Spelrum
Giraffen | 42 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 20 380 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Jimk8 | 2020-12-18 19:27 | |
Retar mig på att remvanrijn tror att moderaterna eller sd skulle lösa denna pandemi bättre . Och jämför med Norge och Finland som har mindre huvudstäder och mycket mindre befolkning. Skulle gärna vilja höra din förslag hur du vill stoppa viruset från Sverige ? | ||
SmålandsMira | 2020-12-18 20:48 | |
Retar mig på samma sak som Rem. | ||
Mollee3 | 2020-12-18 21:26 | |
Retar mig på att jag inte skäms över att jag inte kan se in i framtiden. Dock är hela covidcirkusen dåligt skött. I synnerhet behandlingen av äldre. Dock har jag skött mig exemplariskt under hela pandemin, isolerat mig i flera månader. Till och med nu när jag har antikroppar så har jag isolerat mig och tagit självtest (som visade negativt). De som borde skämmas är de som inte tror att covid existerar eller som helt enkelt skiter i sina medmänniskor och rör sig fritt trots symtom. | ||
Mollee3 | 2020-12-18 21:27 | |
Men vad kan man förvänta sig av människor... Kan hålla med att det behövdes striktare restriktioner från första början | ||
bobmarleyman | 2020-12-18 21:34 | |
Människor som konstant i inlägg efter inlägg nedvärderar andra på grund av att man inte har samma åsikt och är galet övertygad att man själv är så ini helvete smart. Sånt är bara såå tragiskt. Förmodar att min inlägg blir raderat om jag skriver en remsan är inkompetent så det räcker för hela landet och att han gett ordet härskarteknik ett ansikte. | ||
Gnillot | 2020-12-19 06:42 | |
Retar mig järnet på Betapets nya layout. Det ger skavsår att ställa om och irritation med allt som ännu inte funkar bra. Ändå är jag tacksam att Betapet lever vidare efter nyår. Hoppas jag vänder mig och versionen växer upp! | ||
Jelenas77 | 2020-12-19 18:02 | |
Retar mig på personer som hela tiden tror det värsta om saker och ting. | ||
diffdiff | 2020-12-19 19:31 | |
Dag 3 utan röst, extremt hes | ||
Minibitt | 2020-12-23 22:37 | |
Att Janssons frestelse ger mig en olidlig halsbränna. Soppåsen än en gång. | ||
Lill-IT | 2020-12-24 15:19 | |
Men på riktigt!! Julafton. Tre vuxna ungar som jag längtat efter att få ha alla på samma gång vid mitt mat bord igen.. och så börjar de prata politik och blir griniga. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2020-12-25 17:46 | |
Skit corona har inget luktsinne eller smak ingenting smakar bra känner inte mina favoritparfymer | ||
Jelenas77 | 2020-12-25 20:35 | |
Hästannonser där det står ”Mor och dotter häst” Vadå mor och dotter? Jag får alltså inte köpa en häst med min son som har större hästintresse än hans syster? | ||
RandigaRutan | 2020-12-26 03:17 | |
Att bli väckt kl 03 av hunden, och ej kunna somna om | ||
Mollee3 | 2020-12-26 13:31 | |
Blir uppriktigt förbannad över hur dåligt restaurangbranschen blir behandlad i dessa hårda tider. De betalar massvis med skatt, ändå lämnar man dem vind för våg och försätter massvis med människor i ekonomisk kris. Det enda rätta vore att stänga ner allt och hosta fram fler krispaket! Det lär vara billigare i längden i vilket fall som helst. Själv har jag två yngre syskon som jobbat inom branschen sedan de tog studenten, och det är sorgligt att exempelvis höra att syrran (som har två barn) knappt fick några pengar innan jul. Hon har jobbat och slitit hela livet och får kämpa och vänta på att få någon sorts ersättning. Ja, jag är arg :/ | ||
SmålandsMira | 2020-12-26 16:26 | |
Folk som reser till andra länder för att fira jul. Vi åker inte ens 7 mil för att träffa släkten. Skärp er! | ||
Mormodern49 | 2020-12-26 16:54 | |
Folk som åker till fjällen för att åka skidor när vi har en pandemi i hela landet . De bönar ock ber att de inte ska komma dit,är rädda för benbrott ock andra skador som kan hända i backarna . | ||
trymare | 2020-12-26 21:39 | |
I Norge er det ingen som reiser utenlands. Vi får noen få fremmedarbeidere, men disse settes i karantene når de ankommer Norge. Håper vi blir kvitt dette viruset snart, er ikke hyggelig å leve med strenge sosiale innskrenkninger. Blir godt å få gi folk klem igjen! | ||
Minibitt | 2020-12-29 18:32 | |
Håller med mormodern. Här springer vi äldre som strykrädda hundar i affären kl 06. 30 på morgonen för att köpa lite mat medan vissa struntar i smittspridningen och roar sig kungligt. Så ansvarslöst... | ||
kryddeluntan | 2020-12-29 19:29 | |
Bra skrivet Minibitt | ||
Lill-IT | 2020-12-29 20:52 | |
Migrän.. tre dagar. Tvungen att jobba. Dör.. | ||