Spelrum
Giraffen | 58 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 92 |
Mobilspel
Pågående | 20 085 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
seaburg | 2013-03-07 17:39 | |
Instruerade du Snörvis ordentligt. Hon är lite disträ,, lambon än inte som 740. Nyckeläget-påtändning-fri läge-startknapp | ||
Fesebengt2 | 2013-03-07 17:49 | |
Jag som alltid trott att snörvlan använder vev när hon skall starta. För det brukar alltid vara hon som vevar först. Sedan förstår jag inte ekvationen som vanligt. Är A minus filen endast A eller? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-03-07 18:11 | |
Du är helt rätt ute, det är endast A om filen fått virus och tagits bort, men om du tar långfilen kommer du längre bort. Det kan tänkas att fjällfilen ligger högst upp, men om du inte orkar så ta istället lättfilen. Bäst är ändå filén. Nu snurrade det allt till va, men då ska du se när jag vevar igång på riktigt! | ||
Fesebengt2 | 2013-03-07 18:20 | |
Så du ter dig så när du använder kamfilter. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-03-07 19:24 | |
Ja, det går visst lite upp och lite ner... Men det är bra att du signalerar i tid! | ||
Fesebengt2 | 2013-03-07 19:43 | |
Ja jag vill ju inte råka ut för destruktiv interferens från frökens höger. Förlåt fd fröken du har ju varit gift vill jag minnas även om det inte varade så länge. Har du hört nått från Steven-Bruce? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-03-07 20:05 | |
Katusch..... kände giftpilen vina tätt förbi... Nu ringde det en klocka och det är inte ens i närheten av en bröllopsklocka, men ringer den där mittfältaren igen är det risk att jag hamnar på avbytarbänken när jag sätter nåt i krysset! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-03-07 23:14 | |
Bara det inte är klockan som klämtar för dig så kan du väl vara nöjd? Vilket kryss förresten? Det lär ju inte vara melodikrysset i alla fall. Där brukar jag ju få hjälpa dig med det mesta. Tyckte jag hörde något utanför fönstret igår förresten. Undrar om det var en mars-katt eller mönje som övade inför melodifestivalen. Har hört att hon ska köra i något av bidragen. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-03-08 19:19 | |
Klockrent, men du den där kryssningen, vad hände med den? Eller blev den flyttad för att mönje ska melodifestivala i morgon? Du vet väl att hon inte ska showa, hon ska hjälpa till att blåsa upp ballonger till nåt av numren. Så det måste varit nåt blåsljud du hörde i förrgår alltså. | ||
Fesebengt2 | 2013-03-08 20:09 | |
Ber om ursäkt för det där. Det var mitt fel Jag gjorde ett försök att spela säckpipa på en upp och ner på vänd fjällko. Funkar tydligen bättre med Cheviot och blackface får. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-03-12 14:48 | |
Får man verkligen göra så med får? Kommer nån tacka tror du och måste det till en bock sen också? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-03-12 17:40 | |
Bockarna brukar ju söka sig till dig snörvlan. Det är väl bara att tacka och ta emot. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-03-12 18:06 | |
Jaja, det är möjligt att jag satte en bock i kanten för mycket den där gången, men det är inte jag som hasar runt i ullsockorna ute efter lammkött! Gå hem med dig! | ||
seaburg | 2013-03-13 16:37 | |
Hade han satt ulltossor utanpå foppatofflorna??? Faaasiken,,, glömde nog att rensa senaste destinationen. Någon som hört av silver | ||
teknik58 | 2013-03-13 17:07 | |
Haha, sa du ulltrosor? Det är riktigt varmt om rumpan såna här dagar. Silver? Jag var i Sala i förrgår och då hörde jag nåt klirra i gruvan. | ||
Fesebengt2 | 2013-03-13 17:19 | |
Jag hoppas att han har Sankt Eligius med sig då. Fulltrosor är inte det mamelucker? | ||
teknik58 | 2013-03-13 20:36 | |
Huvudsaken det inte är Sankte Per han går med. Mammas mamelucker, så hette ett band från Piteå om jag inte missminner mig, dom brukade spela ihop med Syrrans Strumpeband! | ||
inchina | 2013-03-14 11:33 | |
Minns dig från dins Syrras strumpeband...vart tod du vägen??? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-03-14 11:37 | |
Och vart tog du vägen inchina? Skulle inte du med på resan till Grönland? Och vad hände med den resan egentligen? Var det inte mönje som skulle planera den??? Var är mönje förresten? Är hon och provar strumpebaand...eller är hon med i syrrans band? | ||
Fesebengt2 | 2013-03-14 18:50 | |
Jag var och snodde två hårstrån från din borste för jag och mönje håller på med ett experiment till ett nytt projekt. | ||