Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 67 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-03-17 16:16 | |
tp var länge sedan. räkna med mig. ska bli kul att se om mönje och snörvlan kommer. kul att se var de försöker gömma sina ipads alltså :) jag gör några räkmackor att ta med. | ||
teknik58 | 2013-03-17 21:14 | |
En del halkar in på en räkmacka, ok för mig. Men om det börjar lukta fusk och jag får syn på en sån där ajpäd, då får nån skjutsa hem mig eller ringa taxi. | ||
hfranke | 2013-03-17 21:19 | |
Får man inte lukta? Jag som tänkte ha min nya parfym cheat no5... | ||
Peabese | 2013-03-17 22:34 | |
Låter spännande med ny doft! Cheat nr 5 låter riktigt farligt! Du minns ju vad den förra ställde till med... ;-) | ||
Saberhagen | 2013-03-17 22:48 | |
Ja fy då! Hunden luktade parfym i VECKOR efteråt.. Svängde det loss ordentligt på kryssningen? | ||
hfranke | 2013-03-17 23:10 | |
Näeee saber!! Du lovade ju att vi inte skulle prata om den där kryssningen. Jag påminner om karaoken som du tvunget skulle vara med på i så fall! Pea, ja den förra var ju (ända till hunden krånglade till det med svansen och allt det där) en total succé. Inte visste man att det gick dag blanda så goda groggar på parfym. Men man tager vad man haver, var det inte så vi sa? En luddig kväll... | ||
Peabese | 2013-03-17 23:44 | |
Luddig var ordet! Skallen kändes iallafall väldigt luddig på morgonen efter... Nu förstår jag varför, hajade inte riktigt då vad det var du gjorde groggarna på. Men visst var det något extra med karaoken! Jädrar vad du och Saber kom loss! Bästa ABBA-tolkningen jag hört. Och dansen ni framförde, att vi inte föll av stolarna vi som såg på! | ||
hfranke | 2013-03-17 23:46 | |
Dancing Queen.... herregud vad bra den är (möjligen något bättre med Abba, men återigen, man tager vad man haver) | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-03-18 20:44 | |
Ja, och jag fick ta ett glas mjölk nu i brist på annat. Det är det enda som är kvar efter helgen när jag försökte lura Silver att det var Smirnoff Ice jag bjöd på när det i själva verket var just en skvätt mjölk och lite sprit som jag bubblat i sodastreamern. Men som du just sa, man tager vad man haver... och jag tyckte han var riktigt glad ett tag! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-03-18 22:04 | |
Det var ju för att jag hade med mig egna grejer att hälla i mjölken. tur var väl det annars hade jag retat mig på dina tp-ord hela kvällen. vad tusan skulle kräst vara som du försökte lägga, till exempel? | ||
Fesebengt2 | 2013-03-19 16:16 | |
Vi har ju alltid lite udda regler när vi spelar nått, men vad bokstaverade snörvlan kräst utav i tp nu igen? Det bästa är att alltid kolla lite extra på svars sidan. Leta efter spår av tippex och så. | ||
teknik58 | 2013-03-19 20:01 | |
Vem f-n har kladdat tippex på min ajpäd? (Oops, hur ska jag klara mig ur det här nu då.) Beeengt, spelar vi ihop va? Pliiiiiiis! | ||
Fesebengt2 | 2013-03-19 20:15 | |
Jag har memorerat alla svaren i TP bara så ni vet. Problemet är bara att jag inte kan minnas vilka frågor dom matchar till. Ska det spelas är det alla mot alla men du kanske kan snegla på snörvlans lapp. | ||
teknik58 | 2013-03-19 20:24 | |
Jag som trodde att "en för alla alla för en"gällde fortfarande. Jag läst också på men jag tog fel sida så jag lärde mig alla frågorna, svaren har jag aldrig kunnat, jo förresten en fråga kunde jag svaret på... men har glömt vilken. | ||
Fesebengt2 | 2013-03-19 20:42 | |
Snarare är det -alla mot en, men det brukar det oftast vara när någon sent på kvällen uttrycker "oj jag har visst en flaska whiskey kvar". | ||
teknik58 | 2013-03-19 20:50 | |
Va sa du?? Whiskey, mm. Nu börjar det likna nåt det här spelet. Hallå, vem sitter på en flaska gudanektar? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-03-19 22:21 | |
Inte jag, jag har bara en liten flaska tipp.. oups, menar en halv flaska... resten tippade ut. Jag struntade i både frågor och svar och koncentrerade mig på regelboken. Var det tokigt kanske? | ||
seaburg | 2013-03-20 09:40 | |
Jag gillar din plan skarp,,, det är nog bara med genipulerade regler som vi har någon chans mot besservitsarna | ||
teknik58 | 2013-03-20 19:27 | |
Dä heter FAKTISKT besservisslarna! | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-03-20 20:31 | |
Ja, nu är det ingen idé att fråga mig om det där, jag har varken frågor eller svar. Men regeln säger att om du svarat rätt får du tårta! Den regeln finns även här på Betapet, men då blir det rulltårta. | ||