång till kl 02.00. Efter det gungade havet mig till sömns. Måste ge en eloge till Flamingokvintetten som körde fullt ös i 2,5 timmar utan uppehåll. De är väl mellan 70 och 75 år allihop. | ||
en dum en | 2018-09-14 19:24 | |
Precis kommit in från promenadrunda med hunden. Har suttit på baken mest hela dagen så det var gott att komma ut och röra på sig. Planeringsdag! | ||
kryddeluntan | 2018-09-15 05:33 | |
Uppe med tuppen, ska fixa lite kaffe nu och läsa tidningen. Hade gärna sovit lite till, men 6-7 timmar verkar vara ok. | ||
Bitte - Administratör | 2018-09-15 08:00 | |
60 000 är dagens siffra , rätt otroligt eller inte alls allt beror ju på hur man ser på det. Sol just nu , har bakat kubbar och nu städas det i vårt hus , på EM mot Luleå och äntligen start för årets SHL. Bitte | ||
en dum en | 2018-09-15 08:22 | |
Gomorron! Har just klivit ur sängen och sitter nu med kaffe och äggmackor. Ska köra igång nån tvättmaskin och sen får jag se vad jag gör. Har lite huvudvärk men den kommer sig nog ifrån simningen i torsdagskväll. brukar få så när jag startar upp och simmar efter uppehåll. | ||
kryddeluntan | 2018-09-15 13:44 | |
Hemma efter ett besök på bondens marknad. Det blev lite tomater, potatis, falukorv och jordgubbssylt. Tyvärr var äggen slut. Blåser mycket och rätt kallt. Nu, soffhörnan | ||
en dum en | 2018-09-15 19:05 | |
Varit ute i svampskogen idag. Storasyster sms:ade i morse och ville ha sällskap ut i skog och mark. Sedan ringde dottern så vi följdes ut alla tre och dotterns barn. Hittade både kantarell, trattsvamp, taggsvamp och rödgul trumpetsvamp. Blev en bra dag om än lite regnig:) | ||
kryddeluntan | 2018-09-15 19:44 | |
Så roligt att ni hittade svamp en dum en, det roliga är ju att lufsa runt i skogen. Jag saknar det jättemycket. | ||
en dum en | 2018-09-15 22:17 | |
Du får komma och lufsa med mig nån gång då :) | ||